Kuchnie elektryczne do zab. 50 cm?

1. Data: 2004-10-16 13:43:14

Temat: Kuchnie elektryczne do zab. 50 cm?
Od: "wk" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
weekend pewnie mały ruch, ale mam pytanko.
Spotkaliście gdzieś kuchnie elektryczne do zabudowy o szerokości 50 cm???
Jeśli tak proszę o namiary sklepów i jakieś linki. (Mile widziane sklepy we
Wrocławiu :-). Acha, tak do 2000zł.

Pozdr.
WK

1. Data: 2004-10-16 15:29:53

Temat: Re: Kuchnie elektryczne do zab. 50 cm?
Od: r...@g...pl (Rafal S.) szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 16 Oct 2004 13:43:14 +0000 (UTC), "wk" <w...@N...gazeta.pl>
wrote:

> [...]
>Jeśli tak proszę o namiary sklepów i jakieś linki. (Mile widziane sklepy we

Witam,
http://www.kupic.pl/kupic/kategoria.php/16/0,0,1,0;a
;1

Informacja z serwsiu porównawczego kupic.pl. Oni nie sprzedają
produktów wiec szukaj po sklepach internetowych lub tradycyjnych

Pozdrowienia
RS

1. Data: 2004-10-16 16:42:47

Od: "Waldemar Katus" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Informacja z serwsiu porównawczego kupic.pl. Oni nie sprzedajš
> produktów wiec szukaj po sklepach internetowych lub tradycyjnych

Wszystko ładnie, ale gdzie w tym linku kuchnie do zabudowy elektr., 50 cm???

1. Data: 2004-10-17 06:58:45

Od: " 666" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja spotkałem o szerokości 45 cm niemiecki moduł czyli m.in. Siemens/Bosch, ale pewnie
nie na naszym rynku.
JaC

1. Data: 2004-10-17 13:28:20

Od: "wk" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co mnie jeszcze rozwala to, że kuchnie, zlewozmywaki, wszystko jest
koloru "metalowego", znaleść biały tani zlew i białą kuchnię do zabudowy
graniczy z cudem.

Jakoś nie mogę sobie wyobrazić białej lodówki a reszta metalowe?

Ma ktoś tak w chacie????

1. Data: 2004-10-19 10:43:17

Od: "Musta" <mustaf[antyspam]a8@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakoś nie mogę sobie wyobrazić białej lodówki a reszta metalowe?
>
> Ma ktoś tak w chacie????

ja i fajnie to wyglada - biala lodowka i bialy panel zmywarki

inox: zlew, piekarnik i okap - drzwi piekarnika lustrzane

musta

Miska wiszaca
Lustro
Odpowietrzenie grzejnika