Kupujecie w sklepach internetowych

1. Data: 2003-07-17 12:05:01

Temat: Kupujecie w sklepach internetowych
Od: "Ania" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ktore polecacie? Czy nie oszukuja i nie naciagaja?

1. Data: 2003-07-17 12:10:37

Temat: Re: Kupujecie w sklepach internetowych
Od: "Elik" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <a...@n...pl> napisał w wiadomości
> Ktore polecacie? Czy nie oszukuja i nie naciagaja?
>
> A jakie artykuły Cię interesują? Kosmetyki, bielizna?
Elik

1. Data: 2003-07-17 12:13:54

Temat: Odp: Kupujecie w sklepach internetowych
Od: "ania" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Elik <e...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bf63na$3ku$...@n...onet.pl...

> Użytkownik "Ania" <a...@n...pl> napisał w wiadomości

> Elik

Interesuje mnie bielizna. Znalazlam kilka fajnych sklepow i troszke sie
napalilam:-)

1. Data: 2003-07-17 12:26:40

Od: "Elik" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> napisał:bf63na$3ku$...@n...onet.pl...

> Interesuje mnie bielizna. Znalazlam kilka fajnych sklepow i troszke sie

ale zostałam o tym poinformowana mailem i zapytano mnie czy chcę dalej
czekać. Przesyłkę miałam otrzymać za ok. 3 tyg. ale dostałam już za kilka
dni. Jestem zadowolona, wszystko było ok, spełniło moje oczekiwania.
E.

1. Data: 2003-07-17 12:53:49

Od: "Gos'a" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
ja kupowalam bielizne ze sklepu internetowego Webton ( www.webton.pl) Musze
przyznac, ze jestem zadowolona z szybkosci dostarczenia zamowienia (
zamawialam we wtorek, a w sobote rano mialam towar, 12,5 zl oplata) oraz z
samych produktow. Byly to 2 staniki firmy Gaia ( rozmiar odpowiada, jednak
wczesniej juz mialam stanik tej firmy zakupiony "na zywo", wiec bylam pewna
co do rozmiaru).
Ogolnie polecam. I do tego nastepne zamowienie 10% taniej.

1. Data: 2003-07-17 13:39:15

Od: "Tusia" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ania" <a...@n...pl> napisał
> Interesuje mnie bielizna. Znalazlam kilka fajnych sklepow i troszke sie
> napalilam:-)

A ja moge polecic www.stanik.dfx.pl Moja bielizne dostarczono w ciagu 3 dni
od zamowienia ;) Musze przyznac ze rozmiarowo kupowalam w ciemno ale
trafilam idealnie ;)

1. Data: 2003-07-17 14:56:57

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania"
> Ktore polecacie? Czy nie oszukuja i nie naciagaja?
Ja już dwukrotnie kupowałam w www.intymna.pl
i polecam.
Asia

1. Data: 2003-07-17 18:09:51

Od: "iwona." <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a czy ktoras z Was kupowala tutaj?
ceny maja nadzwyczaj niskie, tylko obawiam sie czy to pewne
http://www.seksapil.waw.pl/

iwona.

1. Data: 2003-07-17 18:55:25

Od: "bielizna24" <i...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "iwona." <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> a czy ktoras z Was kupowala tutaj?
> ceny maja nadzwyczaj niskie, tylko obawiam sie czy to pewne
> http://www.seksapil.waw.pl/
>
> iwona.

Witam,
Na temat tego sklepu niestety nic nie mogę powiedzieć. Natomiast polecam
sklep www.intymna.pl oraz www.biust.pl. Każdy ma swoje plusy i minusy. Choć
generalnie muszę powiedzieć, że jako ich były długoletni klient mam o nich
pozytywną opinię. Kiedy jakiś produkt okazywał się za duży/czy za mały, czy
też w nieodpowiednim kolorze, nigdy nie było kłopotu z wymianą. Czas
realizacji zamówień w zasadzie ok - cóż nie zawsze można logistycznie zgrać
wszystko tak by klienta obsłużyć w krótkim czasie ponieważ zazwyczaj nie
zależy to od sklepu - jak mówią fachowcy bielizna to najtrudniejszy kąsek z
odzieży . Co do tych sklepów porządna i doświadczona obsługa - polecam.

Rafał

--
http://bielizna24.pl
Bielizna 24h na dobę ...

---------------- bielizna24 ------------------
GG#3634556 i...@b...pl

1. Data: 2003-07-18 10:36:35

Temat: Re: Kupujecie w sklepach internetowych[OT]
Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej Aniu,
czy moglabys dodac cos do swojego nicka? W przeciwnym razie beda na grupie
dwie Anie i niektorzy moga nas mylic :)

Pozdrawiam
Ania

mieszanka ziołowa herbapolu