Kubek czystej wody

171. Data: 2012-11-03 20:23:47

Temat: Re: Kubek czystej wody
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-11-03 21:14, obywatel ISKA uprzejmie donosi:

> błyśnij legimą to obaczym

Ta.
Sama se błyśnij.
Ja to idę hektary poetyckich obrabiać pierduf.

qr.a
--
maczu pikczu

172. Data: 2012-11-03 20:45:31

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> am do Ciebie prośbę, nie bądź arbitre, bo rzeczona dobrze sobie radzi
> niemiłyi rzeczai bez poocy:) Ja też Cię platonicznie :))))
>
> --
> Paulinka

Problem w tym, że mam głębokie przekonanie o tym, że Iksi jest po prostu
przykro. I nie ma to znaczenia- radzi sobie czy nie. Nie wiem, po co Iksi
demonizujesz? Bo to właśnie robisz, wiesz?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

173. Data: 2012-11-03 20:48:04

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ISKA" <o...@k...pl> napisał w wiadomości

> łżesz - tu uczciwsza jest palisia
Skoro tak uważasz...chociaż łatwo znajdziesz w archiwum, co pisałem wtedy.
No ale pewno też łgałem. No cóż- przykro mi, że tak mnie oceniasz.

> masz za mało ''pazura'' żeby chciało mi się
> przegryźć ci tętnice

Dlaczego w ogóle jesteś taka wojownicza? Taka natura, czy cóś? :-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

174. Data: 2012-11-03 20:52:41

Od: ISKA <o...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-03 21:17, Paulinka pisze:

> Miałam takie szczęście, że pracowałam w "Odrze". Chcesz mieć ocenę
> profesjonalistów? Czy się boisz?

boisz. zwłaszcza ze tam pracowałaś ;) rozumiesz chyba
moje obawy

--
Jestę Aniołę mówię ci...

175. Data: 2012-11-03 20:53:55

Od: ISKA <o...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-03 21:23, Qrczak pisze:
> Dnia 2012-11-03 21:14, obywatel ISKA uprzejmie donosi:

> Ta.
> Sama se błyśnij.
> Ja to idę hektary poetyckich obrabiać pierduf.
>
> qr.a
o, następna bukini poemy
cztery na jedną...nie bawie sie tak

--
Jestę Aniołę mówię ci...

176. Data: 2012-11-03 20:54:51

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Z braku czasu ostatnio prześledziłam dwa lata z życia p.s.d
> (pl.soc.dzieci). Poczytałam sporo o swoich dzieciach, co wtedy czułam, jak
> się rozwijały etc (polecam fajna rozrywka). Poczytałam sobie również o
> moich konfrontacjach z XL. Pouczające. Wzloty i upadki były między nami,
> jednak pozostaję przy swoim aktualnym zdaniu. XL to osoba nieszczera,
> zakłamana, próżna. Energetyczny wampir. Do niczego mi nie jest potrzebna
> taka znajomość. Są osoby z którymi się od zawsze nie zgadzam, ale one mają
> poglądy jak skała, XL a poglądy z gumy, dostosowane do aktualnej sytuacji.

Kiedyś też przeglądałem swoje posty- od początku. Nawet miałem archiwum
jednej grupy, na której się udzielałem (w sieci go nie ma). Paulinko- ja się
dziwiłem, że w ogóle tak myślałem! A niektóre swoje posty komentowałem: "cóż
za idiotyzm". Powaga:-). Było to dla mnie bardzo pouczające. Nie mam zamiaru
Cię do kogokolwiek przekonywać- lub zniechęcać. Chcę tylko zwrócić Twoją
uwagę- że ta niechęć jest w Tobie. I dotyczy ona Twojego własnego
wyobrażenia o Ixi. Powtarzam: to_tylko_Twoje_wyobrażenie.
Czy uważasz za możliwe, że spotkała byś Gosię- nie wiedząc, kto ona zacz- i
byście się zaprzyjaźniły?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

177. Data: 2012-11-03 20:55:50

Od: ISKA <o...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-03 21:48, Chiron pisze:
> Użytkownik "ISKA" <o...@k...pl> napisał w wiadomości

> Skoro tak uważasz...chociaż łatwo znajdziesz w archiwum, co pisałem
> wtedy. No ale pewno też łgałem. No cóż- przykro mi, że tak mnie oceniasz.

widzisz, wtedy pisałam faktycznie kiepsko
dużo sie zmieniło...

nie jestem waleczna ale dobrze pozuje

--
Jestę Aniołę mówię ci...

178. Data: 2012-11-03 20:56:49

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Mnie też zauroczyły, uczciwie to zresztą mówiłam wtedy. jest na
> pl.hum.poezja jeden Jacek taki, którego wiersze mają podobną świeżość i
> spontaniczność. Porównałabym jego wiersze (i wiersze Iski) do rysunków
> Nikifora Krynickiego, które znajdują uznanie u odbiorców przed dziełami
> szkolonych artystów :-)

Właśnie. Są szczere. Czytając wchodzi się w relację z autorem.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

179. Data: 2012-11-03 20:57:25

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-11-03 21:53, obywatel ISKA uprzejmie donosi:

to spaduj. thużu.

qr.a
--
korektorka redaktorka

180. Data: 2012-11-03 20:58:57

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-03 20:50, ISKA pisze:

> jeszcze przed czterema laty mając trzydziestkę czułam sie jak 80latka
> dziś, pomimo czasu, czuje się jak 20 latka bo polubiłam siebie
> bo doceniłam siebie, bo zrozumiałam siebie.

I dlatego postanowiłaś brać udział w organizowanych przez siebie
konkursach piękności na psp?
Masz tę szarfę, tylko nie wiem, czy Ikselcia popuści, hi hi.

Ewa

Smoleńsk
Dla tych co widzą różowe słonie w polskim wymarze nibysprawiedliwości.
Great Inspirational Story - It's never too late!!!
Great Inspirational Story - It's never too late!!!
Z życia kościoła