Kubek czystej wody

31. Data: 2012-11-03 11:36:48

Temat: Re: Kubek czystej wody
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-02 17:56, ISKA pisze:
> zawsze sadzę a opinia mi wisi i powiewa.
> zresztą niektórzy mogą ci to potwierdzić na priva ;>

No coś Ty, Iska, tylko tak? Liczyłam, że wkleisz przynajmniej jakieś
orzeczenie lekarskie w tej sprawie. ;>

Ewa

32. Data: 2012-11-03 13:48:20

Od: ISKA <o...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-03 12:36, medea pisze:

> No coś Ty, Iska, tylko tak? Liczyłam, że wkleisz przynajmniej jakieś
> orzeczenie lekarskie w tej sprawie. ;>
>
> Ewa
daruj se matka te głodne kawałki albowiem to mnie naprawdę
nie wZrusza w ego. alęu* przy niewielkim twoim wysiłku kali
mógłby ci zdracić kilka soczystych faktów, żeby twoja riposta do mnie
była cięta a nie śnięta. ;)
no i zdrowia dla boguwinnego bajbusa/ski, bo na upór matek z gatunku
medei, to niema rady i lekarstwa. ament ;)

--
Jestę Aniołę mówię ci...

33. Data: 2012-11-03 15:58:16

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-02 14:54, ISKA pisze:

> bowiem stara baba a nie odpuści se na te kilka miesięcy, nawet kosztem
> dziaciaka. dziwne co? o tempora o mores!

O, młódka się odezwała.

34. Data: 2012-11-03 16:08:12

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-03 16:58, Aicha pisze:

> O, młódka się odezwała.

W dodatku spełniona kobieta i matka.

--
Paulinka

35. Data: 2012-11-03 16:33:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 03 Nov 2012 16:58:16 +0100, Aicha napisał(a):

> O, młódka się odezwała.

Widze, ze panie tu bardzo czułe na wytykanie latek 333-)
(by XL)

36. Data: 2012-11-03 16:47:40

Od: ISKA <o...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

@aicha - młodsza od ciebie jakby nie paczeć ;)

> W dodatku spełniona kobieta i matka.

@palisia - znam ja na kopy takich jak ty -
spełnione matek i kobiet. wolę zostać przy swoim niespełnieniu ;>
w życiu nigdy nic nie jest pewne odnośnie trwałości spełnienia i to jest
pewne - także uważaj :)

--
Jestę Aniołę mówię ci...

37. Data: 2012-11-03 16:49:11

Od: ISKA <o...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-03 17:33, Ikselka pisze:

> Widze, ze panie tu bardzo czułe na wytykanie latek 333-)

abo dawno twojego zdjęcia nie widziały
kopsnij no coś ;)

--
Jestę Aniołę mówię ci...

38. Data: 2012-11-03 16:59:42

Od: ISKA <o...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-03 17:49, ISKA pisze:

> abo dawno twojego zdjęcia nie widziały
> kopsnij no coś ;)

może być to na którym wyglądasz na 10 lat nazad :)

--
Jestę Aniołę mówię ci...

39. Data: 2012-11-03 17:02:55

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-03 17:47, ISKA pisze:

> @aicha - młodsza od ciebie jakby nie paczeć ;)

Racz odpowiadać każdej z nas z osobna.

> @palisia - znam ja na kopy takich jak ty -
> spełnione matek i kobiet. wolę zostać przy swoim niespełnieniu ;>
> w życiu nigdy nic nie jest pewne odnośnie trwałości spełnienia i to jest
> pewne - także uważaj :)

Ja pisałam o Twoim, a nie moim spełnieniu, także wyceluj tę lufę w lustro.
Nie dość, że nieprowokowana rzucasz się do Ewy, to jeszcze walisz w nią
jakimiś żenującymi wstawkami typu mąż w delegacji. A już argumentacja,
że Ty w przeciwieństwie do niej jesteś młoda i ładna, pozwala sądzić, że
masz naprawdę sporo kompleksów.

--
Paulinka

40. Data: 2012-11-03 17:12:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 03 Nov 2012 17:49:11 +0100, ISKA napisał(a):

> abo dawno twojego zdjęcia nie widziały
> kopsnij no coś ;)

A po co? - coś tu komuś mam udowadniać?
Nie widzę takiej potrzeby i długo ne będę jej widzieć, kiedy nie dalej jak
trzy dni temu miałam taaakie "branie" (i to ze strony dwóch na raz, circa
30-letnich panów) w hipermarkecie w kolejce po krewetki - i to na oczach
Pana Małżonka, stojącego dyskretnie niepodal 333-)

Oczywiście zawsze można też przypuszczać, że chcieli mię po prostu zagadać
i okraść (to podpowiedź dla sceptycznych a czułych pań ku lepszemu ich
samopoczuciu)..., jednak mąż wcale nie odniósł takiego wrażenia, toteż nie
interweniował 333-)
(by XL)

Smoleńsk
Dla tych co widzą różowe słonie w polskim wymarze nibysprawiedliwości.
Great Inspirational Story - It's never too late!!!
Great Inspirational Story - It's never too late!!!
Z życia kościoła