Spłuczka podtynkowa a zażelaziona woda

1. Data: 2005-12-03 13:42:09

Temat: Spłuczka podtynkowa a zażelaziona woda
Od: Arek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Grupowiczów!

Po 2 latach od zamontowania zaczęły się robić brązowe zacieki w
muszli. Czy ktoś z Was mógłby polecić jakiś chemiczny środek do
usunięcia osadów z żelaza ze spłuczki? Próbowałem czyścić ręcznie, ale
tam jest tyle zakamarków że nie da rady... Da się czymś rozpuścić te
osady i jednocześnie żeby było to bezpieczne dla zbiornika?

Pozdrawiam
A.

2. Data: 2005-12-03 20:51:24

Temat: Re: Spłuczka podtynkowa a zażelaziona woda
Od: Piotr WU <n...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Arek wrote:
> [...]
> tam jest tyle zakamarków że nie da rady... Da się czymś rozpuścić te
> osady i jednocześnie żeby było to bezpieczne dla zbiornika?

polecam H2O (ha-dwa-o) w wersji ogrzanej do 70-80 stopni

pozdrawiam,

pwu

3. Data: 2005-12-04 14:59:47

Od: Arek <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 03 Dec 2005 21:51:24 +0100, Piotr WU
<n...@n...gazeta.pl> wrote:

>polecam H2O (ha-dwa-o) w wersji ogrzanej do 70-80 stopni

O! Na to bym nie wpadł. Spróbuję, dzięki!

Pozdr.
A.

Kupno lodówki
Nawilzacz
Obrazy olejne do Twojego domu
[spam] piekarnik parowy Siemens - 1790zł
problem z lodówką