Kubek czystej wody

311. Data: 2012-11-11 15:48:11

Temat: Re: Kubek czystej wody
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ISKA" <o...@k...pl> napisał w wiadomości
news:509fc68a$0$1214$65785112@news.neostrada.pl...

> nie znam sie na erekcji, ale lekcje projekcji braku
> własnej erekcji to juz sie chyba na podst. w/w znam ;)
> i znów ta projekcja, ale przynajmniej
> nikt mi projekcji braku erekcji nie za zarzucić ;)
> no chyba żeby sie dało

Wierze, ze chiron da rade.

312. Data: 2012-11-11 15:48:21

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

> Ups, bedzie stawal do srodka? To moze byc interesujace.
Wypisujesz tu takie teksty, które wywołują we mnie nudności (czyli: nudzę
się czytając je). Czy mógłbyś wobec tego trochę się postarać i napisać taki
tekst, który wywoła we mnie miłe konotacje?

demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

313. Data: 2012-11-11 15:51:19

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> własnej erekcji to juz sie chyba na podst. w/w znam ;)
> i znów ta projekcja, ale przynajmniej
> nikt mi projekcji braku erekcji nie za zarzucić ;)

Obiecałem, to dotrzymuję. Piszesz, żebym Cię nie zaczepiał- cokolwiek to
miało znaczyć. No ale przecież to nie może być jednostronne. Słowem: spadaj
Iska

314. Data: 2012-11-11 15:55:13

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wypisujesz tu takie teksty, które wywołują we mnie nudności (czyli: nudzę
> się czytając je). Czy mógłbyś wobec tego trochę się postarać i napisać
> taki tekst, który wywoła we mnie miłe konotacje?
Nie. Ja tu egzorcyzmowuje.

315. Data: 2012-11-11 16:25:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 11 Nov 2012 16:38:49 +0100, ISKA napisał(a):

> [...]
> własnej erekcji to juz sie chyba na podst. w/w znam ;)
> i znów ta projekcja, ale przynajmniej
> nikt mi projekcji braku erekcji nie za zarzucić ;)

Ależ da się.
Po prostu trochę o kobiecej anatomii poczytaj...
(by XL)

316. Data: 2012-11-11 16:44:25

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-11 00:16, Chiron pisze:
> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> To Twoje wytłumaczenie. Praktycznie wszystko tak można tłumaczyć. Czy
> naprawdę w Twoim życiu tak nie jest, że kiedy szukasz mocno jakiejś
> odpowiedzi-

Wiesz, dzisiaj byłam na "Hotelu Transylwania". Chyba szukałam odpowiedzi
na to, jak sobie poradzić z pewnym psp-owym wampirkiem. ;)

Zastanów się w pierwszej kolejności, na co TY odpowiedzi w swym życiu
szukasz, bo prawda jest taka, Chironie, że to Ty zacząłeś w tym podwątku
rozmawiać o małżeństwie. Nawet nagle ograniczyłeś rozmowę tylko do tego,
wycinając z moich wypowiedzi inne kwestie, w czym okazałeś pełnię swoich
projekcji.

> to zaczynają się wokół Ciebie dziać rzeczy, które tę odpwiedź Ci niosą?

Ja myślę, że to jest trochę inaczej - kiedy mnie coś frapuje - czy
poszukuję na coś odpowiedzi, jak to ująłeś - wyostrzam sobie zmysły na
określoną tematykę, zaczynam wokół zauważać coś, na co w innym stanie
psychicznym bym w ogóle nie zwróciła uwagi. I to często w nadmiarze! Na
tej samej zasadzie, na jakiej kobiety w ciąży wyłapują wokół wszystkie
kobiety w ciąży albo rzucający palenie widzi wokół samych palaczy i
nagle ze zdziwieniem stwierdza, jak ich jest wielu i że cały świat się
sprzysiągł, by mu rzucanie utrudnić. ;)

Pozdrawiam
Ewa

317. Data: 2012-11-11 16:52:01

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 11 listopada 2012 16:48:23 UTC+1 użytkownik Chiron napisał:

> Wypisujesz tu takie teksty, kt�re wywo�uj� we mnie nudno�ci (czyli: nudz�

> si� czytaj�c je). Czy m�g�by� wobec tego troch� si� postara� i
napisaďż˝ taki
> tekst, kt�ry wywo�a we mnie mi�e konotacje?

