THE END

1. Data: 2000-07-24 04:44:00

Temat: THE END
Od: Ania Lipek <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Dobra, juz wystarczy tej zabawy: Ania Lipek to ja F@ker...

Udowodnilem sobie i Wam, ze jestescie stadem baranow - niczym wiecej.
Nie sadzilem, ze zrobie az taka furore, ale bylem pewien, ze zapomnicie
o bozym swiecie i zrobicie smietnik z grupy, smietnik - cala Ziemia
wyglada jak smietnik gdziekolwiek jestescie, gdziekolwiek sie
ruszycie...

Na zakonczenie wypadaloby napisac: chuj wam w dupe, ale zycze Wam
wszystkiego dobrego.

F@k

P.S. Jak znam zycie, ktos teraz podszyje sie pode mnie, ktos inny bedzie
twierdzic, ze jest Ania Lipek - zreszta nie wiadomo kiedy i jak znowu
zaskocze Was na tej grupie.

Tak wlasnie powstaje kult. Tak powstaja mity. Tak pewnie powstal i
Jezus...

--
Who the Hell is F@ker? See Me at: http://www.algonet.se/~artek ICQ # : 5
679 674

1. Data: 2000-07-24 07:45:23

Temat: Re: THE END
Od: "j23" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ania Lipek
: Dobra, juz wystarczy tej zabawy: Ania Lipek to ja F@ker...
[ciach]

Mistyfikacja roku na tej grupie. Szczere gratulacje, F@ker :))))))
Pozdrawiam
j-23

1. Data: 2000-07-24 08:01:48

Od: Jaroslaw Sakowski <j...@p...leszno.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania Lipek <a...@p...com> writes:

> Dobra, juz wystarczy tej zabawy: Ania Lipek to ja F@ker...
>
> Udowodnilem sobie i Wam, ze jestescie stadem baranow - niczym
> wiecej.

Dzieki za uznanie :))
Zakladam jednoczesnie (glownie na potrzeby tego listu) ze to co
napisales jest prawda.

> Na zakonczenie wypadaloby napisac: chuj wam w dupe, ale zycze Wam
> wszystkiego dobrego.

Niektorzy to lubia (nie ja :)) wiec chyba nie dla wszystkich to
przeklenstwo.

> P.S. Jak znam zycie, ktos teraz podszyje sie pode mnie, ktos inny bedzie
> twierdzic, ze jest Ania Lipek - zreszta nie wiadomo kiedy i jak znowu
> zaskocze Was na tej grupie.

Wystarczy ze ktos sensowny zazyczy sobie podpis pgp z potwierdzonym
kluczem i beda problemy :))) Zreszta na niektorych grupach
dyskusyjnych korespondenci w wiekszosci maja autentyczne
personalia. Dla mnie to jednak wyznacza range danej
zbiorowosci. Oczywiscie rozumiem ze sa uzasadnione wyjatki.

> Tak wlasnie powstaje kult. Tak powstaja mity. Tak pewnie powstal i
> Jezus...

Chyba raczej balagan na niektorych grupach dyskusyjnych.

--
Jaroslaw Sakowski
alternative e-mail : s...@z...tpnet.pl

1. Data: 2000-07-24 08:11:09

Od: "Moncia" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Ania Lipek napisał(a) w wiadomości: <3...@p...com>...
>Dobra, juz wystarczy tej zabawy: Ania Lipek to ja F@ker...
>
>Udowodnilem sobie i Wam, ze jestescie stadem baranow - niczym wiecej.
>Nie sadzilem, ze zrobie az taka furore [.. ]

Jakbys byl taki dobry, to nikt by nie watpil w to, ze jestes 15 letnia
dziewczyna. Poza tym "inteligentny cham" pojawia sie dosc czesto, tu tez nie
jestes oryginalny, ani profesjonalny. Podziwiaj dalej swoje odchody, bo to
ci najlepiej wychodzi. Z reszta czesto porownywano AL do F@k. Liiipa i
niedoroba wiec.

