Re: Kup breloczek!

From: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Kup breloczek!
Date: Thu, 09 Jan 2014 04:59:50 +0100

Ikselka wrote:

> Oto moja najnowsza wypowiedź z pl.rec.kuchnia - cytuję
> inauguracynie-zaczepnie:
>
> "Nie istnieje dla mnie ani na tym świecie, ani poza nim powód, dla którego
> potrafiłabym w jakikolwiek sposób swoją osobą naruszyć jedyną, ostatnią i
> Ostateczną intymność _żyjacego kiedyś_ człowieka, jaką jest jego martwe
> ciało
> - chocby nawet wydartą mu już przez innych, zamienioną w brelok czy w inny
> podobny przedmiot użytkowy jak np eksponat na tej "wystawie"...
> :-/// "

> [...]

Ciało nie jest specjalnie ważną częścią człowieka, ponieważ nie jest samym
człowiekiem, a tylko tym, co człowiek posiada i zmienia w trakcie narodzin i
śmierci. Możesz sobie szanować swoje ciało po śmierci, ja i owszem szanuję
własne, jednak dopóki żyje i jest sprawnym narzędziem umysłu. Chociaż z
drugiej strony ten gość od wystaw bardziej szanuje martwe ciała niż ci,
którzy je dają na pogrzeb chhrześcijański gnić i żywić nimi powoli brudnego
robala w ziemi. Nawet ptaszki wolę wykarmić albo urządzić kremację niż
pogrzebać 6 stóp pod powierzchnią.

--
????
???