Który to -element?

31. Data: 2004-08-30 10:24:27

Temat: Re: Który to -element?
Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ilona" <i...@o...pl> napisał w wiadomości
news:cguubo$k8b$1@news.lublin.pl...

> Użytkownik "Sowa" <m...@w...pl> napisał

> Gdyby nie ta beznadziejna dieta, nadal ważyłabym ze 120.

No ale ta tez nie cudo, skoro tak Cię męczy chęć na słodycze.
Gdzieś czytałam, zabij nie przypomnę sobie gdzie, że taka chętka ma różne
podłoża - czasami jest to zwykłe uzależnienie - zwykłe, ale ciężko z nim
wygrać, jak z każdym innym.
Czasami tak reaguje rozregulowany organizm na braki w mikroelementach -
chęć na coś konkretnego co zawiera dany składnik, wyparta jest ogólna chęcią
zjedzenia czegokolwiek, albo chęcią na to co najmilsze - czyli słodycze.
Jest tez związana z miesięcznym rytmem owulacyjnym - przed okresem kobietom
chce się słodkiego, to trwa kilka dni (2-3) dodatkowo w tym czasie może
nastąpić tez przybór wagi do kilku kilogramów (nawet 2-3kilo)w wyniku
zatrzymywania wody w organizmie.

> Panicznie boję się utyć. Parę dni jem więcej, trochę tego, trochę tamtego
> już tyję. To na nic.

Ale ja Cię nie namawiam, żebyś jadła _więcej_. Tylko żebyś jadła tyle samo,
ale bardziej urozmaicenie

Sowa

32. Data: 2004-08-30 11:36:38

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rzecz w tym, że ja nie jem pieczywa, ani rzeczy mącznych, właściwie nie
jem
> warzyw ani owoców także.
> Jem mięso, jajka, sery. I nadal nachodzi mnie ochota na słodkie..po
prostu
> aż do uczucia czysto fizycznego!!
> Nie wiem, co robić.

No to nie dobrze ze popadasz w skrajności , węglowodany trzeba jesć ,
tylko w odpowiednich ilościach , minimum to około 50g na dobe

Slawek

33. Data: 2004-08-30 14:37:26

Od: "Kyllyan" <m...@w...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Panicznie boję się utyć.

Na początek radzę wizytę u psychiatry.
A potem policzyć sobie zapotrzebowanie enegetyczne, odjąć z 500kcal i
obliczyć taką dietę ile kcal zostanie. Jeść wszystko, dbając szczególnie
o mikroelementy. Powinnaś chudnąć w ten sposób około jeden kilogram na
dwa tygodnie i tyle starczy. W Twojej diecie jest stanowczo za dużo
białka. Wystarczy 1 g na kilogram wagi ciała, tyleż tłuszczu reszta
węglowodany złożone. Albo dieta DO, wtedy proporcje takie jak ta dieta
zaleca, ale białka też nie więcej niż 1g/kg ciała.
--
pozdrawiam :-))
Sławomir J Marusiński

34. Data: 2004-08-30 22:48:35

Od: "Izado" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Offelia" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Izado" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

> sięgają
>
> A o tym nie słyszałam. Wyguglało mi, że to nowotwór :0

Bo tak właśnie jest. Jest trudny do zdiagnozowania (zwykle konieczny pobyt w
szpitalu). Leczy się to operacyjnie.
Ale tak ja napisałam, to tylko jedna z możliwości.

Iza.

[link] dotyczy otyłości u dzieci
dieta wg. Michała Tombaka
[reklama] Internetowy Sklep Kulturystyczny
Co DO robi ze sportowcow?
Suplement dietetyczny