L-karnityna

1. Data: 2002-01-09 13:01:41

Temat: L-karnityna
Od: "Stefania" <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos moze to uzywal , jakies przemyslenia , uwagi ????

Stefania

2. Data: 2002-01-09 13:24:36

Temat: Re: L-karnityna
Od: "Marzena" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Stefania" <s...@v...pl> wrote in message
> Czy ktos moze to uzywal , jakies przemyslenia , uwagi ????
>

> Stefania

cześć
Fakt jest taki że jeżeli chcesz używać tego środka to musisz dość
intensywnie uprawiać sport, w przeciwnym razie efekty są raczej niewidoczne.
Pozdrawiam
Marzena

3. Data: 2002-01-09 14:56:29

Od: "moby" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

wsrod sportowcow powszechnie stosowany
sam uzywalem
ale jesli pozniej nie pojdziesz pobiegac albo poruszac sie na 1-2 to nici z
dzialania l-carnityny

moby

4. Data: 2002-01-10 07:05:41

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marzena" <m...@k...net.pl> napisał w wiadomości

> Fakt jest taki że jeżeli chcesz używać tego środka to musisz dość
> intensywnie uprawiać sport, w przeciwnym razie efekty są raczej
niewidoczne.

Efekty będą widoczne od uprawiania sportu, a nie używania karnityny.
Karnityna jest aminokwasem niebiałkowym - przenośnikiem długołańcuchowych
kwasów tłuszczowych przez błonę mitochondrium. Oprócz przypadków
patologicznych (zaburzenia genetyczne), u normalnego człowieka poziom
karnityny jest wystarczający i dodatkowa suplementacja nic nie daje oprócz
odchudzenia portfela. Badania wykazały, że podawanie nawet dużych dawek
karnityny zwiększało jej poziom w organiźmie o ok. 1%, czyli nic. Organizm
potrafi karnitynę produkować. Im więcej jej zjemy, tym mniej wyprodukuje.
Nadmiar ulegnie degradacji jak każdego aminokwasu. Karnityna jest w
pokarmach mięsnych. Istnieje takie niebezpieczeństwo, że osoby na dietach
bezmięsnych biorące karnitynę oduczą organizm jej produkcji, czyli nastąpi
likwidacja niepotrzebnych szlaków wytwarzania. Po zaprzestaniu suplementacji
karnityny rzeczywiście nastąpi problem z jej niedoborem w organiźmie. Wtedy
może być tragedia z otłuszczeniem.

Pozdrawiam
Leszek

5. Data: 2002-01-11 16:04:29

Od: "Karolina" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A co z wegetarianami nie biorącymi karnityny?

Pozdrawiam,
Karolina

6. Data: 2002-01-11 19:01:29

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> A co z wegetarianami nie biorącymi karnityny?

W porządku. Organizm produkuje karnitynę. Problem może być tylko z tymi,
którzy przez branie karnityny oduczą organizm jej produkcji, a nie jedząc
mięsa, nie zapewnią jej choćby częściowych dostaw.

Pozdrawiam
Leszek

7. Data: 2002-02-01 16:56:28

Od: arturo <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 02 Feb 2002 01:09:44 +0100, leh <l...@...pl> wrote:

>"moby" <a...@p...com> skribis:
>nne dzialanie l-karnityny ?
>
>Pozdrawiam, Leh.
hmm, a moze zamiast HMB, jakis ECA stack, podobno rezultaty sa calkiem
calkiem. Tylko ze nie jest to calkiem bezpieczne...

pozdr
c...@i...pl

8. Data: 2002-02-02 00:09:44

Od: leh <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

"moby" <a...@p...com> skribis:

>wsrod sportowcow powszechnie stosowany

w jakim celu ? Bo podejrzewam ze to cos do odchudzania, a sportowcy duzo
sie ruszaja, wiec odchudzac sie nie powinni miec po co. Ale zapewne
sportowcom potrzebne jest jakies inne dzialanie l-karnityny ?

Pozdrawiam, Leh.
--
- I didn't know you can fly a plane ?
- Fly - yes. Land - no. (Indiana Jones and the Last Crusade)

9. Data: 2002-02-02 10:21:48

Od: <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> potrafi karnitynę produkować. Im więcej jej zjemy, tym mniej wyprodukuje.
> Nadmiar ulegnie degradacji jak każdego aminokwasu. >
Hehehehe ale kolega Leszek bzdury napisal o l_karnitynie i to nie pierwszy
raz .
Jak to jest podawanie duzych dawek większych niz zalecane przez producenta
powoduje wzrost jej poziomu w organiżmie tylko o 1% i im wiecej jej zjemy tym
mniej jej organizm wyprodukuje.
A wiec skąd pojawi sie nadmiar l-karnityny w organizmie?
Czy wzrost poziomu L-karnityny o 1%moze doprowadzic do odzwyczjenia się
organizmu od produkcji tej substancji?
Prawdą natomiast jest ,ze l-karnityna w doskonaly sposób odchudza naszą kieszeń.
Ostatnie badania w USA(heheh a gdziezby indziej)wykazały ze przyjmowanie
L-karnityny nie wpływa na redukcje tkanki tłuszczowej.
A tłuszcz jest spalany tylko przy wysiłku aerobowym zalecanym przez
producentaprzy zazywaniu karnityny.
A moze tak HMB ?
To ponoc dziala ale nie w takim stopniu jak podaja producenci.

pozdrufka czarnyjanek

10. Data: 2002-02-06 11:30:01

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Czy wzrost poziomu L-karnityny o 1%moze doprowadzic do odzwyczjenia się
> organizmu od produkcji tej substancji?

Nie rozumiesz tego co piszesz?

Jeżeli będziesz suplementował ilości większe od zapotrzebowania, to poziom
jej nie wzrośnie, tylko spadnie produkcja własna.

> [...]
> Ostatnie badania w USA(heheh a gdziezby indziej)wykazały ze przyjmowanie
> L-karnityny nie wpływa na redukcje tkanki tłuszczowej.

Ostatnie badania na grupie wykazały, że przyczynia się do tycia.:-)

Cytat z tematu "chrom""
"Kiedys stosowalam
> l-karnityne i... przytylam. Pewnie dlatego ze sobie poluzowalam z
> dieta...skoro biore l-karnityne to przeciez schudne nawet gdy zjem
> batonika...Moja instruktorka aerobiku tez ja stosowala i tez utyla, mimo
ze
> miala bardzo duzu ruchu."

Pozdrawiam
Leszek

Ciasto bez cukru?
Motywacja do odchudzania sie
Analizator Tkanki Tluszczowej za jedyne 149zl
witam!!!!!
Herbalife