Re: Kup breloczek!

Data: 2014-01-09 15:46:52
Temat: Re: Kup breloczek!
Od: Ikselka <i...@g...pl>

Dnia Thu, 09 Jan 2014 15:36:02 +0100, FEniks napisał(a):

> Że to niegodne, haniebne i że fogle beee...

I to właśnie dlatego, żeby tę opinię wyrazić, walą tłumnie płacąc w dodatku
za bilety na tę haniebność???

To wiesz co, może ja powinnam pójść tym tropem i zorganizować jakąś zbiórkę
datków na statek aborcyjny - będą mieli na działalność, ochroniarzy i kary,
a ja swym postępowaniem jeszcze lepiej wyrażę swoje poglądy :->

"O wysokości kary poinformowała szefowa Federacji na rzecz Kobiet i
Planowania Rodziny Wanda Nowicka. Do czasu zapłaty albo uchylenia nałożonej
kary jednostka nie mogłaby opuszczać portu. Wiadomo już, że załoga wpłaci
12 tysięcy, ale jednocześnie odwoła się - by móc wypływać z portu.
Holenderskie feministki z organizacji "Kobiety na falach" chcą pozostać we
Władysławowie do 5 lipca.

Po zakończeniu procedur granicznych i celnych "Langenort" zmienił dzisiaj
po godz. 10. miejsce postoju w porcie. Jednostka przybiła do nabrzeża w
centralnej części portu we Władysławowie, by uzupełnić zapasy wody. Na
głównej nadbudówce statku wisi transparent: "Legalna aborcja prawem
kobiet".

Nim statek zacumował, w pobliżu pojawili się zwolennicy Ligi Polskich
Rodzin i Młodzieży Wszechpolskiej. Zachowywali się spokojnie i po kilku
minutach odeszli z nabrzeża. Obserwowali ich ochroniarze wynajęci przez
feministki."
http://fakty.interia.pl/polska/news-statek-aborcyjny
-ukarany,nId,794901
--