Ktoś już kupił dzieciom?

21. Data: 2013-05-27 21:31:42

Temat: Re: Ktoś już kupił dzieciom?
Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

cinews:51a35cf0$0$26693$65785112@news.neostrada.pl..
.

> Wszystkie.
>
> --
> W adek Tarnawski
> LeoTar - Sunrise Services
> Moja biblioteczkahttp://leotar.00freehost.com/Books/index
.html

Ta księga biblia, pełna mordów, krwi i nienawiści, jest najbardziej
krwawą i brutalną książką jaka powstała w starożytności, żadne dzieła
nie są tak oprawcze w katowaniu przez Boga- sadystę ludzkości, jak ten
biblijny wypaczeniec.
Być może stąd jej popularność, gdyby ktoś zrobił obecnie horror
stulecia, to też zdobyłby niesłychaną popularność, mord, krew,
zboczenia mrożące krew w żyła wywarłyby wrażenie, bo zawsze
wywierają.
Jednak w rękach cwaniaków stała się księgą która na strachu wzbudziła
posłuch, jak ludzie się boją, to ten strach daje władzę przywódcą.
Każdy system totalitarny funkcjonuje dopóki ludzie się boją.
A taki jeden z współczesnych przykładów szkodliwości religii- o tym
alarmują psycholodzy w Polsce, iż religia w szkole powoduje że
młodzież zamiast się uczyć, pielgrzymuje do częstochowy modlić się o
zdanie egzaminu, przerzucają działanie na siły nadnaturalne i tym
samym pozostają bierni w działaniu. W obecnym świecie gdzie trzeba
działać, podejmować decyzje, myśleć o konsekwencjach decyzji, ktoś kto
pozostaje bierny bo los za niego rozwiąże problemy-zginie, a problemy
będą narastać co powoduje wzrost zaburzeń psychicznych , alkohololizmu
i narakomani.

22. Data: 2013-05-27 22:02:46

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Maj, 21:31, LaL <r...@g...com> wrote:

> [...]
> pozostaje bierny bo los za niego rozwiąże problemy-zginie, a problemy
> będą narastać co powoduje wzrost zaburzeń psychicznych , alkohololizmu

A zwróć uwagę na jakie grupy idą posty, bo hujek- krys -zscenzurował
ten wątek.

23. Data: 2013-05-27 22:12:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 27 May 2013 12:42:48 +0200, krys napisał(a):

> Co miał na mysli ten profesor, pisząc "nasze"?
>
> Od MOICH to niech sie łaskawie od***li, będę je sobie indoktrynować w domu,
> oraz po szkole czym zechcę, i w głębokim poważaniu mam europejską
> "pedagogikę", dopóki konstytucja mi gwarantuje wychowanie MOICH (nie
> żadnych "naszych") dzieci zgodnie z moimi* przekonaniami.
>
> *i ojca dzieci

No!
:-)
--
XL
"Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,

24. Data: 2013-05-27 22:14:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 27 May 2013 02:57:42 -0700 (PDT), outside napisał(a):

> Prosiaczek i Jeżyk

Pedały cholerne, już się do ksiazeczek dla dzieci wpychają podstępem!
33333-]

25. Data: 2013-05-27 22:17:00

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Maj, 22:14, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
>   zaś na dnie szklanki czeka na ciebie Bóg."
> Werner Heisenberg, laureat Nagrody Nobla w dziedzinie fizyki

Ale jaja, jeszcze jakieś fobie urojone wrzucisz?

26. Data: 2013-05-27 22:26:02

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Maj, 22:12, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
>   zaś na dnie szklanki czeka na ciebie Bóg."
> Werner Heisenberg, laureat Nagrody Nobla w dziedzinie fizyki

Patrz na jakie grupy piszesz bo - krys- w inkwizytora cenzury się tu
zabawił i posty idą nie tak jak powinny. A powiedz mi jeszcze, czy
czasem kubuś puchatek i kłapouchy to nie pedały przypadkiem, bo wiesz
jest taki rozdział gdzie kłapouchy zgubił ogon i wszystko miał
wystawione na pokaz, być może kokieteryjnie i celowo, co myślisz?

