Kurs języka migowego w Warszawie

1. Data: 2004-08-19 14:37:11

Temat: Kurs języka migowego w Warszawie
Od: "Marcin" <2...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

www.esa.edu.pl

2. Data: 2004-08-19 17:46:18

Temat: Re: Kurs języka migowego w Warszawie
Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin" <2...@w...edu.pl> napisał w wiadomości
news:cg2e4l$c2p$1@nemesis.news.tpi.pl...
> www.esa.edu.pl

To już jest wg mnie spam !!!

--
Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
Ustroń 2004: http://www.proinfo.pl/ustron2004/
_______________________
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

3. Data: 2004-08-19 17:54:09

Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W czwartek 19-sierpnia-2004 o godzinie 19:46:18 Jacek Kruszniewski
napisał/a

>Użytkownik "Marcin" <2...@w...edu.pl> napisał w wiadomości

>To już jest wg mnie spam !!!

Ale faceta to dokładnie nic nie obchodzi, i bedzie sobie dalej
spamował. Ma poczucie dobrze wykonanego obowiązku marketingowego.

Adam Pietrasiewicz

4. Data: 2004-08-19 18:09:04

Od: marder <z...@v...cy.ROT13> szukaj wiadomości tego autora

http://www.bofh.org.pl/anty-spam/simple-polish.htpl

--
Quod scimus, gutta est, ignoramus mare

5. Data: 2004-08-20 07:09:32

Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Pietrasiewicz napisał:

> Ale faceta to dokładnie nic nie obchodzi, i bedzie sobie dalej
> spamował. Ma poczucie dobrze wykonanego obowiązku marketingowego.

To może wysłać im do biura parę(set?) faxów z uprzejmymi podziękowaniami
za ofertę? Albo niech każdy wyśle kilkaset kB w mailu w odpowiedzi na
ofertę?
Kto jest chętny na taką akcję?

Z poważaniem
PWZ

--
O tempora, o mores!

6. Data: 2004-08-20 07:32:42

Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@n...proinfo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Zawadzki" <p...@f...pl> napisał w
wiadomości news:cg489a$bel$1@nemesis.news.tpi.pl...

> To może wysłać im do biura parę(set?) faxów z uprzejmymi podziękowaniami
> za ofertę? Albo niech każdy wyśle kilkaset kB w mailu w odpowiedzi na
> ofertę?
> Kto jest chętny na taką akcję?

Brzmi zachęcająco - nawet bardzo - ciekawe jak by zareagowali.

--
Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

7. Data: 2004-08-20 09:28:58

Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Brzmi zachęcająco - nawet bardzo - ciekawe jak by zareagowali.

Proponuję zatem napisać jakąś fajną odpowiedź (zawierającą oczywiście
odwołanie do ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną), najlepiej
w HTMLu i z ładnym tłem... Albo może po prostu pięknie podziękować za
ofertę i przesłać im tę ustawę? Tylko że waży ona tylko 35kB (w .pdf)...
No to możę od razu kilka ustaw?
Ponawiam więc pytanie: kto się przyłącza? Bo we dwie - trzy osoby ciężko
by było zrobić taką akcję... Musiałoby pójść co najmniej kilkanaście
(-dziesiąt) podobnych maili.

Z poważaniem
PWZ

--
O tempora, o mores!

8. Data: 2004-08-20 11:33:27

Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ponawiam więc pytanie: kto się przyłącza? Bo we dwie - trzy osoby ciężko
> by było zrobić taką akcję... Musiałoby pójść co najmniej kilkanaście

No tego pdf- a może powiększyć
a proponuję jeszcze w liście zawrzeć treść linku od mardera :-D

--
Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

9. Data: 2004-08-20 17:02:20

Od: marder <z...@v...cy.ROT13> szukaj wiadomości tego autora

Wchodzę w to :-)
Pozdrawiam
marder

--
Błogosławieni którzy spamerom życie zatruwają zalewając ich
skrzynki pocztowe śmieciem wszelakim i niszcząc ich strony,

10. Data: 2004-08-20 19:43:15

Od: Maciej Bogucki <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr Zawadzki napisał:

> To może wysłać im do biura parę(set?) faxów z uprzejmymi podziękowaniami
> za ofertę? Albo niech każdy wyśle kilkaset kB w mailu w odpowiedzi na
> ofertę?
> Kto jest chętny na taką akcję?

Można też, zaprządz własny serwer, i wysyłać im np: 16 maili na minutę.
Jak zacznie się o 19:37 w piątek to do 8:17 (17 minut na rozebranie się
i zrobienie kawy) w poniedziałek ...

Instrukcja obsługi wózka :-)
Instrukcja obsługi wózka :-)
Darmowe wózki...