Ależ Chironie! Jak sam doskonale zauważyłeś, ghost tylko pisze teksty, które to u
Ciebie wywołują poczucie nudy! Ghost nie może więc z tym nic zrobić, bo cały problem
leży tylko i wyłącznie w twoich emocjach. Nie możemy obiektywnie stwierdzić, czy
ghost nudzi czy nie, nie o to zresztą chodzi. Ale ponieważ ustaliliśmy, że problem
jest w Tobie, to może po prostu spróbuj cos z tym zrobić? Niech te teksty cię nie
nudzą, ani nie irytują, bo przecież wszystko zależy od Ciebie!

Stalker

318. Data: 2012-11-11 21:08:37

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

ps.com...
napisał:

> [...]

Ale ponieważ ustaliliśmy, że problem jest w Tobie, to może po prostu spróbuj
cos z tym zrobić? Niech te teksty cię nie nudzą, ani nie irytują, bo

=====================================

Tu akurat w pełni się zgadzam. Za wyjątkiem tego, czy Ghost może z tym coś
zrobić. Może jak najbardziej. Jednak nieodpowiedzialnym jest "chcenie" by to
zrobił- jeśli ja bym nic robić nie chciał. . A zepewne- jak się przekonałem-
nie potrafi. Coś jak narkoman na głodzie, choć oczywiście w o wiele
mniejszym natężeniu. Jednak na to już Ci odpowiedziałem- skoro chce się tak
bawić- to coś ja chcę sprawdzić:-)

--

Chiron

319. Data: 2012-11-11 22:19:29

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rozmawiać o małżeństwie. Nawet nagle ograniczyłeś rozmowę tylko do tego,
> wycinając z moich wypowiedzi inne kwestie, w czym okazałeś pełnię swoich
Hmm- przeczytałem raz jeszcze. Pisaliśmy o somie i psyche- Ty podałas
przykład małżeństwa, a ja się go trzymałem- bo mi "zagrał". OK. Swoich
projekcji tam nie widzę. Więcej- odnosze teraz wrażenie, że nasapiło coś
takiego: Ty uznałaś, że ja uznałem, więc zapewne...:-))). To znaczy- o ile
dobrze zrozumiałem- odebrałeaś mój post jako coś w rodzaju sugestii na temat
Twojego związku, a to zapewne było by projekcją. Tak to zrozumiałem. Problem
w tym, że tam nie ma jakichkolwiek podtekstów. Ot- czasem człowiek pójdzie
jakimś skojarzeniem- ale to wszystko były moje skojarzenia, i mnie
dotyczące. Bardziej "pieściłem" myśl, że tak fajnie ujęłaś somę i psyche
jako małżeństwo- i jak to wygląda (w szczególności od strony chorób) w moim
małłżeństwie. MOIM.

> [...]
> kobiety w ciąży albo rzucający palenie widzi wokół samych palaczy i nagle
> ze zdziwieniem stwierdza, jak ich jest wielu i że cały świat się

No tu się zgadzam, i nie zgadzam:-). To takie: "tak, ale..":-). OK- palacz
zobaczy wokół siebie samych palaczy a takze rzucających palenie- i wysłucha
ich historii. Kiedyś by nie zwrócił na te historie uwagi żadnej. Tyle, że on
w sposób fizyczny ściąga tych ludzi do siebie w nadmiarze. Dosłownie. Jak to
działa? Nie wiem. Jednak działa- i tak też uczą na kursach "Silvy". No ale z
tym się nie zgodziłaś juz kiedyś- więc teraz też pewno nie:-)

320. Data: 2012-11-14 18:55:37

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-10 13:59, Chiron pisze:

> [...]
> musimy rozmawiać- i to jest ok. Natomiast Twoje zachowania- aportującego
> burka- bywają irytujące- ale na szczęście tylko wtedy, kiedy je się
> czyta. No wybacz- rzucam starą, brudną bieliznę do śmieci- Ty już
> biegniesz, aportujesz, trzymasz mocno zębami- byle tylko każdy
> zobaczył. Rzucę dynamit z palącym się lontem- pewno postapisz podobnie.
> Bo dla Ciebie nie jest ważne, co aportujesz- tylko chcesz, żeby to
> wszyscy obejrzeli i następnie to publiczne obsikujesz. Człowieku- bo
> mimo, że sam się tak poniewierasz- to przecież nim jesteś- czy wiesz

Może o to, żebyś nie traktował grupy, jako pojemnika na starą, brudną
bieliznę czy alternatywnie jako poligonu dla swoich eksperymentów z
dynamitem.

Smoleńsk
Dla tych co widzą różowe słonie w polskim wymarze nibysprawiedliwości.
Great Inspirational Story - It's never too late!!!
Great Inspirational Story - It's never too late!!!
Z życia kościoła