Kup breloczek!

1. Data: 2014-01-08 23:06:22

Temat: Kup breloczek!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oto moja najnowsza wypowiedź z pl.rec.kuchnia - cytuję
inauguracynie-zaczepnie:

"Nie istnieje dla mnie ani na tym świecie, ani poza nim powód, dla którego
potrafiłabym w jakikolwiek sposób swoją osobą naruszyć jedyną, ostatnią i
Ostateczną intymność _żyjacego kiedyś_ człowieka, jaką jest jego martwe
ciało
- chocby nawet wydartą mu już przez innych, zamienioną w brelok czy w inny
podobny przedmiot użytkowy jak np eksponat na tej "wystawie"...
:-/// "

Dopisuję: ...i uważam ją za uwłaczającą godności człowieka. A jako
identyczne uwłaczanie uważam, że tak ludzie(!!!) walą na tę wystawę i
nazywają ją "sukcesem".

--
XL

2. Data: 2014-01-08 23:17:11

Temat: Re: Kup breloczek!
Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-08 23:06, Ikselka pisze:
> Dopisuję: ...i uważam ją za uwłaczającą godności człowieka. A jako
> identyczne uwłaczanie uważam, że tak ludzie(!!!) walą na tę wystawę i
> nazywają ją "sukcesem".

Ta wystawa powinna być zakazana

3. Data: 2014-01-08 23:30:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 08 Jan 2014 23:17:11 +0100, zdumiony napisał(a):

> Ta wystawa powinna być zakazana

No, i to by było na tyle.
--
XL

4. Data: 2014-01-08 23:42:10

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 8 stycznia 2014 23:06:22 UTC+1 użytkownik Ikselka napisał:

> [...]
> ciało
> - chocby nawet wydartą mu już przez innych, zamienioną w brelok

Dla mnie takim brelokiem sa tak zwane relikwie swietych czy blogoslawionych.

A dla Ciebie nie?

5. Data: 2014-01-08 23:47:45

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 8 stycznia 2014 23:42:10 UTC+1 użytkownik Hanka napisał:
> Dla mnie takim brelokiem sa tak zwane relikwie swietych czy blogoslawionych.

P.S.
Ciekawa jestem, w jaki sposob pozyskiwano krew Jana Pawla II, ktorej cudownego
rozmnozenia, w formie zaampulkowanej relikwi, doznajemy ostatnio.

Dla mnie - fuj.

6. Data: 2014-01-08 23:50:21

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 8 stycznia 2014 23:47:45 UTC+1 użytkownik Hanka napisał:

> relikwi

Zjadlo mi jedno i - oczywiscie relikwii.

7. Data: 2014-01-09 00:15:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 8 Jan 2014 14:42:10 -0800 (PST), Hanka napisał(a):

> Dla mnie takim brelokiem sa tak zwane relikwie swietych czy blogoslawionych.
>
> A dla Ciebie nie?

Nie, ponieważ są to przedmioty kultu.
--
XL

8. Data: 2014-01-09 00:21:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 9 Jan 2014 00:15:39 +0100, Ikselka napisał(a):

> Nie, ponieważ są to przedmioty kultu.

...a nie użytku i komercji.
--
XL

9. Data: 2014-01-09 02:33:29

Od: anioł śmierci <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
Aaaaa....to ci co zgodzi się aby wystawionymi być to są ble, ale święte relikwie,
gdzie umierającym obcinano dłonie i wszelkie możliwe członki bo to był doktor
kościoła jak św. Tomasz to kul.
Twoja obłuda przekracza nawet granice nieprzyzwoitości.

10. Data: 2014-01-09 04:59:50

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> [...]
>

> Dopisuję: ...i uważam ją za uwłaczającą godności człowieka. A jako
> identyczne uwłaczanie uważam, że tak ludzie(!!!) walą na tę wystawę i

Ciało nie jest specjalnie ważną częścią człowieka, ponieważ nie jest samym
człowiekiem, a tylko tym, co człowiek posiada i zmienia w trakcie narodzin i
śmierci. Możesz sobie szanować swoje ciało po śmierci, ja i owszem szanuję
własne, jednak dopóki żyje i jest sprawnym narzędziem umysłu. Chociaż z
drugiej strony ten gość od wystaw bardziej szanuje martwe ciała niż ci,
którzy je dają na pogrzeb chhrześcijański gnić i żywić nimi powoli brudnego
robala w ziemi. Nawet ptaszki wolę wykarmić albo urządzić kremację niż
pogrzebać 6 stóp pod powierzchnią.

--
????
???

Re: Czy przeludnienie Ziemii to problem realny?
Władza nad wiedzą
Tylko takim...
Stenka na stenku...
POlskie absurdy -[foto-video]