'wkupne' i prośba o pomoc!

1. Data: 2002-09-08 18:56:28

Temat: 'wkupne' i prośba o pomoc!
Od: "Ela" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich grupowiczów!
Piszę na grupie pierwszy raz- a jak zauważyłam na tzw. wkupne trzeba podać
jakiś przepis.
Tak więc i ja dostosuję się do tego...

Podam przepis na sałatkę ryżową z soją, ale niestety podam tylko w
przybliżeniu w jakich proporcjach ją robię- bo zawsze na oko dodaję
składniki:

jakieś 2 woreczki ryżu
kilka cebul,
1 opakowanie kostki sojowej;
puszka czerwonej fasoli;
puszka kukurydzy;
przyprawy- curry, pieprz, sól, magii, papryka

Ryż gorujemy dodając troszkę oleju do wody
Przyrzadzamy soję według przepisu na opakowaniu, odcedzoną i ostygnietą
wkładamy do miski.
Cebulę obieramy, smażymy na oleju- tak by zmiękła.
Wszystkie składniki mieszamy ze sobą i dosmakowujemy wedle uznania- powinna
być troszkę pikantna.

Mam nadzieję, że będzie ona smakować osobom, kt. zdecydują się ją
wypróbować.
SMACZNEGO !!!

A teraz mam 1 pytanko: z czym powinno się podawać kurczaka w kokosowej
panierce???
proszę o pomoc, z góry dziękuję.

pozdr.

--
Ela
GG- 4018922 ICQ- 166394775

1. Data: 2002-09-09 07:10:35

Temat: Re: 'wkupne' i prośba o pomoc!
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ela <e...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:alg694$lfk$...@p...wcss.wroc.pl...

> A teraz mam 1 pytanko: z czym powinno się podawać kurczaka w kokosowej
> panierce???
> proszę o pomoc, z góry dziękuję.

ryż powinien pasować

wkn

1. Data: 2002-09-09 07:17:28

Od: "walkie" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

->A teraz mam 1 pytanko: z czym powinno się podawać kurczaka w kokosowej
panierce???
->proszę o pomoc, z góry dziękuję.

POWINNO !!!!!!!
--
__________________________
Justyna

1. Data: 2002-09-09 08:40:37

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 8 Sep 2002 20:56:28 +0200, "Ela" <e...@o...pl> wrote:

>Witam wszystkich grupowiczów!
>Piszę na grupie pierwszy raz- a jak zauważyłam na tzw. wkupne trzeba podać
>jakiś przepis.
>Tak więc i ja dostosuję się do tego...

nie, no, az tak to ludzi nie straszymy, z emusi byc, ale zawsze
dobrze jest przeczytac nowy ciekawy przepis!

>A teraz mam 1 pytanko: z czym powinno się podawać kurczaka w kokosowej
>panierce???
>proszę o pomoc, z góry dziękuję.
>
>pozdr.

z kus kusem na przyklad, nie wiem czy powinno ale na pewnomozna i
z mizeria, do ktorej jest dodany czosnek i koperek. albo mieta.
albo rozne jarzyny w sosie serowym

Trys
K.T. - starannie opakowana

Re: Po raz setny/OT
Archiwum listy?
Boguś, co ty wiesz o gotowaniu - żenada???
Zupa z zielonego groszku (krem) poszukiwany
Garnek do ryb