Kupno tomografu!

1. Data: 2001-08-29 16:58:03

Temat: Kupno tomografu!
Od: "Darek" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Drogie Grono!mam pytanie gdzie mozna by kupic i jakiej firmy najlepiej
tomograf komputerowy.gdzie zasiegnac informacji o budowie,produkcji i
serwisowaniu takiej drogiej aparatury?jakie firmy oferuja najlepszy
sprzet?wlasciwie to interesuje mnie takze rezonans magnetyczny i aparatura
tego rodzaju!no nieh beda jeszcze gammakamery i scyntygrafy!
dzieki wielkie-Darek

2. Data: 2001-08-30 05:21:33

Temat: Re: Kupno tomografu!
Od: "doctore" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chyba jestes bardzo bogaty jak takie rzeczy cie interesuja
Informacje znajdziesz na stronach firm ktore je produkuja.A firm jest sporo
wiec
wpisz w wyszukiwarce rzecz ktora cie intersuje i juz. Co prawda musisz
wiedziec do czego ci dane urzadzenie jest potrzebne zwlaszcza jezeli chodzi
o gammakamery i MR bo tu urzadzenia niekiedy sa produkowane tylko do
okreslonych zastosowan Np MR do badania kolana, lub Gammakamera do badania
tarczycy.

Doctore

3. Data: 2001-08-30 08:00:18

Od: "konrad" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

SIEMENS

4. Data: 2001-08-30 11:33:40

Od: "Darek" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "doctore" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> o gammakamery i MR bo tu urzadzenia niekiedy sa produkowane tylko do
> okreslonych zastosowan Np MR do badania kolana, lub Gammakamera do

Chodzi mi o informacje od was ludzi ktorzy pracuja na okreslonym sprzecie.Bo
coz mi z tego ze wejde na strone Siemensa czy jakas inna i przeczytam ich
bogata w pochwaly oferte.Mnie interesuje praktyka jak to wyglada w
szpitalu-lepiej kupic cos z tajwanskiego,japonskiego itp czy
niemieckiego,czy amerykanskie moze dobre?Co z serwisem aparatury
medycznej(Siemens?)tylko w Warszawie?Nie chce kupowac-jestem fizykiem
medycznym-chce poznac od kuchni ten sprzet!wiem jak dziala-mialem praktyki w
szpitlach-ale tam nam duzo nie mowia (oficjalnie)ze to jest drogie a tamto
nie tak bardzo, a pracuje dwa razy dluzej i jest dobre i sie nie psuje!!tu
znowu serwis pozostawia wiele do zyczenia!
o to chodzi.konkretniej?piszcie o sprzecie jaki macie u siebie.
bardzo dziekuje.darek

5. Data: 2001-08-31 09:13:05

Od: "Darek" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "konrad" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> SIEMENS
>
> coz to za slowo?!!!
;)nara

6. Data: 2001-08-31 13:21:41

Od: "Maseł" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Darek" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
[...]
> o to chodzi.konkretniej?piszcie o sprzecie jaki macie u siebie.

MSPANC - jasna - a ty z brygadą wpadniesz któregoś wieczoru i też taki
będziesz miał :-)))

Pozdro

Maseł

--
www: http://masel.adm.put.poznan.pl/ WAP: http://wapgate.pl/masel
ICQ uin: 21361289 gadu-gadu: 3962

7. Data: 2001-09-01 08:21:36

Od: "doctore" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> znowu serwis pozostawia wiele do zyczenia!
> o to chodzi.konkretniej?piszcie o sprzecie jaki macie u siebie.

Co do serwisow to sa generalnie drogie . Najlepiej z ekonomicznego punktu
widzenia miec aparat do ktorego mozna znalesc serwisanta z poza oficjalnego
serwisu lub mozna serwisanta zaprosic poza firma sprzedajaca urzadzenie to
duzo taniej. Problem w tym ze firmy blokuja dostepy do czesci tak jest np z
GE ktory kupil Elscinta i zablokowal dostep do czesci dla serwisow z poza
GE.
Generalnie to sprzet japonski jest chyba bardziej trwaly od innych co prawda
GE i Siemens tez sie tak bardzo nie psuja ale to zalezy juz od obslugi
serwisowej a tu nie jest najlepiej.
WYdaje mi sie ze GE ma chyba najmniej skomplikowana obsluge w swoich
aparatach w porownaniu z innymi ale to juz zalezy od tego kto co lubi.
Jezeli masz jakies konktretne pytania to pytaj bo tak to trzeba by ksiazke
pisac zeby wszystko powiedziec o sprzecie.

Doctore.
.

8. Data: 2001-09-02 11:26:31

Od: "Darek" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jezeli masz jakies konktretne pytania to pytaj bo tak to trzeba by ksiazke
> pisac zeby wszystko powiedziec o sprzecie.
>
> Doctore.

Adresy placowek serwisowych na terenie Krakowa.
Wielkie dzieki !!!
Darek

Sensacyjne wyniki badan z Polski!!!
GGTP-wynik badania krwi