Re: Kuchnia żydowska

1. Data: 2002-09-12 15:31:42

Temat: Re: Kuchnia żydowska
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...Q> napisał w wiadomości
news:18274-1031844499@213.17.138.62...

> http://www.jewish.org.pl/polskie/materialy/JewFAQ/fo
od.htm.

> Dzięki - wreszcie wiem dlaczego mam wewnętrzną - wprost biologiczną -
> niechęć do używania margaryny do smażenia mięsa - właściwie to do
> smażenia mięsa tylko smalec.

A co to w ogóle za pomysł, ze smażeniem mięsa na margarynie? Smażeniem
czegokolwiek na margarynie?
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-09-12 16:53:46

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Qwax wrote:
> [...]
> smażenia mięsa tylko smalec.
>
> Jednak chyba w poprzednim wcieleniu byłem Żydem.

No ale smalec to raczej ze swini, a jak wiadomo, Zydzi nie jedza
wieprzowiny :)
MB

1. Data: 2002-09-12 17:30:06

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-09-12 17:39:52

Od: Rudy102 <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 12 Sep 2002 09:53:46 -0700, Magdalena Bassett <m...@w...net>
wrote:

>No ale smalec to raczej ze swini, a jak wiadomo, Zydzi nie jedza
>wieprzowiny :)
>MB

Tylko niektorzy...;-))) moj znzjomy bmowi "Swinia czy nie ale dobre
jest to zjesc trzeba..."
;-)))

Art.(Gruby).

El Commandante.

1. Data: 2002-09-12 17:47:28

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> A co to w ogóle za pomysł, ze smażeniem mięsa na margarynie?
Smażeniem
> czegokolwiek na margarynie?
> --
niestety znałem takie domy w których masło i margaryna (fuj) są do
chleba a olej i margaryna (fuj) są do pieczenia. Nawet bułka tarta do
polania kalafiora była robiona na margarynę (FUJ!!!!) - u mnie w domu
margaryny używa się tylko do ciast i to też wtedy gdy nie zależy na
tym by były dobre (świątecznie dobre)

Pozdrawiam
Qwax

1. Data: 2002-09-12 19:27:20

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> smażenia mięsa tylko smalec.
>
> Jednak chyba w poprzednim wcieleniu byłem Żydem.

Nie przejmuj się, nie ty jeden masz podobne wątpliwości!
;-)

--
Pozdr. Jerzy Nowak
PS

1. Data: 2002-09-12 19:57:23

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 12 Sep 2002 17:39:52 GMT, Rudy102 <j...@p...net>
wrote:

>Tylko niektorzy...;-))) moj znzjomy bmowi "Swinia czy nie ale dobre
>jest to zjesc trzeba..."
>;-)))
>

>Art.(Gruby).
>
>El Commandante.

wzglednie juz moje stare - zydowski dylemat - darmowa szynka.
mnie tam sie stale podoba

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-09-12 20:24:40

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

"Rudy102" <j...@p...net> a écrit dans le message de news:
i...@4...com...

> Tylko niektorzy...;-))) moj znzjomy bmowi "Swinia czy nie ale dobre
> jest to zjesc trzeba..."
> ;-)))
>

> Art.(Gruby).

TO TY ???

Ewcia
(Czterezj Pancerni i Pies)

--
Niesz !

ps . Kocham Cie
(Szarik)

1. Data: 2002-09-12 20:34:06

Od: Rudy102 <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 12 Sep 2002 20:57:23 +0100, Krysia Thompson
<K...@h...fsnet.co.uk> wrote:

>wzglednie juz moje stare - zydowski dylemat - darmowa szynka.
>mnie tam sie stale podoba
>
>Trys
>K.T. - starannie opakowana

Jak to gosciowi przetlumaczylem to spadl z krzesla...
;-))))

Art.(Gruby).

El Commandante.

1. Data: 2002-09-12 20:58:01

Temat: Re: Kuchnia ?ydowska
Od: Rudy102 <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 12 Sep 2002 22:24:40 +0200, "Ewa \(siostra Ani\) N."
<n...@y...com> wrote:

>TO TY ???
>
>Ewcia
>(Czterezj Pancerni i Pies)

To ja !!!
;-)))))
PS
Kocham Szarika.
(Rudy)
;->>.

Art.(Gruby).

El Commandante.

'wkupne' i prośba o pomoc!
Re: Po raz setny/OT
Archiwum listy?
Boguś, co ty wiesz o gotowaniu - żenada???
Zupa z zielonego groszku (krem) poszukiwany