Moncia

1. Data: 2000-07-24 08:43:53

Od: "Ania Lipek" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania Lipek" <a...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
> zaskocze Was na tej grupie.
>
> Tak wlasnie powstaje kult. Tak powstaja mity. Tak pewnie powstal i

:-((((((((((((((((((. Kurcze on sie pode mnie podszywa :-(((. Nawet widac,
pisze z Macintosha w przeciwienstwie do mnie. Prosze nie wierzcie mu, ja nie
wiem co sie dzieje, naprawde. To nie ja pisalam ten post, ja jestem Ania
Lipek!!! Obecywalam, ze sie zmienie i tak tez zrobilam, a teraz ten ktos
robi sobie jaja :-(. To wszystko przez Ptaszka Filipa, on wpadl na pomysl
aby mnie udawac. Prosze, kimkolwiek jestes napisz, ze mowie prawde,
blagam!!!! Wiem, ze teraz uznacie, ze oszukuje, uznacie mnie za durna
klamczuche, ktora juz dawno powinno sie wywiesc w kaftanach bezpieczenstwa,
ale ja nie mam w tym nic wspolnego :-(((. To nie ja napisalam!!!! Obiecalam,
ze nie bede przeklinala i dotrzymalam slowa!!!!! Ten czlowiek bredzi, chce
abyscie mnie znienawidzili calkowicie!!! Przysiegam na wszystko co jest mi
cenne - chlopaka, siostre, ze nie mam pojecia co sie dzieje. Inne posty
naleza do mnie, ale nie ten!!!! To jest straszne, a nawet i gorzej, po
prostu nie da sie tego opisac :-(((((((((((((.
Ania

1. Data: 2000-07-24 09:06:27

Od: "Astec S.A." <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania Lipek wrote:
> :-((((((((((((((((((. Kurcze on sie pode mnie podszywa :-(((. Nawet widac,

Uspokój się - nawet widać, że pisze z innego miejsca niż Ty.

Ten typ to jakaś ludzka szmata. :((

pozdrawiam
Arek

1. Data: 2000-07-24 09:43:00

Od: "Alexx" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ludzie, dosyc juz tych bredni!!!
Nie wazne czy to f@ker czy nie... problem ze wtym co napisal jest duzo,
prawdy... tak grupa powoli zamienia sie w smietnik dzieki temu ze
dyskutujemy z ludzmi o poziomie umyslowym rownym poziomowi kostki margaryny
:-(
a robiac to zanizamy poziom grupy... wdawanie sie w takie "smietnikowe"
dyskusje nie przynosi chwaly ni pozytku... mam nadzieje ze wszyscy ktorzy
tak chetnie odpisuja i wdaja sie w dyskusje z roznymi AL, naucza sie cos z
tej historii i dadza sobie spokoj...
Chamskie posty najlepiej ignorowc i nie odpisywac!!! i taka jest
najskuteczniejsza walka z nimi...
i niech tym razem naprawde bedzie to KONIEC
pozdrawiam
Alexx

1. Data: 2000-07-24 10:30:53

Od: "YaANCeY" <p...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania Lipek wrote in message <3...@p...com>...

> [...]
>o bozym swiecie i zrobicie smietnik z grupy, smietnik - cala Ziemia
>wyglada jak smietnik gdziekolwiek jestescie, gdziekolwiek sie

Jestes kompletnym idiota. Gdybys to wyslal z konta Anki to moze ktos by
uwierzyl, ale jestes na to za cienki. Jestes taki pirat drogowy w trabancie.
Nie, to i tak za dobrze.

>Tak wlasnie powstaje kult. Tak powstaja mity. Tak pewnie powstal i
>Jezus...

Moze, ale w przeciwienstwie do ciebie nie byl debilem

YaANCeY

1. Data: 2000-07-24 10:45:03

Od: Miros/law `Jubal' Baran <b...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

PT Ania Lipek <a...@p...com> pisze:
> Dobra, juz wystarczy tej zabawy: Ania Lipek to ja F@ker...

Jest pewien drobny problem. Jak opanowałeś zdolność teleportacji?
Oryginalna Ania Lipek pisuje z Jeleniej Góry. Ty wysyłasz niusy przez
serwer w Szwecji. Zaiste, cuda się dzieją na tym świecie.

Jubal

--
[ Miros/law L Baran, baran-at-knm-org-pl, neg IQ, cert AI ] [ 0101010 is ]
[ BOF2510053411, makabra.knm.org.pl/~baran/, alchemy pany ] [ The Answer ]

``There's a woman somewhere under all those identities but everything
I've experienced has been a hallucination.''
``There isn't a woman in the world, you couldn't say that about.''
(Illuminatus!, part three)

1. Data: 2000-07-24 11:11:33

Od: "Moncia" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Miros/law `Jubal' Baran napisał(a) w wiadomości:

>Jest pewien drobny problem. Jak opanowałeś zdolność teleportacji?
>Oryginalna Ania Lipek pisuje z Jeleniej Góry. Ty wysyłasz niusy przez
>serwer w Szwecji. Zaiste, cuda się dzieją na tym świecie.

Wszystko to fajne, ale F. mimo samozachwytu nie podejrzewal pewnie, ze ktos
bedzie grzebal w zrodle jego wypocin.

M.

przed stołem operacyjnym
Przypomnial mi sie dowcip...