Kubek czystej wody

41. Data: 2012-11-03 17:12:59

Temat: Re: Kubek czystej wody
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 03 Nov 2012 17:59:42 +0100, ISKA napisał(a):

> może być to na którym wyglądasz na 10 lat nazad :)

Ależ mam w miarę aktualne - na FB :-)
(by XL)

42. Data: 2012-11-03 17:13:18

Od: ISKA <o...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-03 18:02, Paulinka pisze:

> Ja pisałam o Twoim, a nie moim spełnieniu, także wyceluj tę lufę w lustro.

dobra, skąd zatem więc wniosek, że jestem niespełniona?
rzecz jasna w przeciwwadze do twojego spełnienia?

> Nie dość, że nieprowokowana rzucasz się do Ewy, to jeszcze walisz w nią
> jakimiś żenującymi wstawkami typu mąż w delegacji.

co ja do niej, to nie twoja sprawa ;)
> A już argumentacja,
> że Ty w przeciwieństwie do niej jesteś młoda i ładna, pozwala sądzić, że
> masz naprawdę sporo kompleksów.

no właśnie nie mam zwłaszcza w odniesieniu do wyglądu i chyba w tym tkwi
twój ból? ;) jak widzę po kumulowanej spory czas reakcji

--
Jestę Aniołę mówię ci...

43. Data: 2012-11-03 17:15:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 03 Nov 2012 18:13:18 +0100, ISKA napisał(a):

> [...]
>
> no właśnie nie mam zwłaszcza w odniesieniu do wyglądu i chyba w tym tkwi
> twój ból? ;) jak widzę po kumulowanej spory czas reakcji

Oj, kumulowanej, kumulowanej...
(by XL)

44. Data: 2012-11-03 17:17:27

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-03 18:12, Ikselka pisze:

> A po co? - coś tu komuś mam udowadniać?
> Nie widzę takiej potrzeby i długo ne będę jej widzieć, kiedy nie dalej jak
> trzy dni temu miałam taaakie "branie" (i to ze strony dwóch na raz, circa
> 30-letnich panów) w hipermarkecie w kolejce po krewetki - i to na oczach
> Pana Małżonka, stojącego dyskretnie niepodal 333-)

Ciężko mi uwierzyć, że w obszarze zainteresowań przeciętnego 30-latka są
kobiety w wieku jego matki. Raczej trudno Cię uznać za Monikę Bellucci...

--
Paulinka

45. Data: 2012-11-03 17:19:07

Od: ISKA <o...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i okraść (to podpowiedź dla sceptycznych a czułych pań ku lepszemu ich
> samopoczuciu)..., jednak mąż wcale nie odniósł takiego wrażenia, toteż nie

pacz, to niamal jak ja. bo we mnie inwestują
swoje uczucia nawet synkowie koleżanek ;> czyli mogący
być moimi synkami- dasz wiare? poszszsz, tak mnie to oniesmiela
niekiedy(potrząs kokieteryjny włosami ;>>>)

--
Jestę Aniołę mówię ci...

46. Data: 2012-11-03 17:19:41

Od: ISKA <o...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ależ mam w miarę aktualne - na FB :-)

dawaj, popaczym

--
Jestę Aniołę mówię ci...

47. Data: 2012-11-03 17:21:55

Od: ISKA <o...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-03 18:17, Paulinka pisze:

> Ciężko mi uwierzyć, że w obszarze zainteresowań przeciętnego 30-latka są
> kobiety w wieku jego matki. Raczej trudno Cię uznać za Monikę Bellucci...

mylisz się. kiedyś mój 19 letni chłopach
ze śliną na brodzie, patrzał na sąsiadkę mającą wtedy
30 lat, nieśmiało twierdząc że poszarpałby ja jak reksiu szynke.

--
Jestę Aniołę mówię ci...

48. Data: 2012-11-03 17:24:53

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-03 18:13, ISKA pisze:

> dobra, skąd zatem więc wniosek, że jestem niespełniona?
> rzecz jasna w przeciwwadze do twojego spełnienia?

A dlaczego w przeciwwadze do mojego spełnienia? Pisałaś o starej babie,
która sobie nawet w ciąży nie potrafi odpuścić. Nie jestem starą babą i
nie jestem w ciąży. Ty zaś w niej nigdy nie byłaś i jak sama tutaj
pisałaś, masz permanentną depresję.
No więc wnioski nasuwają się same.

> co ja do niej, to nie twoja sprawa ;)
>
> no właśnie nie mam zwłaszcza w odniesieniu do wyglądu i chyba w tym tkwi
> twój ból? ;) jak widzę po kumulowanej spory czas reakcji

Mój ból odnośnie Twojego wyglądu? Nie mam pojęcia, jak wyglądasz. Możesz
mieć tak naprawdę
3 włosy na krzyż, 1 zęba i 30 kg nadwagi. To że piszesz, ze jesteś młoda
i ładna jest nieweryfikowalne,
więc żaden to dla mnie argument. Zresztą co ma w ogóle do rzeczy wygląd,
skoro nie daje Ci on upragnionego
szczęścia?

--
Paulinka

49. Data: 2012-11-03 17:27:52

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ależ mam w miarę aktualne - na FB :-)

13. kwietnia, aktualne jak ta lala...

--
Paulinka

50. Data: 2012-11-03 17:29:29

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-03 18:21, ISKA pisze:

> mylisz się. kiedyś mój 19 letni chłopach
> ze śliną na brodzie, patrzał na sąsiadkę mającą wtedy
> 30 lat, nieśmiało twierdząc że poszarpałby ja jak reksiu szynke.

Czaisz różnicę pomiędzy 30-latka a 50-latką?

--
Paulinka

Smoleńsk
Dla tych co widzą różowe słonie w polskim wymarze nibysprawiedliwości.
Great Inspirational Story - It's never too late!!!
Great Inspirational Story - It's never too late!!!
Z życia kościoła