27. Data: 2013-05-28 00:49:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 27 May 2013 13:26:02 -0700 (PDT), LaL napisał(a):

> [...]
> jest taki rozdział gdzie kłapouchy zgubił ogon i wszystko miał
> wystawione na pokaz, być może kokieteryjnie i celowo, co myślisz?

http://dziecko.trojmiasto.pl/Homoseksualne-pingwiny-
opowiadaja-o-tolerancji-n34891.html

28. Data: 2013-05-28 01:35:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 28 May 2013 00:49:47 +0200, Ikselka napisał(a):

> http://dziecko.trojmiasto.pl/Homoseksualne-pingwiny-
opowiadaja-o-tolerancji-n34891.html

Z komentarzy:

"CYTAT: Książka "Z Tango jest nas troje" autorstwa Petera Parnella i
Justina Richardsona opiera się na autentycznej historii dwóch samców
pingwinów maskowych z nowojorskiego ZOO.

Otóż zapytano owych autorów, czy mogą wskazać dokładne badania KIEDY owe
pingwiny wysiadywały to jajo, gdyż w dokumentach nowojorskiego ZOO nie
zachowały się żadne wzmianki na ten temat. I owi autorzy zaczęli kręcić,
inne wersje tej książeczki mówiły o pingwinach z ZOO w Berlinie itd. Jednym
słowem BREDNIE facetów którzy chcieliby dorobić praktykę do swojej
ideologii.
Pingwiny samce przecież wysiadują jaja po ich złożeniu przez samice, gdy te
idą na brzeg lądolodu po jedzenie. Nie widzę tutaj porównania z homo
sapiens.

Chcesz być homoseksualistą? To bądź, ale nie staraj się przekonać mnie, że
to jest NORMALNE (bo nie jest) i że muszę się zgadzać z Twoimi teoriami, w
szczególności wychowywania dzieci w takich związkach. Inaczej wypaczasz
znaczenie słowa tolerancja."

29. Data: 2013-05-28 10:12:40

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Maj, 01:35, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
>   zaś na dnie szklanki czeka na ciebie Bóg."
> Werner Heisenberg, laureat Nagrody Nobla w dziedzinie fizyki

Paranojo, ogromna ilość zwierząt jest homoseksualna, o czym to
świaeczy, delfiny uległy propagandzie, czy twój postrany kościół
sieje nienawiść i chorą ideologie na dodatek gwałcąc dzieci.? A
pierdolnięta wiocha z pyskami wykrzywionymi nienawiścią , podpuszczona
przez paranoików katolickich modli się do zboczeńców.

30. Data: 2013-05-28 10:25:59

Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Maj, 10:12, LaL <r...@g...com> wrote:

> [...]
> pierdolnięta wiocha z pyskami wykrzywionymi nienawiścią , podpuszczona
> przez paranoików katolickich modli się do zboczeńców.

Homoseksualizm w świecie zwierząt

Homoseksualizm jest zjawiskiem dość powszechnym wśród zwierząt,
szczególnie tych stojących wyżej ewolucyjnie. Profesor Janet Mann z
Uniwesytetu Georgetown przedstawiła hipotezę zakładającą, że
homoseksualizm wśród zwierząt (a przynajmniej wśród delfinów)
wykształcił się w drodze ewolucji w celu obniżenia agresji
wewnątrzgatunkowej, szczególnie wśród osobników męskich.

Pingwiny płci męskiej budują wspólnie gniazda i posługują się
kamieniami jako surogatami jaj w okresie wysiadywania i wylęgania. W
2004 roku, w nowojorskim ZOO, kamień wysiadywany przez dwa osobniki
męskie zastąpiono prawdziwym jajem, które pingwiny-geje wysiedziały i
wychowały. Również japońskie i niemieckie ogrody zoologiczne oraz
ośrodek badań Kelly Tarlton w Nowej Zelandii zaobserwowały
homoseksualizm wśród pingwinów.

Homoseksualne procedury godowe oraz homoseksualny seks analny (!) jest
pospolitym zjawiskiem wśród amerykańskich bizonów. Festiwal indiański
plemienia Okipa kończy się odegraniem sceny homoseskualnego seksu
między bizonami "aby zapewnić powrót bizonów w następnym roku".

