Kwitnący krzew

21. Data: 2009-05-07 18:11:41

Temat: Re: Kwitnący krzew
Od: "skryba" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

całości.

> Z własnego doświadczenia -  niektóre dzieci jedzą. Nie w całości, ale
> liście i owoce bardzo chętnie.

Nawet dziurki w nosie sobie zatykają. Potem parskają, kichają, drą pysk w
niebogłosy i na przyszłość im ochota na takowe igraszki przechodzi.
;-)

Pozdrawiam organoleptycznie

22. Data: 2009-05-07 18:26:58

Od: "skryba" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Przestańcie pisać takie bzdury o trujących krzewach i roślinach.
> "mirzan" ma rację, wszystko jest trujące, tylko zależy od ilości spożycia.
>
> A tych co się boją trucizny, zapraszam do...

...konsumpcji płynów z roślin po fermentacji uzyskanych.
To dopiero daje kopa. Czasami nawet zwala z nóg.
Taka to trucizna. Często kolorowa a jakaż czysta przyjemność.

Pozdrawiam kontemplacyjnie

23. Data: 2009-05-07 19:12:46

Od: "groman" <g...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

To wszystko jest trujace a uprawiamy i zachwycamy się ich widokiem.
Trzeba mieć na uwadze swoją czujność i to wszystko.
Bez paniki.

Rośliny zielne
Nazwa rośliny Trujace części
Ciemiernik cała roślina
Groszek cała roślina oraz nasiona
Hiacynt cała roślina
Jaskier cała roślina
Konwalia majowa nasiona
Kosaciec (Irys) korzenie, kłącza, liście, owoce
Lobelia cała roślina
Naparstnica cała roślina
Narcyz cała roślina, cebule
Ostróżka cała roślina
Rącznik pospolity cała roślina a w szczególności nasiona
Piwonia cała roślina
Serduszka cała roślina
Starzec cała roślina a w szczególności liście
Śnieżyczka przebiśnieg cała roślina i cebule
Zimowit cała roślina
Rośliny zdrewniałe
Nazwa rośliny Trujace części
Barwinek cała roślina
Bluszcz cała roślina, owoce i liście
Cis cała roślina oprócz osnówek
Glicynia (Wisteria) cała roślina
Hortensja cała roślina, a w czszególności pąki kwiatowe
Kalina owoce
Ostrokrzew owoce
Pieris liście (soki)
Powojnik liście, soki, kwiaty, owoce
Złotokap kwiaty i nasiona
Żarnowce cała roślina a w szczególnosci strąki i nasiona
Azalia cała roślina

24. Data: 2009-05-07 22:01:42

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan pisze:

> Informacja bezwartościowa.Ludzkie dzieci nie żrą krzaków,zwłaszcza w całości.
> Pozdrawiam.Mirzan

Pierdzi[...]isz jak chory, podobnie jak na kosiarkach jest napisane, ze
obcinają palce a nie uwierzyli w to twój syn i mój brat.
--
pozdr. Jerzy

25. Data: 2009-05-08 04:51:57

Od: "dexth" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak znajdziesz takie dziecko,co zje owoc kaliny,to kalinę stawiam.Zwłaszcza
> jak
> zje owoc kaliny buldeneż,czyli tej z białymi bąblami.
> Pozdrawiam.Mirzan

Moja corka zjadla kulke metalowa od lozyska.

pozdr dexth

26. Data: 2009-05-08 05:34:17

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Masowo pięknie kwitną w ogrodach obecnie takie krzewy:
>
> http://img135.imageshack.us/my.php?image=kwitncykrze
w.jpg

> tutaj zbliżenie:
>
> http://img360.imageshack.us/my.php?image=kwitncykrze
w1.jpg

> Co to za krzew? Bardzo bym chciała go posadzić u siebie.
>
> Ewa

Mam owoce (jesienią) czeremchy amerykańskiej, ale aby sobie nazbierać trzeba
pilnować, gdyż po dojrzeniu w ciągu dwu dni ptaki ogołacają drzewa z owoców
nie bacząc, że zawieraja amigdalinę. Kto chce moze do mnie przyjechać i
wykopie sobie multum sadzonek różnej wielkości. Będzie miał jesienia trochę
ruchu i szczebiotu na działce... Sadzonki dostępne od zaraz.

27. Data: 2009-05-08 06:10:40

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pierdzi[...]isz jak chory, podobnie jak na kosiarkach jest napisane, ze
> obcinają palce a nie uwierzyli w to twój syn i mój brat.

Mój syn jest nałóg i poszedł do pracy jeszcze pijany,co nie ma żadnego
związku z zżeraniem krzaków przez dzieci.Napisane masz powyżej,że w ogrodzie
prawie wszystko jest trujące,wytłumaczono jak jakiemu prezydentowi pod górę.
Można wszystko wyrwać,można na trująca założyć klatki,można wszystkożermemu
założyć kaganiec.Gdyby ktoś na to wpadł,to można w ogrodzie i nie tylko,
dzieci pilnować i uczyć co wolno a czego nie wolno.

28. Data: 2009-05-08 07:34:16

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zjak pisze:
> Przestańcie pisać takie bzdury o trujących krzewach i roślinach.
> "mirzan" ma rację, wszystko jest trujące, tylko zależy od ilości spożycia.

Faktycznie wszystko, np. żyto, sałata itd.
To nie są bzdury. małe dzieci mają odruch wkładania wszystkiego do buzi,
zwłaszcza ładnych kolorowych kulek.
Ale nie chodzi o to by ludzie nie sadzili żadnych roślin, które mają
etykietkę trujące, tylko by mieli świadomość co sadzą i by potem
pilnowali dzieci.

Pozdrawiam
Bea

29. Data: 2009-05-08 07:42:56

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan pisze:

> Jak znajdziesz takie dziecko,co zje owoc kaliny,to kalinę stawiam.Zwłaszcza jak
> zje owoc kaliny buldeneż,czyli tej z białymi bąblami.

Zdaje sie, że wisisz panslawiscie kalinę :).
Dzieci chętnych do zjedzenia kaliny poszukiwać nie będę. Natomiast
pamiętam (z powodu awantury jaka po tym nastąpiła) jak o mało sama nie
zjadłam owoców śnieguliczki. Już wkładałam je do ust, gdy przyłapał mnie
na tym tata.
Moja koleżanka znalazła w pieluszce dziecka nie przetrawiony listek.
Dzieci połykają najdziwniejsze rzeczy.

Pozdrawiam
Bea

30. Data: 2009-05-08 07:46:50

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata Mateuszczyk" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> na tym tata.
> Moja koleżanka znalazła w pieluszce dziecka nie przetrawiony listek.

Nie wisi. Wystarczy by mojego kompa omijał.

Grzyby lesne w ogrodzie
Wierzba mandżurska a wierzba babilońska
Kwitnące tulipany.......
trawa niskorosnąca na nasłonecznionym miejscu
Co to za roślinki?