Ktora zmywarke wybrac?

1. Data: 2007-01-01 19:54:45

Temat: Ktora zmywarke wybrac?
Od: geyb <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stoję przed wyborem zmywarki. Planowany budżet to ok. 1500 zł. Znalazłem
trzy modele Bosha:

1. W miarę prosta, względnie tania, rozsądek nakazuje wybrać właśnie tą:
http://www.euro.com.pl/zmywarki/bosch-sgs53e62eu.bht
ml

2. Podobna do powyższej, ale w opisie stoi, że działa z tabletkami 3w1,
ma też możliwość załączenia z opóźnieniem, wydaje się być sensownym
połączeniem funkcjonalności i niskiej ceny:
http://www.euro.com.pl/zmywarki/bosch-sgs46e02eu.bht
ml

3. Kusi mocno zdecydowanie ładniejszym frontem (przede wszystkim
ładniejszy uchwyt do otwierania). Opis wspomina o funkcjach auto itp.
http://www.euro.com.pl/zmywarki/bosch-sgs46m12eu.bht
ml

Ponieważ kompletnie nie znam się na zmywarkach, proszę Was o poradę. Co
wybrać, żeby nie przepłacać za funcje, z których nie skorzystam pewnie
nigdy. Nie chcę się też naciąć na coś, co jest już przestarzałe technicznie.
Przy okazji poradźcie - co mam kupić w markecie - tabletki 3w1, jakąś
sól i nabłyszczacz też? Jakie marki na początek, żeby nie było zawodu
przy pierwszym myciu?

Aha, wybieram spośród produktów Bosch-a ze względu na dobre opinie.
Wizualnie znacznie bardziej podobają mi się Ardo, Ariston, Amica itp.,
ale to ma działać, a niekoniecznie upiększać wnętrze.
Linki do euro-agd wybrałem , bo są tam ładne opisy, skłaniam się ku
zakupom w sklepie www.interav.pl, bo we Wrocławiu mają transport gratis.

Za wszelkie sugestie będę wdzięczny baaaardzo.

g.

2. Data: 2007-01-01 20:04:23

Temat: Re: Ktora zmywarke wybrac?
Od: Sebcio <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

geyb napisał(a):
> [...]
> zakupom w sklepie www.interav.pl, bo we Wrocławiu mają transport gratis.
>
> Za wszelkie sugestie będę wdzięczny baaaardzo.

Mam identyczny model jak ten bosch z pierwszego linka, jestem z niej
bardzo zadowolony, niezawodny sprzet, prosty w obsludze i swietnie myje

3. Data: 2007-01-01 20:09:41

Od: "Huckleberry" <n...@p...onetonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sebcio" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> Mam identyczny model jak ten bosch z pierwszego linka, jestem z niej
> bardzo zadowolony, niezawodny sprzet, prosty w obsludze i swietnie myje

Dodam tylko, ze ja orientując się w temacie zmywarek przed zakupem spotkałem
się z opiniami, że niepotrzebne są setki wyrafinowanych programów bo używa
sie tylko podstawowych.
I u mnie się to sprawdza. Ja najczęsciej używam programu 30 min. do
"opłukania" lekko brudnych naczyń, programu automatycznego gdy naczynia są
dość brudne i programu "intensive care 70 st." gdy mam przypalone lub
pozasychane gary.
Jeśli chodzi o 3in1 to dobrze mieć taką mozliwość, choć bardziej skutecznie
myje zwykły proszek (no i tak z 3 razy taniej ;). Tyle, że tabletki są
wygodniejsze w użyciu.

4. Data: 2007-01-01 20:13:26

Od: Sebcio <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Huckleberry napisał(a):

> [...]
> Jeśli chodzi o 3in1 to dobrze mieć taką mozliwość, choć bardziej
> skutecznie myje zwykły proszek (no i tak z 3 razy taniej ;). Tyle, że
Tez uzywam tylko dwoch programow, to nie pralka, zeczy lekko zabrudzone
muje sie programem slabym, a mocno zabrudzone tym najmocniejszym

5. Data: 2007-01-01 20:29:47

Od: Sebcio <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

geyb napisał(a):
> Hmm, czyli wybór raczej pomiędzy 2 i 3. Warto dopłacać ponad 100 zł do
> trzeciego modelu za program auto 55-65 st?
>
> Poradźcie jeszcze, jaki zestaw "chemikaliów" kupić na początek. Potem
> pewnie będę wiedział, co kupować i znajdę wszystko na allegro, ale na
> początek trzeba się wykosztować w sklepie :)
>
> g.
Calgonit, w proszku lub tabletkach, mozesz kupic taki od razu z sola i
nablyszczaczem, jak nie to trzeba odzielnie dokupic sol i nablyszczac

7. Data: 2007-01-01 20:32:30

Od: "Huckleberry" <n...@p...onetonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "geyb" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> Hmm, czyli wybór raczej pomiędzy 2 i 3. Warto dopłacać ponad 100 zł do
> trzeciego modelu za program auto 55-65 st?
Myślę, że nie.

> Poradźcie jeszcze, jaki zestaw "chemikaliów" kupić na początek. Potem
> pewnie będę wiedział, co kupować i znajdę wszystko na allegro, ale na
> początek trzeba się wykosztować w sklepie :)

1. sól
2. nabłyszczacz
3. proszek - detergent
to podstawa

oprócz tego:
4. raz na miesiąc - płyn do mycia zmywarek - taka buteleczka na jeden raz
(zmywarka myje się sama)
5. tabletki lub proszek "soda efect" do mycia przypalonych i bardzo brudnych
rzeczy

Ja używam wszystko calgonit (oprócz 5 - somat)

8. Data: 2007-01-01 20:41:35

Od: geyb <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za pomoc! Jutro zamawiam :)

g.

9. Data: 2007-01-01 21:07:53

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sebcio <s...@w...pl> wrote:

> Calgonit, w proszku lub tabletkach, mozesz kupic taki od razu z
> sola i
> nablyszczaczem, jak nie to trzeba odzielnie dokupic sol i
> nablyszczac

Sól oddzielnie trzeba dokupić ZAWSZE, choćbyś miał tabletki
"pincet w jednym", jedyny wyjątek, to woda w kranie na tyle
miękka, że nie potrzebująca zmiękczania, ale to w Polsce chyba w
niewielu miejscach jerst realne.

J.

10. Data: 2007-01-03 15:37:31

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Jeżeli "auto" oparte jest na optoelektronicznym (he, he, marketing ;)) czujniku
zabrudzenia wody, to w praktyce nieco
szybciej myje niż 'sztywny' program.
Generalnie może to nie mieć znaczenia, no chyba ze masz tańszą taryfę 13-15 i wtedy z
normalnym programem trudno się
zmieścić w 120 minutach (BSH to chyba rekordzista jeżeli chodzi o długość
programów).
Te dwie podane temperatury to zapewne 55°C mycie i 65° suszenie.
Ale i tak BSH nieszczególnie suszy.....
JaC
PS. ° to "Alt_0176" :-))

> Warto dopłacać ponad 100 zł do trzeciego modelu za program auto 55-65 st?

It has removed 2869 spam emails to date.
Try SPAMfighter for free now!

Jak używać zmyarki - co robimy źle?...
strona dla majsterkowiczów
jak prawidlowo palic w kozie, zeby bylo bezpiecznie, ekonomicznie itp?
Imbryk - Porcelana Włocławek - poszukuję !
gdzie fotele w tym stylu?