Również symulowanie seksu między samicami bydła jest powszechnym
zjawiskiem. Co więcej wśród samic bydła często występują osobniki
wyraźnie zmaskulinizowane.

Od 6% do 10% baranów wykazuje zachowania homoseksualne. Badania
opublikowane w magazynie Endocrinology wykazują, że zjawisko to ma
podłoże biologiczno-fizjologiczne. Badania te są zbieżne z badaniami
nad homoseksualizmem wśród ludzi Simona LeVaya.

Oto lista kilkudziesięciu gatunków zwierząt wśród których występuje
homoseksualizm (z powodu problemów ze znalezieniem polskich
odpowiedników nazw zwierząt, większość pozostawiamy w wersji
angielskiej.

SSAKI

Bawół afrykański
Słoń afrykański
Agile Wallaby
Bizon amerykański
Małpiatka
Słoń indyjski
Muflon azjatycki
Delfin amazoński
Delfin plamisty
Delfin butlonosy
Delfin skalnozęby
Delfin wysmukły
Delfin pospolity
Delfin krótkogłowy
Delfin krzyżowaty
Delfin pręgoboki
Australijski lew morski
Szczur kangurzasty
Wieloryb zabójca
Miś koala
Lew
Lew tamaryński
Nietoperz mały, brązowy
Nietoperz owocowy, livingstoński
Łoś
Koza górksa
Zebra górska
Mysz domowa
Lew morski nowozelandzki
Słoń morski, północny
Foka futrzasta, północna
Orangutan
Orka
Świnia domowa
Zebra równinna
Niedźwiedź polarny
Koń przewalskiego
Królik
Lis rudy
Kangur czerwony
Owca domowa
Diabeł tasmański
Tasmański szczur kangurzasty
Nietoperz wampir
Zachodni kangur szary
Kapucynka białopyska
Kapucynka białobrzucha
Gibbon białoręki
Wilk (wszystkie gatunki)
Mół rogaty
Dzika owca
Biełucha (morświn)
Owca wiekoroga
Niedźwiedź czarny
Jeleń czarnoogoniasty
Bonobo
Wieloryb pochyłogłowy
Niedźwiedź brunatny
Kapucynka brązowa
Nietoperz długouchy, brązowy
Szczur brązowy
Caribou
Kot (domowy)
Bydło (domowe)
Gepard
Ryjówka nadrzewna, pospolita
Krowa
Nietoperz daubentoński
Pies domowy
Kangur nadrzewny, doriański
Królik wełniasty, wschodni
Kangur szary, wschodni
Bizon europejski
Lis
Żyrafa
Lis latający, szarogłowy
Foka szara
Wiewiórka szara
Wieloryb szary
Wilk szary
Niedźwiedź grizzly
Koń domowy
Człowiek
Nietoperz owocowy, indyjski
Tygrys
Goryl
Barasingha
Bharal
Blackbuck
Black-footed Rock Wallaby
Bonnet Macaque
Collared Peccary
Common Brushtail Possum
Szympans pospolity
Common Marmoset
Common Pipistrelle
Common Raccoon
Cotton-top Tamarin
Crab-eating Macaque
Crested Black Macaque
Cui
Dall's Sheep
Dugong
Dwarf Cavy
Dwarf Mongoose
Elk
Euro
Fallow Deer
False Killer Whale
Fat-tailed Dunnart
Ferret (Domestic)
Fin Whale
Gelada Baboon
Goat (Domestic)
Golden Monkey
Grant's Gazelle
Hamadryas Baboon
Hamster (Domestic)
Hanuman Langur
Harbor Porpoise
Harbor Seal
Himalayan Tahr
Hoary Marmot
Indian Muntjac
Indian Rhinoceros
Japanese Macaque
Javelina
Kob
Larga Seal
Least Chipmunk
Lechwe
Lesser Bushbaby
Lion-tailed Macaque
Long-eared Hedgehog
Long-footed Tree Shrew
Markhor
Marten
Matschie's Tree Kangaroo
Mohol Galago
Moor Macaque
Mountain Tree Shrew
Moustached Tamarin
Musk-ox
Natterer's Bat
Nilgiri Langur
Noctule
North American Porcupine
Northern Quoll
Olympic Marmot
Patas Monkey
Pere David's Deer
Pig-tailed Macaque
Pretty-faced Wallaby
Proboscis Monkey
Pronghorn
Puku
Quokka
Raccoon Dog
Red Deer
Red-necked Wallaby
Red Squirrel
Reeves's Muntjac
Reindeer
Rhesus Macaque
Right Whale
Rock Cavy
Rodrigues Fruit Bat
Roe Deer
Rufous Bettong
Rufous-naped Tamarin
Rufous Rat Kangaroo
Saddle-back Tamarin
Savanna Baboon
Sea Otter
Serotine Bat
Siamang
Sika Deer
Slender Tree Shrew
Sooty Mangabey
Sperm Whale
Spinifex Hopping Mouse
Spotted Hyena
Spotted Seal
Squirrel Monkey
Stuart's Marsupial Mouse
Stumptail Macaque
Swamp Deer
Swamp Wallaby
Takhi
Talapoin
Tammar Wallaby
Thinhorn Sheep
Thomson's Gazelle
Tonkean Macaque
Tucuxi
Urial
Verreaux's Sifaka
Vervet
Vicuna
Walrus
Wapiti
Warthog
Waterbuck
Water Buffalo
Weeper Capuchin
West Indian Manatee
Whiptail Wallaby
White-lipped Peccary
White-tailed Deer
Wild Cavy
Wild Goat
Wisent
Yello-footed Rock Wallaby
Yellow-toothed Cavy

