Kultura gwałtu

31. Data: 2015-06-18 00:38:18

Temat: Re: Kultura gwałtu
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"gazebo" <g...@e...o> wrote in message news:mlshs4$iqd$1@dont-email.me...
> moze ja czegos nie doczytalem,
> ale gdzie w tym watku ktos przesuwal wine na ofiare?

Tylko w bujnej (a może chorej?) wyobraźni Penetratora.

32. Data: 2015-06-18 00:41:03

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Penetrator" <r...@g...com> wrote in message
ps.com...
> Tak debilni policjanci przez częste wizyty biskupa na komisariacie
> ogłosili,
> to winna kobiety a nie gwałciciel. A przemol jak fanatyk broni kultury
> gwałtu.

Ani policjanci ani ja nie obwiniam kobiet za gwałt.
Masz poważne problemy ze zrozumieniem tekstu który czytasz!

33. Data: 2015-06-18 01:21:27

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol
> [...]

Ani policjanci ani ja nie obwiniam kobiet za gwałt.
Masz poważne problemy ze zrozumieniem tekstu który czytasz!

Cały czas obwiniasz i sprowadziłeś kobiete do funkcji jak w islamie, namiot na łeb i
jak ktoś zgwaci kamienowanie, dlatego takie oburzenie wywołało to co zrobia policja.

34. Data: 2015-06-18 08:22:55

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.06.2015 21:37, Penetrator pisze:
> Tak debilni policjanci przez częste wizyty biskupa na komisariacie ogłosili, to
winna kobiety a nie gwałciciel. A przemol jak fanatyk broni kultury gwałtu.
czyli jak zwroce kobiecie uwage, ze ma otwarta torebke a pewien typek
przygladal sie jej jak wyplacala pieniedze to jestem i zlodziejem i
gwalcicielem, bo pijakiem to jestem z marszu

--
gazebo

35. Data: 2015-06-18 10:09:05

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> "Chiron" <c...@o...eu> wrote in message

> Odpowiedziałbym gdybym widział jakikolwiek związek z tematem, ale nie
> widzę.
> Sto razy o to samo pytasz i za każdym razem nie uzasadniasz w żaden sposób
> jaką korzyść miałbym widzieć w ujawnianiu swoich danych na temat mojej
> rodziny, zwłaszcza Tobie.
Związek jest. Inna sprawa, żę go nie widzisz. Tyle, ze to całkiem normalne-
biorąc pod uwagę Twoje EQ

--

Chiron

36. Data: 2015-06-18 14:07:19

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Penetrator" <r...@g...com> wrote in message
ps.com...
> [...]
> Masz poważne problemy ze zrozumieniem tekstu który czytasz!
>
> Cały czas obwiniasz i sprowadziłeś kobiete do funkcji

Bzdura. Ty nie rozumiesz tego co czytasz. Nic takiego nie pisałem.

> dlatego takie oburzenie wywołało to co zrobia policja.

Naród jest głupi i łatwy do manipulacji. Dlatego łatwi się oburza.
Zwłaszcza gdy tak jak Ty, ma trudności z rozumieniem trudniejszych
do zrozumienia bo ciut bardziej skomplikowanych merytorycznie
fragmentów w wypowiedzi.

37. Data: 2015-06-18 14:08:09

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"gazebo" <g...@e...o> wrote in message news:mlto1h$hi9$1@dont-email.me...
> czyli jak zwroce kobiecie uwage, ze ma otwarta torebke a pewien typek
> przygladal sie jej jak wyplacala pieniedze to jestem i zlodziejem i
> gwalcicielem, bo pijakiem to jestem z marszu

Penetrator rżnie głupa. On dobrze wie o czym obaj mówimy.
Dlatego unika jak ognia odpowiedzi na nasze pytanie...

38. Data: 2015-06-18 14:08:57

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Związek jest. Inna sprawa, żę go nie widzisz.
> Tyle, ze to całkiem normalne- biorąc pod uwagę Twoje EQ

Sam sobie przeczysz.

39. Data: 2015-06-18 17:58:08

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol
> [...]

Zwłaszcza gdy tak jak Ty, ma trudności z rozumieniem trudniejszych
do zrozumienia bo ciut bardziej skomplikowanych merytorycznie

Ty jesteś głupi ile można powtarzać że to przerzycanie odpowiedzialności z
gwałciciela na ofiarę bo się ładnie ubrała, tu nie ma winy kobiety, tylko prymityw na
poziomie islamisty, zdeflorowany religią, będzie tak rozgrzeszał gwałciciela i ten
prymitywizm, bandytyzm, oburzył ludzi.

40. Data: 2015-06-18 18:13:33

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

gazebo
> [...]
przygladal sie jej jak wyplacala pieniedze to jestem i zlodziejem i
gwalcicielem, bo pijakiem to jestem z marszu

Przygłupem jesteś napewno, wiele osób ma dość widoczny portfel w kieszeni i jeśli
zaczniemy obwiniać ich, to złodzieje poczują się rozgrzeszeni że wyciągą mu portfel,
no bo to jego wina po co ma portfel w kieszeni, to nawet normalni mu ten porfel
wyciągną, bo przecież jego wina a nie złodzieja. Nagle strona atakująca jest
rozgrzeszana chociaż, na czole możesz go nosić a nikt nie powinien go ruszyć bo to
złodziejstwo.

Kukiz oglosil jako swoj program wyborczy- postulaty Sierpnia 80r! Ciągle aktualne...
Policja ostrzega: "Baba pijana to cnota sprzedana"...
pozytywnie
Miałeś, "chrabjo", złoty róg...
Igrzyska