Kuchnia karmiącej ???

1. Data: 2003-05-28 09:59:30

Temat: Kuchnia karmiącej ???
Od: v...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam
Karmię piersią, mam ogromny problem jeśli chodzi o obiady
Może ktoś zna jakieś linki do stron z przepisami kulinarnymi dla karmiącej mamy.
Byłabym niezmiernie wdziędzna:)

pozdrawiam
Jola

1. Data: 2003-05-28 14:20:20

Temat: Re: Kuchnia karmiącej ???
Od: "dorka" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Może ktoś zna jakieś linki do stron z przepisami kulinarnymi dla karmiącej
mamy.

Prpopnuje Ci zajrzec na www.maluchy.pl, a konkretnie
http://tinylink.com/?a1C66dF3qu, na pewno Ci cos doradza, ewentualnie
http://www.babyboom.pl/ lub tez zapytaj na pl.soc.dzieci.
Powodzenia:)

Pozdrawiam
Dorota

1. Data: 2003-05-28 14:58:05

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

v...@p...onet.pl napisal(a):

>Karmię piersią, mam ogromny problem jeśli chodzi o obiady
>Może ktoś zna jakieś linki do stron z przepisami kulinarnymi dla karmiącej mamy.
>Byłabym niezmiernie wdziędzna:)

Miesko duszone w folii jest Ok, ryba po grecku z ryba nie smazona, a
gotowana lub duszona razem z warzywami (polecam !), itd.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

1. Data: 2003-05-28 17:07:00

Od: Netusia <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

v...@p...onet.pl wrote:

> Karmię piersią, mam ogromny problem jeśli chodzi o obiady
> Może ktoś zna jakieś linki do stron z przepisami kulinarnymi dla karmiącej mamy.
> Byłabym niezmiernie wdziędzna:)

A po co Ci specjalne przepisy? Sama nic nie wymyslisz? Malo to tutaj
pomyslow na obiady?
Odzywiaj sie tak jak zwykle, zachowujac pewne ograniczenia. Jedz zdrowo,
"pelnowartosciowo", lekkostrawnie. Staraj sie unikac potraw wzdymajacych
(straczkowe, kapustne) - ale tez bez przesady. Raczej nie smazone -
zamiast tego pieczone badz gotowane. No i przede wszystkim powoli
wprowadzaj nowe produkty i obserwuj, jak dziecko reaguje.
No ale bez przesady... Karmienie to nie jest okres jakiejs specjalnej
diety.
Pozdrawiam
Aneta

Pomidory suszone -Help!