PTAKI

Acorn Woodpecker
Adelie Penguin
Anna's Hummingbird
Australian Shelduck
Aztec Parakeet
Bangalese Finch (Domestic)
Bank Swallow
Barn Owl
Bicolored Antbird
Black-billed Magpie
Black-crowned Night Heron
Black-headed Gull
Black-rumped Flameback
Black Stilt
Black Swan
Black-winged Stilt
Blue-backed Manakin
Blue-bellied Roller
Blue Tit
Blue-winged Teal
Brown-headed Cowbird
Budgerigar (Domestic)
Buff-breasted Sandpiper
Calfbird
California Gull
Canada Goose
Canary-winged Parakeet
Caspian Tern
Cattle Egret
Chaffinch
Kura domowa
Chiloe Wigeon
Cliff Swallow
Cockatiel
Common Gull
Common Murre
Common Shelduck
Crane spp.
Dusky Moorhen
Eastern Bluebird
Egyptian Goose
Elegant Parrot
Emu
European Jay
European Shag
Flaming
Galah
Gentoo Penguin
Golden Bishop Bird
Golden Plover
Gray-breasted Jay
Gray-capped Social Weaver
Gray Heron
Grayling
Great Cormorant
Greater Bird of Paradise
Greater Rhea
Green Sandpiper
Greenshank
Greylag Goose
Griffon Vulture
Guianan Cock-of-the-Rock
Guillemot
Herring Gull
Hoary-headed Grebe
Hooded Warbler
House Sparrow
Humboldt Penguin
Ivory Gull
Jackdaw
Kestrel
King Penguin
Kittiwake
Laughing Gull
Laysan Albatross
Least Darter
Lesser Flamingo
Lesser Scaup Duck
Little Blue Heron
Little Egret
Long-tailed Hermit Hummingbird
Mallard
Masked Lovebird
Mealy Amazon Parrot
Mew Gull
Mexican Jay
Musk Duck
Mute Swan
Ocellated Antbird
Ocher-bellied Flycatcher
Orange Bishop Bird
Orange-footed Parakeet
Ornate Lorikeet
Ostrich
Oystercatcher
Peach-faced Lovebird
Pied Flycatcher
Pied Kingfisher
Pigeon (Domestic)
Powerful Owl
Purple Swamphen
Raggiana's Bird of Paradise
Raven
Razorbill
Red-backed Shrike
Red Bishop Bird
Red-faced Lovebird
Redshank
Red-shouldered Widowbird
Regent Bowerbird
Ring-billed Gull
Ring Dove
Rock Dove
Roseate Cockatoo
Roseate Tern
Rose-ringed Parakeet
Ruff
Ruffed Grouse
Sage Grouse
San Blas Jay
Sand Martin
Satin Bowerbird
Scarlet Ibis
Scottish Crossbill
Senegal Parrot
Sharp-tailed Sparrow
Silver Gull
Silvery Grebe
Snow Goose
Steller's Sea Eagle
Superb Lyrebird
Swallow-tailed Manakin
Tasmanian Native Hen
Tree Swallow
Trumpeter Swan
Turkey (Domestic)
Victoria's Riflebird
Wattled Starling
Western Gull
White-fronted Amazon Parrot
White Stork
Kaczka leśna
Yellow-backed (Chattering) Lorikeet
Yellow-rumped Cacique
Zebra Finch (Domestic)

