Straszna farba ( kauczukowa?) f-my Beckers :-(

1. Data: 2003-03-20 11:17:07

Temat: Straszna farba ( kauczukowa?) f-my Beckers :-(
Od: Anna Baba <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej, hej moze jednak ktos podpowie, bo sprawa jest b. powazna i
pilna.
Jak usunac ze scian farbe kauczukowa ( chyba taki to rodzaj) f-my
Beckers. Chcemy odmalowac pokoje biala emulsja - poprzedni
lokatorzy pozostawili sciany i - o zgrozo sufit - pokryte farba ponoc
kauczukowa f-my Beckers ( gladka, bloniasta, zmywalna powierzchnia ) w
kolorze ciemnej cegly.
Bede bardzo zobowiazana za podpowiedzi, bo chcemy przed Wielkanoca z
tym sie uporac.

pozdrowienia

Anna

1. Data: 2003-03-21 06:55:16

Temat: Re: Straszna farba ( kauczukowa?) f-my Beckers :-(
Od: "Wojciech Czaplinski" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Anna Baba" <a...@t...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> kolorze ciemnej cegly.
> Bede bardzo zobowiazana za podpowiedzi, bo chcemy przed Wielkanoca z

Zeskrobac. Powinno odchodzic duzymi platami.

pozdr. - W.

1. Data: 2003-03-21 07:15:40

Od: "ulapod" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 20 Mar 2003 12:17:07 +0100, Anna Baba wrote:

> [...]
> lokatorzy pozostawili sciany i - o zgrozo sufit - pokryte farba ponoc
> kauczukowa f-my Beckers ( gladka, bloniasta, zmywalna powierzchnia ) w

Odwiedź sklep Beckersa i doradzą Ci (są specjalne preparaty do usuwania
takich farb0

pozdrawiam

ula

1. Data: 2003-03-23 03:24:57

Od: "Andrzej i B." <andrzejibeata@"nospam"tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zeskrobac. Powinno odchodzic duzymi platami.

Nie jestem tego pewien zależy od podłożą. Sam taką malowałem i wiem jak
takie przylegają. Powiedziałbym, że takiej najbardziej przylegają. Ale może
ją pozostawić i zamalować, te farby jeśli są firmowe są oddychające bo ten
"kauczuk" to tylko dodatek uelastyczniający. Zresztą są różne odmiany
poczynając od emulsyjnej matowej do podobnej jak olejna więc może być
różnie.

filtr podzlewozmywakowy - z wylewką, czy narurowy?
odświeżacz w płynie do toalety
odkurzacz piorący, czy to działa?
Jak obudowac kaloryfer ?
Jak zbudowac piec chlebowy i saune?