Kuchnie elektryczne AMICA

1. Data: 2002-12-05 21:45:09

Temat: Kuchnie elektryczne AMICA
Od: "Krzysztof Markowski" <z...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Stoje przed ciezkim wyborem - czeka mnie kupno kuchni elektrycznej (zestaw
plyta+piekarnik - do zabudowy). Przejrzalem wstepnie oferty firm i wybór
padl na marke AMICA. Maja spory wybór a ceny w porównaniu z np: Whirlpool'em
nizsze.

Fundusze przeznaczone na ten cel to max. 3 000 zl.
Jaki model, z wlasnego doswiadczenia, polecacie ???

--
pozdrawiam !
Krzysiek

1. Data: 2002-12-05 22:02:49

Temat: Re: Kuchnie elektryczne AMICA
Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Markowski" <z...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nizsze.
>
> Fundusze przeznaczone na ten cel to max. 3 000 zl.
> Jaki model, z wlasnego doswiadczenia, polecacie ???

Z doswiadczenia:
- nie uzywam rozna
- nie uzywam sterowania zegarem (zarowno w plycie jak i piekarniku), ale
uzywam minutnika :-)
- do pieczenia uzywa sie tylko termoobiegu
- przestalem uzywac plyte 4 polowa, przestawilem sie na 2 polowa
- przydaje sie pole powiekszane (okragle)
- nie przypominam sobie gotowania na polu "brytfanna"
- nie uzywam sondy temperaturowej (bo jej nie mam w swoim modelu :-) jakbym
mial to chyba tez bym nie uzywal, nie czuje takiej potrzeby

Gdybym obecnie kupowal piekarnik to wybralbym jakis prostszy model bez
bajerow (jezeli takie sa).
A wybor modeli znajdziesz zapewne na stronach Amici.

Karol

1. Data: 2002-12-06 06:27:11

Od: "Daniel S" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Krzysztof Markowski" <z...@s...pl> napisał w
wiadomości
> Z doswiadczenia:
> - nie uzywam rozna
podpisuje sie pod tym

> - nie uzywam sterowania zegarem (zarowno w plycie jak i piekarniku), ale
> uzywam minutnika :-)
i pod tym

> - do pieczenia uzywa sie tylko termoobiegu
tu sie nie zgodze, bardzo czest uzywam termoobiegu + gorne grzanie

> - przydaje sie pole powiekszane (okragle)
i to bardzo

> - nie przypominam sobie gotowania na polu "brytfanna"
ja tez nie (nawet nie sprawdzalem czy dziala)

> - nie uzywam sondy temperaturowej (bo jej nie mam w swoim modelu :-)
jakbym
> mial to chyba tez bym nie uzywal, nie czuje takiej potrzeby
mam, ale gdzies schowana

Polecam Amice uzytkuje i jestem b.zadowolony

Pozdrawiam
daniel

1. Data: 2002-12-06 08:56:20

Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Daniel S" <d...@i...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> tu sie nie zgodze, bardzo czest uzywam termoobiegu + gorne grzanie

Czyli kwestia potrzeb.
Obawiam sie tylko, ze we wszystkich piekarnikach to juz jest standard
(termoobieg + grzalki). Czyli pole manewru w wyborze modelu bedzie
ograniczone.

Karol

1. Data: 2002-12-06 10:35:04

Od: Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karol"
> Z doswiadczenia:
> - nie uzywam rozna

Jeszcze nie używałem rożna

> - nie uzywam sterowania zegarem (zarowno w plycie jak i piekarniku), ale
> uzywam minutnika :-)

Używam sterowania zegarem i uważam je za przydatne

> - do pieczenia uzywa sie tylko termoobiegu

Nie używałem jeszcze termoobiegu

> - przestalem uzywac plyte 4 polowa, przestawilem sie na 2 polowa

4 pola mi się przydają

> - przydaje sie pole powiekszane (okragle)

Tak

> - nie przypominam sobie gotowania na polu "brytfanna"

Jeszcze nie używałem

> - nie uzywam sondy temperaturowej (bo jej nie mam w swoim modelu :-)
jakbym
> mial to chyba tez bym nie uzywal, nie czuje takiej potrzeby
> Karol

Nie mam sondy.

Jak widać - każdemu według potrzeb. Wiesz, czego używasz do tej pory,
oceń, co Ci będzie najbardziej przydatne.

Mogę jedynie doradzić wybór miejsca zakupu - żaden market, zwykły ELDOM.
Taniej, w dodatku dowóz i wniesienie gratis.

Wojtek ---> http://esensja.pl/ <---
--
, Wojciech "Voqo" Gołąbowski
. / ,'. ,'| ,'. http://www.golabowski.art.pl

1. Data: 2002-12-06 10:45:14

Od: "Dry" <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jakbym
> mial to chyba tez bym nie uzywal, nie czuje takiej potrzeby

Z powyższymi się zgadzam. Polecam natomiast wszystkim model płyty z końcówką
"ethno" w nazwie właśnie Amica jako jedyna robi ładną płytę niebłyszczącą z
rysuneczkami stylizowanymi na naskalne malowidła. Zaletę ma taką że zupełnie
nie widać drobnych przypaleń i smug - jak dla mnie o wiele większy komfort.

Pozdro
Draj

1. Data: 2002-12-06 11:17:09

Od: "Pete" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Dry <d...@p...com> wystukal(a) :

> [...]
> niebłyszczącą z rysuneczkami stylizowanymi na naskalne malowidła.
> Zaletę ma taką że zupełnie nie widać drobnych przypaleń i smug - jak

Jest jeszcze jeden taki model (nowy): "zodiak"
http://www.amica.com.pl/prods.php?cID=-74

--
Pete
misiek at bigfoot dot com

1. Data: 2002-12-06 12:12:53

Od: "Dry" <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

szkoda że bezramkowa :(. Ramka juz mi wiele razy blat uratowała od wrzącego
czegokolwiek wydobywającego się z gara.

Pozdrawiam
Draj

1. Data: 2002-12-06 12:23:07

Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech Gołąbowski" <w...@g...art.pl> napisał w
wiadomości news:aspu7f$n7h$1@news.tpi.pl...
> Użytkownik "Karol"

> 4 pola mi się przydają

Dlatego tez nie pozbylem sie plyty 4 polowej tylko dokupilem 2 polowa :-)

Pozdrawiam,
Karol

1. Data: 2002-12-06 13:09:34

Od: "Pete" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Dry <d...@p...com> wystukal(a) :

> szkoda że bezramkowa :(. Ramka juz mi wiele razy blat uratowała od
> wrzącego czegokolwiek wydobywającego się z gara.

Ha!
Do tej pory bardziej podobały mi się bezramkowe, niestety Ethno, którą używam, była
jedyną płytą ze wzorkiem.
Po takim argumencie - już mi się nie podobają płyty bezramkowe :-)
Niech żyją płyty z ramkami!

--
Pete
misiek at bigfoot dot com

Jaki program???
Poszukiwane opinie !!!
majsterkowanie - pytanie o narzedzia
Co tansze, b oszczedne i lepsze Kuchenka elektryczna czy gazowo-elektryczna? Prosze o opinie, thx
Pilne! ! Pomocy!