Kurki w kuchence

1. Data: 2003-03-21 09:00:01

Temat: Kurki w kuchence
Od: Gosiaczek <g...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mam taki maly dylemat, bo wybralam sobie kuchenke gazowo-elektryczna z
kurkami u gory, przy palnikach. No i moja mama zauwazyla, ze to jest
niezbyt praktyczne, bo beda sie szybko stapiac i ciagle trzeba bedzie je
wymieniac. Czy moze ktos z grupowiczow ma taka kuchenke i rzeczywiscie
tak sie dzieje?

1. Data: 2003-03-21 09:13:32

Temat: Re: Kurki w kuchence
Od: "Joanna" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Gosiaczek" <g...@i...net.pl> wrote in message
> Witam,
> Mam taki maly dylemat, bo wybralam sobie kuchenke gazowo-elektryczna z
> kurkami u gory, przy palnikach.

Uzytkuje plyte gazowa z kurkami metalowymi u gory. Topic sie nie topia, bo
nie maja jak, ale rowniez sie nie nagrzewaja. Sa rozmieszczone w poblizu
najmniejszego palnika i nie ma mozliwosci tak tego palnika ustawic aby
nagrzewal kurki

Joanna

1. Data: 2003-03-21 10:42:43

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosiaczek wrote:
> No i moja mama zauwazyla, ze to jest
> niezbyt praktyczne, bo beda sie szybko stapiac i ciagle trzeba bedzie
> je wymieniac.

Topic sie nie powinny, ale niepraktyczne to jest tak czy tak - kurki na
blacie utrudniaja utrzymanie kuchenki w czystosci po prostu.

J.

1. Data: 2003-03-21 11:09:54

Od: "Janoush" <janusz_a223a @ skrzynka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Topic sie nie powinny,

No i się nie topią. Płyta gazowa Whirlpool

ale niepraktyczne to jest tak czy tak - kurki na
> blacie utrudniaja utrzymanie kuchenki w czystosci po prostu.

A nie prawda. W mojej płycie kurki są na podwyższeniu i się nie zalewają. W
żaden sposób nie utrudniają w myciu płyty. Bardiej mnie wkurzają takie
zagłębienia do mocowania rusztów. Aby je wymyć, potrzebne mi są patyczki do
uszu, bo grubość moich palców plus grubość ściereczki są większe niż
zagłębienia :)

Pozdrawiam
Janusz

1. Data: 2003-03-21 11:45:42

Od: "Chopek" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Janoush" informuje:
> A nie prawda. W mojej płycie kurki są na podwyższeniu i się nie zalewają.

I pryskający tłuszcz z patelni też tam nie dolatuje?

Pozdrawiam, Chopek.

1. Data: 2003-03-21 12:03:27

Od: "Joanna" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Chopek" <w...@p...onet.pl> wrote in message

> I pryskający tłuszcz z patelni też tam nie dolatuje?

Wiesz jak postawisz patelnie z olejem na najwiekszym ogniu to po takim
smazeniu bedziesz mial nie tylko do mycia kuchenke i kurki ale rowniez
sciany, podloge i wszystko w okolicy. Jak sie piecze na malym ogniu nic nie
pryska i kuchenka jak i kurki nie wymagaja mycia. Taka kuchenka jest o tyle
wygodna, ze moze istniec bez piekarnika. Piekarnik mozna umiesci w osobnym
miejscu, np. w slupku na wysokosci takiej, aby nie trzeba sie bylo do niego
schylac.

Joanna

1. Data: 2003-03-21 12:15:51

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna wrote:

> [...]
> smazeniu bedziesz mial nie tylko do mycia kuchenke i kurki ale rowniez
> sciany, podloge i wszystko w okolicy. Jak sie piecze na malym ogniu

Aby na pewno? Moze nie jestem mistrzem gotowania, ale wydaje mi się, że
tłuszcz z patelni pryska zawsze, co najwyżej w mniejszym lub większym
stopniu. Pozatym nie ma siły, na kuchni zawsze się coś rozchlapie, wykipi,
wypryśnie...

> kuchenka jest o tyle wygodna, ze moze istniec bez piekarnika.

Oczywiście, kurki na blacie mają wiele zalet i nikt ich nie neguje. Ale mają
też i wady. A która strona dla kogo będzie ważniejsza - to już trzeba
samemu...

J.

1. Data: 2003-03-21 12:19:37

Od: A...@e...pl (Adam Rolbiecki) szukaj wiadomości tego autora

Dnia Friday, March 21, 2003 1:15 PM,
osobnik >> Jarek P. <<, napisał coś takiego:

(...)
> Aby na pewno? Moze nie jestem mistrzem gotowania, ale wydaje mi się,
> że tłuszcz z patelni pryska zawsze, co najwyżej w mniejszym lub
> większym stopniu [...]

No co Ty!? Nie używasz Ramy Cullinese?

* * * * *
A.

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.dom

1. Data: 2003-03-21 14:09:49

Od: "Chopek" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna" informuje:
> Jak sie piecze na malym ogniu nic nie
> pryska i kuchenka jak i kurki nie wymagaja mycia.

To co robię źle, że jak mam rozgrzany olej i kładę na patelnię zwykłego
schabowego to olej pryska wokoło?

Pozdrawiam, Chopek.

1. Data: 2003-03-21 17:06:07

Od: "Iris" <i...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chopek <w...@p...onet.pl> napisał(a):

> To co robię źle, że jak mam rozgrzany olej i kładę na
> patelnię zwykłego schabowego to olej pryska wokoło?

Bo olej lubi panierowanego ;)))
A powaznie, przed wlaniem oleju dokladnie osusz
patelnie, postaw na plomien i posyp szczypta soli.
Dopiero wtedy wlej olej i poczekaj az rozgrzeje sie do
takiego stopnia, ze znikna babelki (a z ogonkiem).
Potem wrzuc schabowego i przykrec plomien.
Co nie znaczy, ze przy innej okazji kuchnia i kurki sie
nie pobrudza. Nie ma takiego kucharza, ktoremu nic sie
nie popryskalo, wylalo, itp.

Iris

Pralka Whirlpool 6081
szafy Komandor
[sprzedam] podgrzewacz wody ARISTON - licytacja od 10 zl! (Super-OKAZJA!!!)
Straszna farba ( kauczukowa?) f-my Beckers :-(
filtr podzlewozmywakowy - z wylewką, czy narurowy?