Kubek czystej wody

151. Data: 2012-11-03 19:31:00

Temat: Re: Kubek czystej wody
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-11-03 20:23, obywatel Paulinka uprzejmie donosi:

Ale pieszczoszki nie ściągnę.
Nie że z wieku, nie ideologii.

qr.a
--
fetyszystów mając w ...

152. Data: 2012-11-03 19:32:43

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-03 20:24, ISKA pisze:

> już nie ja i nie tu. wrzuć luz maleńka, tymbardziej, ze
> jeszcze przed godziną czache mi chciałac milosiernie rozpołowić ;>
> za twoją bliźniejszom bliźniom

Mówisz o Ewie?
To może ją najpierwej poznaj. A o Tobie zupełnie durne przepychanki,
które się rzekomo we mnie kumulowały. Szkoda czasu na coś takiego.

--
Paulinka

153. Data: 2012-11-03 19:33:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 03 Nov 2012 20:27:08 +0100, ISKA napisał(a):

> "30 ma sie podobać..." bo tak nakazała palisia :D

W Makro nie chodzi, bo Paulinka zabroniła, ale ja byłam w TESCO - a tam
widocznie "chodzi" nie zawsze tak, jak chce NARZUCIĆ ludziom Paulinka -
"30-latka ma się podobać rówieśnikom, 40-latka również, 50-latka takowoż
itd."
333-P

PS. Swoją drogą dzieki za cytowanie P., ale mam ubaw :-D
(by XL)

154. Data: 2012-11-03 19:34:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "30 ma sie podobać..." bo tak nakazała palisia :D

A ileż to razy grzmiano (z Paulinką grzmiącą na czele) tutaj o nakazach w
moim rzekomo wykonaniu 333-)

(by XL)

155. Data: 2012-11-03 19:35:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 03 Nov 2012 20:28:37 +0100, ISKA napisał(a):

> co to przy twoim 240,5 ;)))

To tylko średnia arytmetyczna 3-)
(by XL)

156. Data: 2012-11-03 19:38:33

Od: ISKA <o...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> O jednej jej wprawce, którą wyszydziłam publicznie nie da się
> powiedzieć, że ktoś nie ma talentu (bo ze mnie żaden krytyk) .

jednoznacznie twierdząc ewidentnie przeczę
to jak palisia, masz atuty i kompetencje zeby wyszydzać
moja poezję czy nie masz? zdecyduj się bo jak na razie
to ci sie krok moralny rozdziera

--
Jestę Aniołę mówię ci...

157. Data: 2012-11-03 19:39:05

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-03 20:27, ISKA pisze:

> "30 ma sie podobać..." bo tak nakazała palisia :D

To poważny społeczny problem. W dobie dostępu do internetu do chirurgii
plastycznej, w dobie kobiet, które są na szklanym ekranie i każdy
komentuje ich upływający wiek, normalni ludzie też dostają fobii, bo
mają zmarszczki.
Kiedy to się skończy? Kiedy 80-latka będzie wyglądała jak 50-tka? Tylko
po co?
20-latka się uczy, 30-jest matką, 40-ma więcej czasu dla siebie, bo ma
duże dzieci, 50- kocha życie, opiekuje się wnukami, 60-latka robi to, na
co zwykle nie miała czasu itd.

--
Paulinka

158. Data: 2012-11-03 19:40:16

Od: ISKA <o...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-03 20:35, Ikselka pisze:

> To tylko średnia arytmetyczna 3-)

przestań, bo koszmara dostanę
a ostatnio i tak słabo sypiam

--
Jestę Aniołę mówię ci...

159. Data: 2012-11-03 19:41:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 03 Nov 2012 20:38:33 +0100, ISKA napisał(a):

> jednoznacznie twierdząc ewidentnie przeczę
> to jak palisia, masz atuty i kompetencje zeby wyszydzać
> moja poezję czy nie masz? zdecyduj się bo jak na razie
> to ci sie krok moralny rozdziera

I wyłazi z niego świnka.... mała, ale zawsze... ale może to tylko
legginsy...
(by XL)

160. Data: 2012-11-03 19:41:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 03 Nov 2012 20:40:16 +0100, ISKA napisał(a):

> przestań, bo koszmara dostanę
> a ostatnio i tak słabo sypiam

Koszmara? - oj, kobieto 3333-)
(by XL)

Smoleńsk
Dla tych co widzą różowe słonie w polskim wymarze nibysprawiedliwości.
Great Inspirational Story - It's never too late!!!
Great Inspirational Story - It's never too late!!!
Z życia kościoła