Kupilam i czesc przetestowalam, wiec sie wykwicze..;-) [dlugie jak na mnie;-)]

1. Data: 2003-11-01 03:04:04

Temat: Kupilam i czesc przetestowalam, wiec sie wykwicze..;-) [dlugie jak na mnie;-)]
Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Po dlugim i uwaznym czytaniu Grupy oraz stwierdzeniu, iluz to rzeczy mi
brakuje, nabylam, co nastepuje :

- baze pod cienie Art Deco. Dodam, ze kupilam tylko dlatego, ze
poprzednia zostala zuzyta w 2/3, a reszta samowolnie zaschnela sobie w
pudeleczku - i tu pytanie: Co jest z nia nie tak, ze tak zasycha, zanim
sie ja zuzyje? Pilnuje, zeby mi toto nie wyschlo, zakrecam szybko,
uzywam codziennie, a tymczasem juz czwarte pudeleczko wyrzucam czesciowo
napelnione, bo reszta sucha jak pieprz. Czy Wy tez tak macie?

- szukalam jakiegos zelu przezroczystego do modelowania brwi i padlo
tym razem na Transparent&Care Mascara firmy Margaret Astor. Poki co moge
stwierdzic tylko, ze opakowanie estetyczne, jutro uzyje i na zyczenie
napisze wiecej. Niby jest to odzywka do rzes, ale na rzesy akurat nie
narzekam [niezmiennie polecam Lipocils Taliki], wiec bedzie do brwi i
jako takie bedzie testowane. Tu pytanie - czym modelujecie brwi? Nie
chodzi o to, zeby nadawac kolor i usztywniac, tylko zeby nie byly jakos
strasznie nastroszone i nieporzadne. Byl jakis taki tusz do brwi z
Bourjois - czy to sie sprawdza?

- kupilam i natychmiast sie wymizialam peelingiem Cyclax Nature Pure -
tusze, iz to wlasnie jest nazwa. Specyfik nabyty zostal w dziale
pielegnacyjnym popularnym w Galerii Centrum za 15.50, jest to peeling
brzoskwiniowy i z zalozenia do twarzy, ale bez przesady, ma naprawde
spore drobinki i balabym sie go na buzie uzyc. Nie jest ich porazajaco
duzo, ale skora ciala jest po nim gladka i mimo, ze wole peelingi z
wieksza iloscia drobinek [ St.Ives jest rewelacyjny !!], jestem
zadowolona. Sloiczek 200 ml i wydajny jest zdecydowanie.

- wymizialam sie od razu rowniez kupionym tamze za cale 10.50
truskawkowym lotionem do ciala firmy Inector. Wrazenia mam mieszane -
zapach moze byc, choc mizialam sie juz truskawkowszymi balsamami,
wydajny jest, owszem, wchlania sie bardzo ladnie i nie jest kleisty,
natomiast efekt nie jest porazajaco trwaly. Wniosek - miziac sie
czesciej albo stosowac w ramach uprzyjemniania sobie zycia i po kapieli
z oliwka jakas. Poj. 200 ml, ladne opakowanie, niestety stojaca tuba i
mozna sobie starannie a nieuwaznie zapaprac zasieg wzroku. Generalnie za
taka cene moze sobie byc, jesli ktos ma normalna skore bez wymagan i
lubi truskawki :-)

- rano sprawdze i opisze na zyczenie wrazenia z uzycia szamponu do
wlosow rudych [sa i inne, co polecam uwadze nierudych dziewczat :-)]
firmy Straub z serii Straubal Hair Care System. Szampon nazywa sie Henna
Glanz Shampoo i oby dzialal, bo zaplacilam za niego 19.90. Wg producenta
nadaje polysk, sprezystosc, objetosc i witalnosc, ozywia, odswieza kolor
i wyglada jak geste, ciemnoczerwonobrazowe cos w estetycznej buteleczce
o poj. 250 ml. Zapach przyjemny, lekko sandalowy - calosc wizualnie
budzi zaufanie, ale zobaczymy.

