Re: Kurs języka migowego w Warszawie

Data: 2004-08-23 23:28:03
Temat: Re: Kurs języka migowego w Warszawie
Od: marder <a...@d...ci>

Mon, 23 Aug 2004 21:40:15 +0200, na pl.soc.inwalidzi, ewa napisał(a):

> Czy nikt naprawdę nie pomyślał, że nawet jeśli to jest spam, to przecież
> komuś taka informacja może się przydać?

Oczywiście, również przydatne mogą być reklamy wiagry, rozmaitych stron
www, firm i innego spamu, który spotykam na grupach dyskusyjnych.
Uzytkownik "Marcin <2...@w...edu.pl>" mógłby mieć chociażby tyle
przyzwoitości, aby umieścić w temacie swego postu [SPAM] - wówczas byłoby
to łatwe do odfiltrowania.

> Ale najważniejsza jest draka prawda?
Sugeruję dokładną lekturę dokumentu, do którego link podałem w wiadomości
ai0np1c0587c.16os010s2c2pj$....@4...net

EOT

> pozdrawiam
> ewa k.