Kurczak na ostro w KingPie

1. Data: 2000-07-28 08:39:15

Temat: Kurczak na ostro w KingPie
Od: MarcinP <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
Jak mozna zrobic nadzienie do bulki z kurczakiem na ostro, ktora
sprzedaja w King Pie?
Jezeli juz bylo to sorki,
MP

1. Data: 2000-07-28 09:50:06

Temat: Re: Kurczak na ostro w KingPie
Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

"MarcinP" <m...@i...pl> wrote in message
| Witajcie,
| Jak mozna zrobic nadzienie do bulki z kurczakiem na ostro, ktora
| sprzedaja w King Pie?
| Jezeli juz bylo to sorki,

O rany...

Była PizzaHuć, KFC, teraz King Pie...

--
Konrad J. Brywczyński Riding on a unicorn
b...@w...pdi.net Stranded in my mind

1. Data: 2000-07-28 13:23:47

Od: MarcinP <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 28 Jul 2000 11:50:06 +0200, Konrad Brywczyński
<b...@w...pdi.net> wrote:

>"MarcinP" <m...@i...pl> wrote in message
>
>O rany...
>
>Była PizzaHuć, KFC, teraz King Pie...

Na wszystko przyjdzie swoja kolej... ;o)
To jak to zrobic?
MP

1. Data: 2000-07-28 14:23:39

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

MarcinP <m...@i...pl> wrote:

> Na wszystko przyjdzie swoja kolej... ;o)
> To jak to zrobic?
> MP

A dlaczego po prostu tam nie pojdziesz i nie kupisz?

Wladyslaw

1. Data: 2000-07-28 20:17:39

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

| Na wszystko przyjdzie swoja kolej... ;o)

Tak? To kiedy będzie pytanie o trzymetrową kanapkę, bo o czymś
takim wczoraj czytałem w Wybiórczej?

| To jak to zrobic?

Nie mam bladego pojęcia, bo tego nie jadłem. Nawet nie bardzo chcę
próbować. Kiedyś ktoś mnie namówił na podobny chyba wynalazek
z sieci Oskar i było to świństwo (no offence) nieprzeciętne.
Już lepiej spróbować bagiełka (zwanego swojsko bagelsem) z np.
serkiem Filadelfia.

Generalnie jest to grupa o kuchni, a nie fast-foodzie, który
raczej nie jest wyznacznikiem dobrego smaku. Ale może się
mylę co do tego King Pie. W każdym razie zrobienie kurczaka
na ostro raczej nie powinno być specjalną filozofią. A do
kanapek to się zwykle zużywa jakieś resztki z tegoż.
Więc upiecz sobie wg. dowolnie wybranego przepisu stosując
takie przyprawy, jak Ci pasuje (np. curry, imbir). Jak zostanie
coś po obiedzie, to zrób z tym kanapkę. I voila!

Ps. Pytanie o przepis na fast-fooda lub danie z mrożonki
jest najlepszym sposobem, żeby Cię na tej grupie znielubili.
Oczywiście mnie się zdaża jeść coś gotowego, niemniej gorąco
zachęcam Cię do eksperymentowania. Jakaś przyzwoita książka
kucharska na początek, jeśli nie masz wprawy (żeby mniej więcej
znać zasady) i trochę prób i błędów, a efekty na pewno Cię miło
zaskoczą.

--
Konrad J. Brywczyński "Mijaj zdrów
b...@w...pdi.net Otwarte okna"

1. Data: 2000-07-28 21:27:20

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Konrad Brywczyński wrote:
> Była PizzaHuć, KFC, teraz King Pie...

Kurde - ja z prowincji !!
co to KingPie? domena Stolycy?

sadyl

1. Data: 2000-07-28 22:07:06

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

"sadyl" <s...@p...onet.pl> wrote in message

| Kurde - ja z prowincji !!
| co to KingPie? domena Stolycy?

Bary z jakimiś kanapkami. Ostatnio tego w stolycy
pełno. Nie tylko tej sieci z resztą. Jak do Ciebie
nie dotarło, to się ciesz. W niektórych miejscach
muszę przyspieszać kroku, tak _jedzie_.
A ludziska zajadają się, jakby to było nie wiadomo
co.

--
Konrad J. Brywczyński should it be implausible
b...@w...pdi.net that a man can supervise

1. Data: 2000-07-29 11:08:44

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

sadyl <s...@p...onet.pl> wrote:

> Kurde - ja z prowincji !!
> co to KingPie? domena Stolycy?

Jest taki bar u nas na Pradze, na Targowej. Sprzedaja tam "paje" z
roznymi nadzieniami, serem, szpinakiem, miesem etc. Nawet da sie od
biedy zjesc. Na ile to amerykanskie nie wiem. Nie wiem tez czy to
jedyny taki przybytek, czy to siec.

Wladyslaw

Pytanie nowego
nowy wita i...