- uzylam i nie wiem, co myslec, bo efekt niby jest, ale i nie ma.
Chodzi o zachwalany na wizaz.pl Henna Treatment Wax. Malo nie oszalalam
siedzac przez kwadrans w cieplej, jak zazyczyl sobie producent, kapieli,
bo nudzilam sie jak mops - wszystkie zabiegi typu maseczki i peelingi
mialam za soba, a ksiazki nie poczytam, bo ciagle mi sie jakas
przytapia. Slowem - siedzialam gladka, wypielegnowana i zla, a odzywka
dzialala sobie w mysl zalecen producenta..albo i nie, bo po splukaniu
mialam wlos gladki i polyskujacy, ale nie zauwazylam jakiegos
porazajacego efektu pogrubienia, natluszczenie raczej. Moze sie ogolnym
piskiem zachwytu na wizazu zasugerowalam. Zapach mily, polysk konkretny,
aktualnie mam poczucie, ze mam wlosy bardzo zdrowe i blyszczace w nagle
zmniejszonej ilosci. Zuzyje do konca i wypiszcze sie, jakie sa efekty po
calym opakowaniu. Dodam, ze wydajne i ladnie sie splukuje.

- uzylam i dokladnie wiem, co myslec - tym razem chodzi o Pilomax,
opinie na wizazu tez sa. Wypsikalam sobie wlos kilkakrotnie i uczciwie
stwierdzam, ze ladnie nablyszcza, nie obciaza i wprawdzie nie
porazajaco, ale odzywia. Efekt nie powala, ale jest zauwazalny. W aptece
za 16 zl kupowac nie bede, ale kupilam na Allegro w ekonomicznym
zestawie z powyzszym Waxem i jestem zadowolona.

- smieszny balsam odkrylam, bo w piance, pewnie znany juz powszechnie,
a jesli nie, to polecam. Chodzi o balsam do ciala firmy Cztery Pory Roku
w wersji piankowej. Nie dosc, ze sympatyczny gadzet i zabawna aplikacja,
to jeszcze ladny zapach. Co do nawilzania - jesli nalozy sie wiecej, to
efekt jest sensowniejszy, inaczej wchlonie sie i nic. Zapach wersji
migdalowej, bo taka mam, obledny, a sama aplikacja to czysta
przyjemnosc, czego dowodem niech bedzie to, ze zuzylam juz chyba z
polowe, fajna zabawa ;-) Balsam kosztuje bodajze 6 zl, jest w kilku
wersjach zapachowych, generalnie potwierdzam opinie z wizazu - swietny
gadzet, ale jesli ktos sie upiera na nawilzenie, lepiej nalozyc wiecej.
Zapach znika dosc szybko, co jest i strata, bo ladny, i korzyscia, bo
nie pokloci sie z perfumami.

Wiecej nie kupilam w obawie, ze mnie TZ z domu wyrzuci ;-)

Odwiedzilam przy okazji stoisko firmy Collection2000 [w poszukiwaniu
odzywki do rzes majacej sluzyc jako zel do brwi, bo podobniez ta
collectionowa sie sprawdza,ale od kilku tygodni jej w GC nie maja] i
popacalam sobie cienie do oczu - otoz sa to i ladne kolorki, i
konsystencja ciekawa, bo lekko kremowa, i trwale, bo dlugo mi sie na
dloni trzymaly. Czy ktos uzywal tych cieni i moze mnie wesprzec w
zamiarze wydania na nich pieniedzy ?;-)

Nie wiem, czy nie bylo ostatnio, ale nie pamietam - chodzi o pojedyncze
cienie Sephory. Miznelam dzis kilka kolorow i jestem pod wrazeniem -
wygladaja na wydajne i trwale, a sliczne sa zdecydowanie. Mam do Sephory
zal za brak od miesiaca miniaturowego spray`u o zapachu truskawkowym,
ale chyba sie przeprosze i kupie te cienie, bo naprawde ladne sa. Prosze
o opinie - lub linka do takowych, jesli zostaly juz zaprezentowane.