RYBY

Amazon molly
Blackstripe Topminnow
Bluegill Sunfish
Char
Bitterling
Green swordtail
Guiana leaffish
Hammerhead
Houting Whitefish
Jewel Fish
Mouthbreeding Fish sp.
Salmon spp.
Southern platyfish
Ten-spined stickleback
Three-spined stickleback

GADY I PŁAZY

Anole sp.
Appalachian Woodland Salamander
Australian Parasitic Wasp sp.
Black-spotted Frog
Broad-headed Skink
Checkered Whiptail Lizard
Chihuahuan Spotted Whiptail Lizard
Common Ameiva
Common Garter Snake
Cuban Green Anole
Desert Grassland Whiptail Lizard
Desert Tortoise
Fence Lizard
Five-lined Skink
Gopher (Pine) Snake
Green Anole
Inagua Curlytail Lizard
Jamaican Giant Anole
Laredo Striped Whiptail Lizard
Largehead Anole
Mountain Dusky Salamander
Mourning Gecko
Plateau Striped Whiptail Lizard
Red Diamond Rattlesnake
Red-tailed Skink
Side-blotched Lizard
Speckled Rattlesnake
Tengger Desert Toad
Water Moccasin
Western Rattlesnake
Western Banded Gecko
Whiptail Lizard spp.
Żółw leśny

OWADY I INNE

Acanthocephalan Worms
Alfalfa Weevil
Bean Weevil sp.
Bedbug and other Bug spp.
Blister Beetle spp.
Blowfly
Box Crab
Broadwinged Damselfly sp.
Cabbage (Small) White
Checkerspot Butterfly
Clubtail Dragonfly spp.
Cockroach spp.
Common Skimmer Dragonfly spp.
Creeping Water Bug sp.
Digger Bee
Dragonfly spp.
Eastern Giant Ichneumon
Eucalyptus Longhorned Borer
Field Cricket sp.
Fruit Fly spp.
Glasswing Butterfly
Grape Berry Moth
Grape Borer
Green Lacewing
Harvest Spider sp.
Hawaiian Orb-Weaver
Hen Flea
House Fly
Ichneumon Wasp sp.
Incirrate Octopus spp.
Japanese Scarab Beetle
Jumping Spider sp.
Larch Bud Moth
Large Milkweed Bug
Large White
Long-legged Fly spp.
Mazarine Blue
Mediterranean Fruit Fly
Mexican White
Midge sp.
Migratory Locust
Mite sp.
Monarch Butterfly
Narrow-winged Damselfly spp.
Parsnip Leaf Miner
Pomace Fly
Prea
Queen Butterfly
Red Ant sp.
Red Flour Beetle
Reindeer Warble Fly
Rosechafer
Rove Beetle spp.
Scarab Beetle, Melolonthine
Screwworm Fly
Silkworm Moth
Sociable Weaver
Southeastern Blueberry Bee
Southern Green Stink Bug
Southern Masked Chafer
Southern One-Year Canegrub
Spreadwinged Damselfly spp.
Spruce Budworm Moth
Stable Fly sp.
Stag Beetle spp.
Tsetse Fly
Water Boatman Bug
Water Strider spp.

zamulona psp
Wzory do naśladowania
Orgia Papieży
Pobożny smrodek
10 sposobów oszukiwania społeczeństwa przez media -Noam Chomsky