szarpanie się z sałatą jaki ma sens?

161. Data: 2006-06-23 10:42:57

Temat: Re: Kuron [By3o: Re: szarpanie sie z sa3at? jaki ma sens?]
Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Konrad Kosmowski" <k...@k...net> napisał w wiadomości
news:e7geku$q2k$1@atlantis.news.tpi.pl...

> A Tobie się wydaje, że jak 5 razy powtórzysz tą samą bzdurę to stanie
> się ona prawdą. Przecież upierałeś się, że człowiek jest stworzeniem
> mięsożernym (carnivore), a tu się nagle okazuje, że wszystkożernym
> (omnivore).
>
> Może jeszcze zaraz będziesz mnie przekonywał, że jestem drapieżnikiem,
> mam kły i pazury, bądź preferuję padlinę?

btw to masz kly i pazury
I nadal bede sie upierac ze czlowiek WYWODZI SIE bezposrednio od
miesozernych a wiec po czesci jst miesozerny). A ze ewolucja tak nas
"przeksztalcila" to inna inkszosc...
Mozesz nie odpisywac... i tak uz cie nie czytam bo nie warto takich bredni
ignoranckich czytac

Bez pozdrowien

162. Data: 2006-06-23 10:45:18

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "traczykowa" <m...@o...eu> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Misiek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> No i wreszcie dotarliśmy w tej pasjonującej dyskusji do jądra spraw, czyli
> do wzajemnego uświadamiania się o czytaniu ze zrozumieniem.
> Teraz już pójdzie jak z płatka...
> Oświadczam, że obaj jesteście dyslektykami z zaburzeniami kierunkowości
>
> traczykowa

Oswiadczam ze nie jestem dyslektykiem (btw. to bardzo czesto MYLNIE uzywane
okreslenie w stosunku do ludzi "chorujacych" na dysortografie) ani zadnym
innym dys... no moze z wyjatkiem niklej dysgrafii
Wiec prosze mnie tu nie wyzyac <lol>

163. Data: 2006-06-23 11:29:09

Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

** Misiek wrote:

> btw to masz kly i pazury

Ta. :) W te kły to chyba tylko dostać jedynie można, a pazurem to
generalnie możesz sobie w zębie pogrzebać.

> I nadal bede sie upierac ze czlowiek WYWODZI SIE bezposrednio od
> miesozernych a wiec po czesci jst miesozerny).

O a jednak "po części", a już nie tak ZDECYDOWANIE? Już mam nie iść do
podstawówki? To może Ty byś poszedł się upewnić?

> A ze ewolucja tak nas "przeksztalcila" to inna inkszosc... Mozesz nie
> odpisywac... i tak uz cie nie czytam bo nie warto takich bredni
> ignoranckich czytac

Ta zabierz zabaweczki i spadaj do innej piaskownicy. :)))

> Bez pozdrowien

Miłego życia.

--
+ ' .-. .
. http://kosmosik.net/ * ) )

164. Data: 2006-06-23 14:35:38

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>"przeksztalcila" to inna inkszosc...
>Mozesz nie odpisywac... i tak uz cie nie czytam bo nie warto takich bredni

Przeciez sie wywodzimy od pantofelka...to on miesozerny?

Pierz
K.T. - starannie opakowana

165. Data: 2006-06-23 14:59:33

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson napisał(a):

> Przeciez sie wywodzimy od pantofelka...to on miesozerny?

A malpy?

th

166. Data: 2006-06-23 15:11:45

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 23 Jun 2006 16:59:33 +0200, Theli <p...@w...pl>
wrote:

>A malpy?
>

>th

No malpy chyba tez od pantofelka przeciez!!!
:P

Pierz
K.T. - starannie opakowana

167. Data: 2006-06-23 15:33:20

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson napisał(a):

> No malpy chyba tez od pantofelka przeciez!!!
> :P

I tak samo miesozerne ;)

th

168. Data: 2006-06-23 16:14:29

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 23 Jun 2006 17:33:20 +0200, Theli <p...@w...pl>
wrote:

>I tak samo miesozerne ;)
>
>th

Malpy czy pantofelki? Czy i malpy i pantofelki?? :P

Pierz, co dzis jest zupelnie niemisozerny (pantofelek chyba, bo
jednak wierze w niemiesozernosc pantofelkowa) -
pieczarkowo-cukiniowe fajitas na kolacje. jednak bedzie....nie
sprobuje w czasie robienia, bo i tak nie warto mi przez ten
idiotyczny katart, a slubnemu i tak bedzie smakowac, a dziecko
poszlo precz na kolacje gdzies tam
K.T. - starannie opakowana

169. Data: 2006-06-23 16:28:53

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson napisał(a):

> Malpy czy pantofelki? Czy i malpy i pantofelki?? :P

Ja malpy mialam na mysli ;>

th

170. Data: 2006-06-23 19:20:51

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 23 Jun 2006 18:28:53 +0200, Theli <p...@w...pl>
wrote:

>Ja malpy mialam na mysli ;>
>
>th

W zasadzie chyba nie, ale jak trzeba jesc, to ten tego

pierz
K.T. - starannie opakowana

[przepis]sałatka z pistacjami
Wysyp kalarep...