Btw - informacja dla Warszawy - w GC sa bodajze 3 stanowiska z milymi
manikiurujacymi dziewczetami z firmy Sally Hansen. Stoiska, a raczej
ladne stoliczki, usytuowane sa miedzy sala z kosmetykami kolorowymi
roznymi a czescia ekskluzywna. Nie wiem, przyznaje, czy nie bylo to tu
juz opisywane, wiec sie nie rozpisuje - po prostu zauwazylam i uwazam,
ze to sympatyczny pomysl, a i panie wstajace od tych stolikow
okreslilabym jako zachwycone,a manikiurujace dziewczeta jako uwazne i
zaangazowane :-)

Niezmiennie polecam Lipocils Taliki, baze do cieni Art Deco i nawilzacze
do ciala Neutrogeny - jest 4.04 i nie bardzo juz pamietam, co jeszcze
uwielbiam, ale dopisze, jak tylko sobie przypomne.

Pozdrawiam i zycze milego weekendu :-)

Tib
--
http://www.fun.from.hell.pl/2003-03-24/Hot_chick_wit
h_nice_pussy.jpg

1. Data: 2003-11-01 08:23:07

Od: "sadia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Tib" <c...@a...pl> napisal w wiadomosci

> - uzylam i nie wiem, co myslec, bo efekt niby jest, ale i nie ma.
> Chodzi o zachwalany na wizaz.pl Henna Treatment Wax.
[ciach]
> [...]
> zmniejszonej ilosci. Zuzyje do konca i wypiszcze sie, jakie sa efekty po
> calym opakowaniu. Dodam, ze wydajne i ladnie sie splukuje.

Co do Treatment Wax tez mam i lezy sobie nieuzywany.. dla mnie zapach zbyt
duszacy, do moich przetluszczajacych sie wlosow zdecydowanie sie nie nadaje.
mialam wlosy przyklapniete i naprawde nie polecam. Moja znajoma ma b. suche,
geste wlosy ma ich bardzo duzo.. jak Shakira;) uzywa Treatment Wax i ma po
tym piekne wlosy - moze na prztluszczajace nie dziala po prostu tak jak
powinien.

Sadia

1. Data: 2003-11-01 09:25:21

Od: "Vika" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niezmiennie polecam Lipocils Taliki,

czy mozesz cos o tym napisac?
czy naprawde jakis efekt jest?

pozdrawiam,
v.

1. Data: 2003-11-01 11:46:56

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vika wrote:

> czy mozesz cos o tym napisac?
> czy naprawde jakis efekt jest?

W tej chwili z opakowania nie przepisze, bo przed chwila mi sie skonczyl
i wyrzucilam, jest to kompozycja ekstraktow roslinnych [plus czegostam
jeszcze] powodujacych w ciagu miesiaca spory, widoczny przyrost rzes,
ich wzmocnienie i pogrubienie. U mnie sprawdzilo sie na 100 % - nie
uzywam tego non-stop i mysle, ze nie musze, efekt jest bardzo trwaly,
mam po prostu generalnie wzmocnione rzesy, ale co jakis czas kupuje
kolejne pudeleczko. Stosowalam glownie na noc, nie liczylam, ile czasu
uplynelo, zanim efekt stal sie zauwazalny - ale na moich akurat rzesach
jest niewatpliwy. Wydluzenie o kilka mm i zdecydowane wzmocnienie - moge
tylko polecic, nie mam zastrzezen, opakowanie estetyczne, kosmetyk
wydajny - niestety, dosc drogi i trudno go dostac.Postaram sie dzic
zahaczyc o sklepik, w ktorym to cudo kupuje i upewnie sie co do
aktualnej dostepnosci i ceny przynajmniej w Warszawie.

O, takie cos znalazlam, po angielsku wprawdzie, ale za to wyczerpujaco -
http://eyelashes.hypermart.net/lipocils.html

Pozdrawiam, milej soboty :-)

Tib

1. Data: 2003-11-01 12:00:48

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 01 Nov 2003 04:04:04 +0100, Tib <c...@a...pl> wrote:
[...]

to ja wpadajac ci w slowo polece absolutnie debesciarski peeling firmy
Freeman (do dostania na esentii, moze cos w niektorych drogeriach sie
ostalo) z mandarynka i czymstam, z AHA. zdecydowanie dla milosnikow duzej
ilosci drobinek, bo jest ich tam kosmicznie duzo, sa drobniutkie, ale
skuteczne. wygladza fantastycznie. jest do twarzy, ale ja uzywam do calosci
i nie narzekam. juz ktorys raz go chwale, albowiem jest to pierwszy peeling,
jaki spotkalam, laczacy odpowiednia gestosc z odpowiednim rozmiarem
drobinek. w efekcie intensywnie i wydajnie dziala, czuje sie to drapanie na
skorze, a jednoczesnie nie robi krzywdy :)

kasica, nie cierpiaca rzadkich peelingow, ktore nic nie peeluja
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

