Kuchnia grecka, szybko i na zimno

1. Data: 2003-03-12 15:45:02

Temat: Kuchnia grecka, szybko i na zimno
Od: "Jo'T" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam w szkole z uczniami ( oczywiście w ramach wejścia do unii ) przygotować
stół z potrawami greckimi. Ponieważ nie bardzo są warunki do podgrzewania
najlepsze byłyby potrawy na zimno. No i takie, żeby mnóstwo ludzi mogło się
tym częstować w miare sprawnie.
Pomóżcie! Liczę na przepisy.

Aśka

1. Data: 2003-03-12 16:12:59

Temat: Re: Kuchnia grecka, szybko i na zimno
Od: "misiorek :o\)" <m...@a...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jo'T" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> stół z potrawami greckimi. Ponieważ nie bardzo są warunki do podgrzewania
> najlepsze byłyby potrawy na zimno. No i takie, żeby mnóstwo ludzi mogło

Witam, dawno nie pisalam, ale haslo Grecja zawsze mnie ozywia

Przede wszystkim choriatiki salata czyli salatka wiejska (u nas przewaznie
znana jako grecka)
-feta
-pomidory
-ogorek
-oliwki
-cebula
-papryka
-oliwa

Tzatziki
-ogorek zielony potarty odcisniety
-zmiazdzony czosnek
-jogurt (zaden polski sie nie umywa, jedyne co przypomina oryginalny grecki
to serek Bieluch :))

W tej chwili nic zimnego nie przychodzi mi do glowy, bo pasta z ikry jest
malo prawdopodobna do wykonania, a wypieki sa tak slodkie ze az zeby bola.
Jak sie zastanowie to napisze :)

Pozdrawiam
Magda Pardała

m...@p...onet.pl
m...@a...katowice.pl

1. Data: 2003-03-12 18:48:15

Od: "Jo'T" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiorek :o)" <m...@a...katowice.pl> napisał w wiadomości
wypieki sa tak slodkie ze az zeby bola.

Chętnie wezmę również przepisy na ciasta greckie, mam nadzieję ze będę je w
stanie upiec. A jeżeli takie słodkie, to porcje mogą być malutkie na więcej
starczy! :-))

Aśka

1. Data: 2003-03-12 19:07:44

Od: "misiorek :o\)" <m...@a...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Chętnie wezmę również przepisy na ciasta greckie, mam nadzieję ze będę je
> stanie upiec. A jeżeli takie słodkie, to porcje mogą być malutkie na

Jeszcze raz witam :)) poniewaz pamiec jest zawodna, to na zimne dania
proponuje zerknac tutaj
http://grecja.home.pl/kuchnia/przepisy.htm

natomiast ciast nie robie, ale znalazlam przepis tu
http://www.kuchnia.3miasto.pl/173.htm

Pozdrawiam
Magda Pardała

m...@p...onet.pl
m...@a...katowice.pl

1. Data: 2003-03-12 19:23:42

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jo'T" <t...@p...onet.pl> napisała:
> Pomóżcie! Liczę na przepisy.

http://grecja.home.pl/kuchnia.htm
http://www.decare.pl/index.pl?page=przepisy&act=show
&id=13

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2003-03-12 21:26:01

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

> http://grecja.home.pl/kuchnia/przepisy.htm
W przepisie na dolmades jest jakas "dymka" - co to jest? Jakas cebula?
Monika

1. Data: 2003-03-13 02:54:13

Od: l...@a...com (Lilibell555) szukaj wiadomości tego autora

>W przepisie na dolmades jest jakas "dymka" - co to jest? Jakas cebula?
>Monika

Taka wiosenna,mloda,nieduza cebula ze szczypiorem.
Pozdr.Dot

Mąka tortowa a poznańska
Kuchnia niemiecka ??
jak robicie koltety sojowe?