Ktos nie obronil moze swojej pracy dyplomowej?

1. Data: 2002-06-26 17:21:49

Temat: Ktos nie obronil moze swojej pracy dyplomowej?
Od: "wcale_nie" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

hi!
po co ta obrona - przeciez i tak wszyscy zaliczaja;)

pozdrawiam
w_n

1. Data: 2002-06-26 19:04:13

Temat: Re: Ktos nie obronil moze swojej pracy dyplomowej?
Od: "isia" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wcale_nie" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> hi!
> po co ta obrona - przeciez i tak wszyscy zaliczaja;)

Znam przypadek studenta, który nieźle kombinował przez całe studia, pracę
też ktoś napisał mu za forsę, na obronie udowodnili mu, że nie powinien
otrzymać dyplomu.

Isia

1. Data: 2002-06-26 19:26:44

Od: "defric" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "isia" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Znam przypadek studenta, który nieźle kombinował przez całe studia, pracę
> też ktoś napisał mu za forsę, na obronie udowodnili mu, że nie powinien
> otrzymać dyplomu.

a ja znam wiele przypadków studentów, którzy opierdzielali sie całe pięć
lat, zrzynali ile się dało, zawsze oddawali wszystko na ostatnią chwilę,
pracę pisali przy współudziale osób postronnych i obronili się na pięć

niestety

defric

--
Wydaje sie, ze utracilem zdolnosc pisania z ogonkami
/Saulo/

1. Data: 2002-06-27 06:19:37

Od: "Oliwia" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "defric" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "isia" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

Nawet obrona bywa ciekawa ... ile w niej elementow zaskoczenia ..... ja np.
musialam obronic prace koleznaki poniewaz propotor pomylil nazwiska, ktore
byly podobne (imiona byly takie same), zorientowal sie baaaardzo pozno ....

Oliwia
gg 25244

1. Data: 2002-06-27 08:27:11

Od: "PW" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

to dziwne ze TY sama sie nie domyslilas ze cos jest nie tak i pytanie nie
wtemacie, pomijajac to ze lezaca przed promotorem prace sie widzi i jak
wyglada nie nie swoja to chyba cos jest nie w porzadku

1. Data: 2002-06-27 09:09:51

Od: Marsel <ic5070_@/wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

w poprzednim art. <afei7m$74t$1@sunflower.man.poznan.pl>,
szanowny kol. PW pisze, ze:
> [...]
> wtemacie, pomijajac to ze lezaca przed promotorem prace sie widzi i jak
> wyglada nie nie swoja to chyba cos jest nie w porzadku

hhehhe. a mnei zdziwilo nie to ,ze pytanie było 'niespodziewane', bo to
o to chyba chodzi, no nie?.. ale to, ze promotor nie zna swoich
studentów. skandal! ..czy norma? :-O

Marsel

1. Data: 2002-06-27 09:23:07

Od: "isia" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marsel
ale to, ze promotor nie zna swoich
> studentów. skandal! ..czy norma? :-O

Niektórzy promotorzy naprawdę podchodzą do tego "olewająco".

Isia

1. Data: 2002-06-27 11:40:10

Od: "Oliwia" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PW" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wtemacie, pomijajac to ze lezaca przed promotorem prace sie widzi i jak
> wyglada nie nie swoja to chyba cos jest nie w porzadku

hahahahahaha a kto powiedzial ze sie nie zorientowalam ??? Trudno bylo sie
nie zorientowac jak facet EWIDENTNIE nie pytal z mojej pracy!!!

Oliwia

1. Data: 2002-06-29 22:15:29

Od: "Albert" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> po co ta obrona - przeciez i tak wszyscy zaliczaja;)

Jak nam wszystkim dobrze wiadomo przymusowa praca jeszcze nikomu korzyści
nie przyniosła a szkody przez nią związane trudno policzyć. Trudno też jest
powiedzieć, że praca magisterska czy licencjacka to zajęcie ciekawe i dające
dużo pożytku. Raczej jest to fikcja o której dobrze wiedzą zarówno studenci
jak i profesorowie. Również końcowy egzamin nie ma większego sensu, bo niby
co sprawdza? Wiedzę? Umiejętności? Zdolności do przetrwania na uczelni? Sens
takiego egzaminu jak i pisania prac został już dawno wypaczony a obecnie
jest to tylko niepotrzebna nikomu formalność (na niektórych uczelniach nawet
za dyplom wymagana jest opłata - np. UJ).Oczywiście nie można generalizować
ale nie mówię teraz o marginalnych przypadkach.

Albert

Samo dno
empiryczne metody badan
Dziwie sie