1. Data: 2003-11-01 12:40:49

Od: "Vika" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Postaram sie dzic
> zahaczyc o sklepik, w ktorym to cudo kupuje i upewnie sie co do
> aktualnej dostepnosci i ceny przynajmniej w Warszawie.

wielkie dzieki, jak sie okaze (pewnie w poniedzialek) czy jest,
to prosze daj namiar: adres itd.
ponadto, orientujesz sie moze gdzie w wawie mozna zakupic ten Osis Twist
firmy Schwarzkopf?
(u mnie w drogerii nie ma tego niestety)

dzieki
vika

1. Data: 2003-11-01 12:53:59

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vika wrote:

> wielkie dzieki, jak sie okaze (pewnie w poniedzialek) czy jest,
> to prosze daj namiar: adres itd.

Fakt, na smierc zapomnialam, ze dzis pewnie sklepy pozamykane :-(

> ponadto, orientujesz sie moze gdzie w wawie mozna zakupic ten Osis Twist
> firmy Schwarzkopf?
> (u mnie w drogerii nie ma tego niestety)

Kupowalam przez Allegro, u dystrybutora, wiec duzo taniej, zadowolona
jestem zdecydowanie, bo kosmetyki oryginalne i swiezutkie, zreszta
czesto kupuje tam kosmetyki do wlosow i jeszcze mi sie nic przykrego nie
przydarzylo, a sprzedawcow jest kilku i mozna sobie pokaprysic :-) Nie
wiem, czy kupilabym w drogerii, bo pewnie duzo drozsze. Nacielam sie tak
na Hair Crystal z Welli bodajze - dalam sie przekonac w salonie do kupna
za 60 zl i do dzis sie wsciekam, bo na Allegro jest o polowe tanszy
:-(.

Pozdrawiam :-)

Tib

1. Data: 2003-11-01 13:06:41

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 01 Nov 2003 13:53:59 +0100, Tib wrote:

> [...]
> czesto kupuje tam kosmetyki do wlosow i jeszcze mi sie nic przykrego nie
> przydarzylo, a sprzedawcow jest kilku i mozna sobie pokaprysic :-)

A normalnie produkty z tej linii sa do kupienia w salonach fryzjerskich, a
nie w drogeriach.

> [...]
> na Hair Crystal z Welli bodajze - dalam sie przekonac w salonie do kupna
> za 60 zl i do dzis sie wsciekam, bo na Allegro jest o polowe tanszy

A to Cie paskudnie nacieli, bo ja kupowalam Hair Crystal za niecale 40 zł.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154

1. Data: 2003-11-01 13:45:00

Od: "Nicki" <majka'usunto'@klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na Hair Crystal z Welli bodajze - dalam sie przekonac w salonie do kupna
> za 60 zl i do dzis sie wsciekam, bo na Allegro jest o polowe tanszy

dokaldnie, ja osis scharzkopfa kupuje na allgero za 29,90 + przesylka... to
naprawde sie oplaca.
mam wyprobwanego sprzedawce, jak chcesz to daj znac wysle ci jego namiary
na priv :)
pozdr
ps aha a ile kosztuje to cudo do rzes Lipocils Talika?

1. Data: 2003-11-01 13:54:08

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 1 Nov 2003 14:45:00 +0100, Nicki wrote:

> dokaldnie, ja osis scharzkopfa kupuje na allgero za 29,90 + przesylka... to
> naprawde sie oplaca.

A za ile przesylka bo ja Osis Twist kupuje za 30 zł, bez przesylki, ale
zuzywaja mi sie podeszwy butow co nieco w drodze do i ze sklepu ;)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154

tusze MAX FACTOR
Studniowka2
problem z nadmiarem włosków
Obgryzanie pacnokci, etc.
czy kremy p. zmarszczkowe moga zaszkodzic?