Ktos sie podszywa :-(

1. Data: 2000-07-24 08:53:06

Temat: Ktos sie podszywa :-(
Od: "Ania Lipek" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Dobra, ktos sie pode mnie podszywa. Kurde mole, zaraz kopne w kalendarz.
Przykro mi, ze we wszystko tak naiwnie wierzycie :-(. Ci co maja watpliwosci
niech dzwonia na (075) 721-34-01 i nie spodziewajcie sie, ze bede rozmowna.
Jestem bardzo niesmiala przez telefon i moge troche sie z nerwow zasapac.
Nie wierzcie temu podlemu draniowi, ja Wam jeszcze udowodnie kim jestem.
Nikt nie bedzie mial watpliwosci, ze istnieje ktos taki jak ja. Blagam,
tylko mi uwierzcie, bo ktos robi sobie niezle jajca.

--
Ania Lipek
a...@p...com

Sraj tak, aby każde gówno wprawiało Cię w zachwyt.

1. Data: 2000-07-24 10:25:53

Temat: Re: Ktos sie podszywa :-(
Od: "orcus" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania Lipek napisal(a) w wiadomosci: ...
>Blagam, tylko mi uwierzcie, bo ktos robi sobie niezle jajca.

gotowane, czy smazone?

>Sraj tak, aby każde gowno wprawiało Cie w zachwyt.

nie ta grupa, proponuje alt.i.am.drunk.and.i.have.to.take.shit

won

"Zaiste, nie wiem, co bardziej trzeba podziwiac, jego bezczelnosc czy
glupote"

1. Data: 2000-07-24 11:05:46

Od: "bary" <f...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

F@ker to cieńki bolek.
Aniu Ty jesteś nie do podrobienia. ;)

j...

1. Data: 2000-07-24 14:42:22

Od: "Ania Lipek" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bary" <f...@k...net.pl> napisał w wiadomości

> F@ker to cieńki bolek.
> Aniu Ty jesteś nie do podrobienia. ;)
>
> j...

Dzieki za komplement :-).
Ania

1. Data: 2000-07-25 05:45:52

Od: t...@p...com (Maciej Żukiewicz) szukaj wiadomości tego autora

Aniu piszesz glupoty. Zdaje sie ze pomylilas liste. Jezeli bedziesz gadala
dalej o glupotach proponuje aby wszyscy grupowicze zaczeli do Ciebie
dzwonić. Moja rada poszukaj innej listy, która Ci bedzie pasowała. Maciek

> [...]
> Ania Lipek
> a...@p...com
>
> Sraj tak, aby każde gówno wprawiało Cię w zachwyt.

Archiwum listy dyskusyjnej pl-sci-psychologia
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-sci-psychologia/

1. Data: 2000-07-25 12:26:46

Od: "Ania Lipek" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciej Żukiewicz" <t...@p...com> napisał w wiadomości
> Aniu piszesz glupoty. Zdaje sie ze pomylilas liste. Jezeli bedziesz gadala
> dalej o glupotach proponuje aby wszyscy grupowicze zaczeli do Ciebie
> dzwonić. Moja rada poszukaj innej listy, która Ci bedzie pasowała. Maciek

Nie pisze glupot i nikt nie ma prawa do mnie dzwonic. Nie pozwalam na to.
Ania

1. Data: 2000-07-25 21:02:48

Od: "orcus" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

won

"Zaiste, nie wiem, co bardziej trzeba podziwiac, jego bezczelnosc czy

ZALAMANIE NERWOWE
THE END
przed stołem operacyjnym
Przypomnial mi sie dowcip...