Który odkurzacz kupić?

31. Data: 2007-02-05 19:55:56

Temat: Re: Który odkurzacz kupić?
Od: "Mustafa" <M...@b...xx> szukaj wiadomości tego autora

> A jaki masz model tego Electroluxa? Bo Progress za 130 zł to Electrolux aż
> do modelu Z-55xx. Napisz bardziej dokładnie.

Elektrolux Mondo+

zdecydowanie nie polecam......

32. Data: 2007-02-05 20:16:23

Od: "Mustafa" <M...@b...xx> szukaj wiadomości tego autora

> Hmm, cala "upierdliwosc" mojego odkurzacza polega na tym, ze przed
> odkurzaniem leje pod kranem wode do zbiornika, a po odkurzaniu wode (i
> syfy
> wraz z nia) ze zbiornika wylewam do kibelka. Koniec czynnosci.

No cóż... może masz rację ;))) Patrzę przez pryzmat 9 letniego odkurzacza w
którym po odkurzaniu trzeba było zdjąć pokrywę odkurzacza (w której był
silnik, kabel, włączniki), wlać wodę, założyć pokrywę, a po odkurzaniu wyjąć
"wiadro" z wodą, wode wylać, zdjąć pewną gąbkę, wypłukać ją, zaczekać aż
wyschnie, złożyć odkurzacz. Niektóre modele miały jeszcze zatopiony w wodzie
woreczek, który też trzeba było suszyć....
Zostawienie tego na trochę dłuzej lub w zamknięciu = smród.
Jeśli teraz wygląda to tak że gdzieś z boku odkurzacza wyjmujesz zbiornik
zalewasz go, a po odkurzaniu wyjmujesz i wylewasz brudy to jest skok o epokę
jeśli chodzi o wygodę, bo w tamtym czasie trzeba było rozłożyc odkurzacz na
części ;)))

33. Data: 2007-02-19 22:31:57

Od: P...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On 5 Lut, 09:37, Tomasz Roskal <t...@g...pl> wrote:
> Proponuje poogladac animacje jak to dziala na stronach
irobot'ahttp://www.irobot.com/sp.cfm?pageid=124

Ale z tego co widzę to:
1) sprząta jakieś 4cm od ściany
2) nie posprząta w rogach (bo jest okrągły)

mam rację?

Pozdrawiam,
Paweł

34. Data: 2007-02-20 06:20:12

Temat: Re: Który odkurzacz kupić? - Roomba :)
Od: Tomasz Roskal <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 19.02.2007 P...@g...com <P...@g...com> napisał/a:
irobot'ahttp://www.irobot.com/sp.cfm?pageid=124

> Ale z tego co widzę to:
> 1) sprząta jakieś 4cm od ściany

Nie - ma specjalne wasy ktore wymiataja wszystko przy scianie.

> 2) nie posprząta w rogach (bo jest okrągły)

Pewnie tak - ale tez ze wzgledu na wasy bedzie to minimalny obszar
nieposprzatany.

W zamian za ta drobna niedogodnosc zyskujesz codziennie posprzatane
mieszkanie. W takiej sytuacji nie robia sie "koty" ktore mogly by
zalegac w katach.

35. Data: 2007-02-21 18:35:00

Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 20 Feb 2007 06:20:12 +0000 (UTC), Tomasz Roskal <t...@g...pl>
wklepał(-a):

>W zamian za ta drobna niedogodnosc zyskujesz codziennie posprzatane
>mieszkanie. W takiej sytuacji nie robia sie "koty" ktore mogly by
>zalegac w katach.

Dzięki takiemu odkurzaczowi zwykłe koty też nie zalegają długo w kątach. :)

36. Data: 2007-02-21 18:40:48

Od: Tomasz Roskal <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 21.02.2007 Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl> napisał/a:
> Dnia Tue, 20 Feb 2007 06:20:12 +0000 (UTC), Tomasz Roskal <t...@g...pl>
> wklepał(-a):

> Dzięki takiemu odkurzaczowi zwykłe koty też nie zalegają długo w kątach. :)

Domowy kot szybko sie nauczy ze podczas sprzatania nalezy zwiac na
ulubiony fotel

pralki Hoover HTV 913 - ladowane z gory
magnetyzer wody
pralka w granicach 350/400euro