Kurzajki

1. Data: 2008-12-05 21:16:14

Temat: Kurzajki
Od: "Marcin Korzuchowski" <q...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie skutecznie w Warszawie pozbede sie kurzajek ze stop. Bylem u
dermatologa w lux-med przepisal mi verrumal, ale oprocz tego ze wypalilo mi
skore do zywego miesa to po zagojeniu bolacej rany z 3 kurzjaek zrobilo mi
sie 6 i 7dma mala zaczyna sie wylaniac. Chce sie z tym problemm pozegnac raz
na zawsze.

2. Data: 2008-12-06 15:22:40

Temat: Re: Kurzajki
Od: "gargamel" <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin Korzuchowski" napisał:
> [...]
> mi skore do zywego miesa to po zagojeniu bolacej rany z 3 kurzjaek
> zrobilo mi sie 6 i 7dma mala zaczyna sie wylaniac. Chce sie z tym problemm

z kurzajką do dermatologa, nie przesadzasz?:O)
każdy z apteki płyn na odciski bez recepty jest dobry, to co ci przepisali
też,
kurzajki ci odrastaja bo nie wypaliłeś ich do końca, a jedynie wierzchnia
część,
smarujesz, czekasz dzień-dwa aż naskórek uschnie i odrywasz, potem czekasz
dzień-dwa aż skóra sie zregeneruje i smarujesz pomownie (nie doprowadzasz do
palenia do żywego mięsa:O)
czynność powtażasz aż do skutku, czyli do zerwania ostatniej warstwy
klurzajki (to będzie widać:O)

p.s. ta korzuchowska to twoja żona?:O)

3. Data: 2008-12-07 12:33:22

Od: ayub <a...@U...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Marcin Korzuchowski wrote:

> Chce sie z tym problemm pozegnac raz
> na zawsze.

Laser. Zero wznów.

4. Data: 2008-12-07 15:14:40

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin Korzuchowski" <q...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> mi skore do zywego miesa to po zagojeniu bolacej rany z 3 kurzjaek
> zrobilo mi sie 6 i 7dma mala zaczyna sie wylaniac. Chce sie z tym problemm

ja mialam wyjatkowo uparte kurzajki. leczylam je 10 lat tulajac sie od
lekarza do lekarza. w koncu cud sprawic, ze trafilam do dr. czarneckiej w
medicoverze - rok co 1-3 tygodnie mrozila, zlecajac do domu rozne kremy,
maceracje, zele, a nawet tabletki na odpornosc. dopiero po roku puscily.

5. Data: 2008-12-12 15:45:46

Od: "ZAQ" <w...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

ja z kurzajkami pieprzylem sie jakies 6 lat, mialem wypalane 2 razy, az
mialem to wycinac, ale widac przez wypalanie (zamrazanie) jakos sie oslabila
ich struktura i sprobowalem smarowania kredą (szkolna) i zeszły, bylo to
nieprawdopodobne, ale zadzialalo.

na kurzajki jest dziesiatki roznych rozwiazan, warto wyprobowac wiele z nich
przed siegnieciem po bardziej radykalne srodki.

6. Data: 2008-12-13 07:01:59

Od: "Andrzej " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ZAQ <w...@b...com> napisał(a):

> [...]
>
> na kurzajki jest dziesiatki roznych rozwiazan, warto wyprobowac wiele z nich
> przed siegnieciem po bardziej radykalne srodki. Ja
Majac 17 lat pzytrafilo mi sie to paskudztwo na dloni. Wiek tak, ze czlowiek
juz interesowal sie dziewczynami, a tu wstyd podac reke z czyms takim, nie
mowiac juz o innnych przyjemnosciach towarzyskiech Ceirpialem psychicznie
okrutnie, zazdroszczac kolegom, ze nie maja czegos tekiego i komibnowalem jak
przyslowiowy kon pod gore, zeby sie tego pozbyc. Nic nie pomagalo, nawet
ksziazka babci z XIX wieku pelna roznych niezwodnych porad majacych swoje
zrodlo w tz madrosci ludowej. Pomogl dopiero przypadek.
Naczylem sie wowczas plyac i latem postanowilem wyprobowac swoje umiejstsnoc w
morzu. Kolega asekurowal mnie na kole ratunkowym, a ja wplaw wzdluz brzegu
gdynskiej plazy stylem klasycznym w strone Orlowa. Po godzinie plyniecia,
zaczely dretwiec mi palce u rak i nog. Podjalem decyzje powrotu na brzeg.
Kiedy wyszedlem z wody ......kurazajki nie bylo :). Proponuje wiec zaopatzyc
sie w duze wiadro morskiej wody, sprawic, zeby jej tempperatura byla taka jak
wowczas, czyli okolo 20 stopni C i urzadzic kurzjce kapiel. Zeby bylo
dokladnie tak ja ze mna tzreba wytrzymc godzine wykonujac zanurzona czescia
ciala jakies [mysle, ze najlepiej rytmiczne] ruchy.
Woda [sprawa zasolenia] najlepiej taka jak w Baltyku przy brzegu pomieczy
Gdynai a Orlowem. Musi byc morska, bo nie wiadomo, czy poszlo o sama sol, czy
tez moze inne substancje w tej morskiej wodzie zawarte. Acha, woda w ktorej
plynalem byla czysta, bez ropy i innych zaneiczyszczen. To wazne, gdyby ktos
msylal, ze kurzajke nie wykonczyla woda morska, lecz jakies sztuczne
skaldniki w postaci chemikalii.
Pozdrawiam Andrzej walczacy obecnie z pekajaca skora przy paznokciach u rak.
Bolesne i zawsze dzieje sie to zima. Pewnie niedobor jakiejs witaminy. Ciekae
jakiej. Moze zaczac probowac po koleii np wpierw od alkoholu :).

7. Data: 2008-12-16 10:15:47

Od: ipek <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin Korzuchowski pisze:
> [...]
> sie 6 i 7dma mala zaczyna sie wylaniac. Chce sie z tym problemm pozegnac raz

A mi z kolei pomogło smarowanie własnym moczem (proszę się nie smiać :)
Przez pare lat miałem kurzajki na prawej ręce od łokcia do nadgarstka.
Patent sprzedał mi pewien znajomy.
Wacik pod strumień moczu, a następnie smarowanie. Robiłem tak kilka razy
dziennie i po jakimś czasie wszystkie kurzajki znikneły :)

Czym jest Synvisc? Są przeciwskazania?
KORONAROGRAFIA- interpretacja wyniku
Komisja Europejska oskarża koncerny farmaceutyczne
Terry's nails i niedożywienie
octan tokoferolu