Re: Kwarantanna!!! :)

Data: 2020-03-17 23:05:39
Temat: Re: Kwarantanna!!! :)
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com>

W dniu wtorek, 17 marca 2020 22:13:11 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> Nie znam czeskiego.

Nie dziwię się. Ale powinnaś znać historię kraju pochodzenia Twojego Ojca.
Dałoby Tobie sporo do myślenia, dlaczego ten niegdyś wzbudzający respekt naród niemal
przestał istnieć, a do dziś nie odzyskał swojej dawnej świetności. To jest między
innymi jedna z przyczyn, dla których nie znasz czeskiego. Nie przypadkiem piszę: Bílá
Hora, jak również: Antonín Koniáš.