Ktory trymer do brody?

1. Data: 2010-03-30 21:42:38

Temat: Ktory trymer do brody?
Od: ledres <l...@u...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Od kilku lat posiadam golarke Braun cruZer3. Poza zwykla folia ma ona
trymer do zarostu z 4 regulowanymi dlugosciami. Szybko okazalo sie, ze
to wlasnie z tej funkcji najczesciej korzystam. Niestety golarka
ostatnio sie zepsula (wlasciwie to rozpadla sie podczas golenia) i w
zwiazku z tym chcialbym kupic nowa, tym razem specjalizowana do
przystrzygania i modelowania zarostu.
Musze zaznaczyc, ze zarost mam twardy i skracanie go tym cruZerem
zajmowalo mi sporo czasu. Mam nadzieje, ze uda mi sie kupic sprzet,
dzieki ktoremu ten proces sie skroci.

Na poczatek rozejrzalem sie w modelach Brauna i znalazlem model EP100.
Opinie jakie o nim czytalem jako o trymerze do brody sa jednak
nieciekawe (pisza, ze bardziej nadaje sie jako maszynka do strzyzenia
wlosow, co mnie akurat zupelnie nie interesuje).

Dobre opinie znalazlem za to na temat modeli Philipsa, QT4021 i QT4085.

Czy ktos moglby mi doradzic co najlepiej wybrac? Moze sprzet jeszcze
innej marki?

Z gory dziekuje za odpowiedzi.

pzdr. ledres

2. Data: 2010-03-31 06:04:34

Temat: Re: Ktory trymer do brody?
Od: "P." <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeżeli tylko do podcinania zarostu, polecam trymer Babyliss E842.

pozdr.
P.

3. Data: 2010-03-31 06:06:17

Od: "emarcin" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Dobre opinie znalazlem za to na temat modeli Philipsa, QT4021 i QT4085.

Używam (~trzy lata) QT4085.

Zalety:
- dość dobry akumulator (praktycznie niezauważalne samorozładowanie) z
fajnym
układem sygnalizacji konieczności ładowania i naładowania
- zastosowany układ zbierania włosów nie jest idealny, ale jest i sprzątania
po
"postrzyżynach" jest dużo mniej

Wada (jak dla mnie):
- zła skala długości włosa - za duży zakres 18mm - przez to zbyt duże skoki
(mogłyby w dolnym zakresie być gęściej)

Pozdrawiam emarcin

4. Data: 2010-03-31 08:00:27

Od: ledres <l...@u...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

emarcin pisze:

> Wada (jak dla mnie):
> - z?a skala d?ugo?ci w?osa - za du?y zakres 18mm - przez to zbyt du?e skoki
> (mog?yby w dolnym zakresie by? g?ciej)

Dzieki za wypowiedz.
A czy te dolne zakresy dzialaja dobrze? Czyli czy da sie rzeczywiscie
wygodnie skrocic do np. jednego milimetra? I jakie sa inne dlugosci w
"dolnym zakresie"?

pzdr. ledres

5. Data: 2010-04-01 06:07:59

Od: "emarcin" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> A czy te dolne zakresy dzialaja dobrze? Czyli czy da sie rzeczywiscie
> wygodnie skrocic do np. jednego milimetra? I jakie sa inne dlugosci w
> "dolnym zakresie"?

Długości wg instrukcji:
1 1,5 mm

2 2,5 mm

3 4 mm

4 5,5 mm

5 7,5 mm

6 9,5 mm

7 12 mm

8 15 mm

9 18 mm

Pełną instrukcję i dane masz tu
http://www.p4c.philips.com/files/q/qt4085_70/qt4085_
70_dfu_pol.pdf

Dla mnie lepsze byłyby np: 1,5 - 2,5 - 3,5 - 4,5 - 5,5 - 7,5 - 9,5 - 12 - 15
Ale jak się nie ma co się lubi ...

A jeszcze jedno: tym lepiej działa im twardszy zarost.

Pozdrawiam emarcin

INGENIUM - system automatyki domu
Bingotime.co.uk - New exciting promotions!
wosk do naprawy blatu kuchennego
ogrzewanie C.O. gazowe i na opal staly PROBLEM
Lodówka do zabudowy jako wolnostojaca?