Kubek czystej wody

111. Data: 2012-11-03 18:57:13

Temat: Re: Kubek czystej wody
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 3 Nov 2012 19:39:44 +0100, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> Jak słyszę (czytam) nie lubię (lubię) kogoś bo...to wiem, że dalej będą na
> ogół kofabulacje:-). Po prostu- nie lubisz, i tyle.

Oczywiście. To dyktuje wszystko inne :-)

I niech żałuje :-)
(by XL)

112. Data: 2012-11-03 18:57:48

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-03 19:52, Ikselka pisze:

> Mnie też zauroczyły, uczciwie to zresztą mówiłam wtedy. jest na
> pl.hum.poezja jeden Jacek taki, którego wiersze mają podobną świeżość i
> spontaniczność. Porównałabym jego wiersze (i wiersze Iski) do rysunków
> Nikifora Krynickiego, które znajdują uznanie u odbiorców przed dziełami
> szkolonych artystów :-)

W zawoalowanej formie napisała Ci, ze Twoja twórczość jest surowa,
wiejska, prosta i dla niej wytrawnej krytyczki tchnie świeżością.
Ogólnie masz zielone światło od wyżyn dla nizin.
Ze mnie znawca poezji jak z koziej du.py trąba, więc nie bierz powyższej
diagnozy do siebie.

--
Paulinka

113. Data: 2012-11-03 18:58:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 03 Nov 2012 19:42:16 +0100, ISKA napisał(a):

> spakojna

Oczywiście Nikifor też nie powinien był "łykać"... tylko spalić swoje prace
na wejściu :-]
(by XL)

114. Data: 2012-11-03 18:58:15

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 3 listopada 2012 19:27:06 UTC+1 użytkownik Chiron napisał:

> Jakiej klawiatury używasz, Paulinko? Bo moja jakoś milsze rzeczy pisze:-)))

Właśnie! Walnijcie się tą klawiaturą we własne piersi Paulinko!

Stalker

115. Data: 2012-11-03 18:58:26

Od: ISKA <o...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-03 19:51, Paulinka pisze:

> Żeby się nie martwić, czy jak się już będzie miało 50-tkę, to czy się
> jakiś 30-latek obejrzy.

zacznę nosić leginsy w motyw zwierzęcy wciśnięte w krok.
chłopy to wzrokowcy ;)

--
Jestę Aniołę mówię ci...

116. Data: 2012-11-03 19:00:36

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-03 19:54, Ikselka pisze:

> Ale ja wcale nie twierdzę, że tamci dwaj bruneci byli przeciętniakami takoż
> 333-)

Mam nadzieję, że jak będę miała 50 lat, to zagajenie rozmowy nad
krewetkami w Makro z dwoma 30-latkami nie będzie dla mnie szczytem
szczęścia.

--
Paulinka

117. Data: 2012-11-03 19:01:43

Od: ISKA <o...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> spontaniczność. Porównałabym jego wiersze (i wiersze Iski) do rysunków
> Nikifora Krynickiego, które znajdują uznanie u odbiorców przed dziełami

nie musicie mnie tak usilnie łechtać.przez ostatnie dwa lata zostałam
już wystarczająco jak dla mnie doceniona.

--
Jestę Aniołę mówię ci...

118. Data: 2012-11-03 19:01:46

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-03 19:58, Stalker pisze:

> Właśnie! Walnijcie się tą klawiaturą we własne piersi Paulinko!

Piersi me zostały walnięte vide Król Julian z Magadaskaru 333-)

--
Paulinka

119. Data: 2012-11-03 19:02:53

Od: ISKA <o...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-03 19:56, Ikselka pisze:

> Akurat mamy z globkiem pewne rzeczy poza planem uzgodnione - język
> porozumiewania się naszego jest dla Ciebie tym, czym dla mnie marsjański
> :-)

aaaaaaaaaaaaa

--
Jestę Aniołę mówię ci...

120. Data: 2012-11-03 19:03:28

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-03 19:58, ISKA pisze:

> zacznę nosić leginsy w motyw zwierzęcy wciśnięte w krok.
> chłopy to wzrokowcy ;)

Przekroczyłaś mój rubikon - odpuszczam ;)

--
Paulinka

Smoleńsk
Dla tych co widzą różowe słonie w polskim wymarze nibysprawiedliwości.
Great Inspirational Story - It's never too late!!!
Great Inspirational Story - It's never too late!!!
Z życia kościoła