Kubek czystej wody

191. Data: 2012-11-03 21:12:17

Temat: Re: Kubek czystej wody
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-11-03 21:58, obywatel medea uprzejmie donosi:

> I dlatego postanowiłaś brać udział w organizowanych przez siebie
> konkursach piękności na psp?
> Masz tę szarfę, tylko nie wiem, czy Ikselcia popuści, hi hi.

Tym, co nie poszły w szranki, wyschły wianki.

qr.a
--
mnię nie grozi.. ih ih

192. Data: 2012-11-03 21:13:03

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ISKA" <o...@k...pl> napisał w wiadomości

> widzisz, wtedy pisałam faktycznie kiepsko
> dużo sie zmieniło...
Mnie się podobało. Jak masz coś nowego- i może chcesz się podzielić- to
wrzuć tu (albo na priv). Z chęcią przeczytam

No, już się przestraszyłem:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

193. Data: 2012-11-03 21:13:54

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-11-03 22:08, obywatel medea uprzejmie donosi:

Ale że bo którego?

qr.a

194. Data: 2012-11-03 21:15:24

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-03 22:12, Qrczak pisze:
> Dnia 2012-11-03 21:58, obywatel medea uprzejmie donosi:

> Tym, co nie poszły w szranki, wyschły wianki.

I inne pełne rozkoszy dzbanki...

--
Paulinka

195. Data: 2012-11-03 21:16:36

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> A jakby to był chiron?

Wiesz, ja się dobrze prezentuję wyłącznie w internecie. W realu wypadam
mizernie...tylko nie mów o tym nikomu- pamiętaj, że Ci zaufałem.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

196. Data: 2012-11-03 21:18:07

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> Jej nic nie jest. Nie bój nic. To takim głupolom jak ja coś jest, bo myślą
> sobie zawsze, że słowa zawsze coś po sobie pozostawiają. A ona nic nie
> myśli.

Nic nie myśli? Przecież tego nie wiesz. W tym, co napisałaś jest tak dużo
Twojej niechęci...no cóż...

serdecznie pozdrawiam

Chiron

197. Data: 2012-11-03 21:20:12

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2012-11-03 21:59, obywatel Chiron uprzejmie donosi:
ps.com...

> Cześć Chirek.

WItam, witam. Co sądzisz o mojej ofercie (ogłoszenie)?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

198. Data: 2012-11-03 21:20:50

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-03 19:14, Paulinka pisze:

> Skąd Ty bierzesz tych 19-latków?
> No tak nie mam czasu, na bans nie chodzę, lansu nie ma, to i kiedy mam
> te ciasteczka spotykać.

Do Makro chociaż czasem zajedź. ;)

Ewa

199. Data: 2012-11-03 21:22:07

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-03 19:23, Chiron pisze:
> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:k73mbf$v2k$12@node1.news.atman.pl...

> No patrzcie. Ewo! Samo dobro spod palców Paulinki płynie!
> :-)

No, Ty też ociekasz słodyczą. Szkoda tylko, że ten miód sztuczny.

Ewa

200. Data: 2012-11-03 21:22:35

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-11-03 22:16, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> Wiesz, ja się dobrze prezentuję wyłącznie w internecie. W realu wypadam
> mizernie...tylko nie mów o tym nikomu- pamiętaj, że Ci zaufałem.

To Ty Jesteś Strasznie NieRealny.

qr.a
--
ufuf

Smoleńsk
Dla tych co widzą różowe słonie w polskim wymarze nibysprawiedliwości.
Great Inspirational Story - It's never too late!!!
Great Inspirational Story - It's never too late!!!
Z życia kościoła