odświeżacz w płynie do toalety

1. Data: 2003-03-20 09:23:14

Temat: odświeżacz w płynie do toalety
Od: "Marcin Cichy" <c...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stosuję jeden z zawieszanych na brzegu muszli odświeżaczy, do którego wkłady
kosztują ok 5 zł/szt. Cena ta wydaje mi się sporo za wysoka, a wkłady można
bez problemu napełniać.
Czy ktoś bawi się w takie napełnianie i jeśli tak to czym? Szukałem w Makro,
które sprzedaje różnego rodzaju środki chemiczne w baniakach 5 l w niskich
cenach, ale płynu odświeżającego nie ma. Dodam, że mydło Aro w takim baniaku
5l kosztuje poniżej 10 zł co w porównaniu do mydła w buteleczkach 400 ml po
3 zł daje różnicę prawie 4-krotną, podobna na odświeżaczu bardzo by mnie
zadowoliła.