Kupno lodówki

1. Data: 2005-12-03 13:20:50

Temat: Kupno lodówki
Od: "Beza" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Zamierzam kupić lodówkę i chciałaby się zapytać na czym pojega róznica
miedzy lodówka z agregatem i 2 termostatami, a lodówką z 2 agregatami?
Do czego słuzy agregat a do czego termostat?
Dodam, ze zamierzam mieć lodówkę z osobnym zamrazalnikiem i osobną komorą
chłodzaca.
Jaki układ agregat- termostat jest najlepszy
Pozdrawiam
Beza

2. Data: 2005-12-03 17:23:16

Temat: Re: Kupno lodówki
Od: "Tomasz" <l...@p...onet.pl_usun> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beza" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> miedzy lodówka z agregatem i 2 termostatami, a lodówką z 2 agregatami?
> Do czego słuzy agregat a do czego termostat?

Termostat to urzadzenie regulujace temperature, w jego sklad wchodzi miedzy
innymi czujnik temperatury. Jesli masz 2 termostaty to oznacza, ze w dwoch
komorach lodowki (komora chlodnicza i zamrazalnika) sa dwa niezalezne
czujniki temperatury.
Agregat to potocznie jednostka chlodzaca, czyli urzadzenia ktore powoduje
przeplyw czynnika chlodniczego. Drozsze lodowki maja dwa agragaty pracujace
niezaleznie od siebie. Jeden najczesciej chlodzi czesc nazywana lodowka,
drugi zamrazalka.

> Dodam, ze zamierzam mieć lodówkę z osobnym zamrazalnikiem i osobną komorą
> chłodzaca.

Nie bardzo rozumiem co masz na mysli, ale lodowki maja jedne drzwi wewnatrz
ktorych znajduje sie komora chlodnicza oraz komora zamrazalnika. Natomiast
lodowko-zamrazalka ma osobne drzwi do komory chlodniczej oraz komory
zamrazalki.

> Jaki układ agregat- termostat jest najlepszy

W lodowko-zamrazalkach zawsze sa dwa termostaty, natomiast w lodowkach
jeden. Co do tego czy warto miec 2 agregaty w przypadku lodowko-zamrazalki
to sprawa dyskusyjna. Moze takie urzadzenie jest ekonomiczniejsze w
funkcjonowaniu, ale za to przewaznie drozsze.

pozdrawiam
Tomek

3. Data: 2005-12-03 20:35:14

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz wrote:

> W lodowko-zamrazalkach zawsze sa dwa termostaty,

Założysz się, że nie zawsze? :-)

J.

4. Data: 2005-12-04 11:01:03

Od: "Tomasz" <l...@p...onet.pl_usun> szukaj wiadomości tego autora

> Założysz się, że nie zawsze? :-)

nie, tak samo jak nie zaloze sie, ze kazdy pies ma 4 lapy, bo zawsze
znajdzie sie jakis inwalida ;)

Tomek

5. Data: 2005-12-04 18:32:54

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz wrote:

> nie, tak samo jak nie zaloze sie, ze kazdy pies ma 4 lapy, bo
> zawsze
> znajdzie sie jakis inwalida ;)

Ale nie mówię o lodówkach inwalidach, bardzo wiele seryjnie
produkowanych lodówek z oddzieloną zamrażarką ma jeden termostat
:-)

J.

6. Data: 2005-12-04 23:02:57

Od: "Tomasz" <l...@p...onet.pl_usun> szukaj wiadomości tego autora

> Ale nie mówię o lodówkach inwalidach, bardzo wiele seryjnie produkowanych
> lodówek z oddzieloną zamrażarką ma jeden termostat :-)

pewnie jakies tanie, starsze modele. Jeden termostat w przypadku
dwudrzwiowej chlodziarko-zamrazarki to kompletna porazka, bo albo masz
odwliz w zamrazalniku albo lod w chlodziarce. Naturalnym jest, ze nie da sie
tak ustawic temperatury, zeby jednoczesnie w obu komorach bylo tak jak
chcesz. Dlatego wydaje mi sie, ze lepiej wydac te 100-200 zl wiecej i miec
dwa termostaty, zwlaszcza przy obecnie dosyc niskich cenach tego sprzetu.

pozdrawiam
Tomek

7. Data: 2005-12-05 07:30:51

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz" <l...@p...onet.pl_usun> napisał w wiadomości
> [...]albo masz odwliz w zamrazalniku albo lod w chlodziarce. [...]

Dobrze, ze moja lodówka nie ma połączenia z internetem i tego nie czyta.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

8. Data: 2005-12-05 09:10:02

Od: "Tomasz" <l...@p...onet.pl_usun> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> napisał w
wiadomości news:dn0qd4$c7$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Dobrze, ze moja lodówka nie ma połączenia z internetem i tego nie czyta.

nie ma to jak zyc w nieswiadomosci ;)

pozdrawiam
Tomek

9. Data: 2005-12-05 10:15:02

Od: " 666" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Da się o tyle, że zwykle jest jakas regulowana przegroda (szuflada) do tego celu.
JaC

> Naturalnym jest, ze nie da sie tak ustawic temperatury, zeby jednoczesnie w obu
komorach bylo tak jak chcesz.

Nawilzacz
Obrazy olejne do Twojego domu
[spam] piekarnik parowy Siemens - 1790zł
problem z lodówką
Idą święta, a ja chcę po świętach ...