zakup koldry

1. Data: 2005-12-03 17:46:31

Temat: zakup koldry
Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Przegladnelam archiwum ale nie bylo odpowiedzi na moje pytanie. Czeka mnie
zakup koldry. Niestety mam ograniczone mozliwosci - zakup tylko w Leclercu
[bony]. Czym kierowac sie kupujac koldre. Na co zwracac uwage?

Zazula

2. Data: 2005-12-03 18:44:50

Temat: Re: zakup koldry
Od: "[edymon]" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-12-03 18:46 +0200, Użytkownik Zazula napisał :
> [...]
> zakup koldry. Niestety mam ograniczone mozliwosci - zakup tylko w Leclercu
> [bony]. Czym kierowac sie kupujac koldre. Na co zwracac uwage?

Ja sie kierowalam tylko rozmiarem;-) 200x220:-)nareszcie nie sciagamy
sobie koldry:-)

--
Edytka [edymon]
http://labradory.info/album_personal.php?user_id=134

3. Data: 2005-12-04 20:51:20

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "[edymon]" <m...@a...pl> napisał w wiadomości

> Ja sie kierowalam tylko rozmiarem;-) 200x220:-)nareszcie nie sciagamy
> sobie koldry:-)

Ja kupuje DWIE po 160 cm szer.- bez stresu, ze sie sciagnie z TZ :)

Iwona
// Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac / /
Cyceron

4. Data: 2005-12-05 09:19:49

Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zazula" <z...@W...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zakup koldry. Niestety mam ograniczone mozliwosci - zakup tylko w Leclercu
> [bony]. Czym kierowac sie kupujac koldre. Na co zwracac uwage?

Zwróc uwage aby wypełnienie było z poliestru silikonowanego - wtedy środek
kołdry nie będzie się zbijać.

Kasia

5. Data: 2005-12-06 23:09:18

Od: " 666" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jasne, nastepnym krokiem sa dwa łózka ;-))
JaC

6. Data: 2005-12-07 19:37:25

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

KasiaA napisał(a):

> Zwróc uwage aby wypełnienie było z poliestru silikonowanego - wtedy środek
> kołdry nie będzie się zbijać.

Jak ktos lubi sztuczne koldry to tak, ale o ile alergia nie przeszkadza,
to jednak polecam koldry z naturalnym pierzem. Trzeba wlasciwie tylko
zwrocic uwage, czy przez material nie przebijaja sie piorka.

th

7. Data: 2005-12-09 20:36:48

Od: "PB" <T...@g...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zakup koldry. Niestety mam ograniczone mozliwosci - zakup tylko w Leclercu
> [bony]. Czym kierowac sie kupujac koldre. Na co zwracac uwage?

ja ostatnio kupilem koldre z wypelnieniem welnianym-rewelacja! jest lekka,a
przy tym bardzo ciepla! firma to
http://www.inter-widex.com.pl/inside.php?lng=7a984e4
b05f1584b45b7e8419387fba7&srs=97c3d1be798a299727e9b8
3eec64c187
polecam!
P.

Spłuczka podtynkowa a zażelaziona woda
Kupno lodówki
Nawilzacz
Obrazy olejne do Twojego domu
[spam] piekarnik parowy Siemens - 1790zł