LECYTYNA-czy warto?

1. Data: 2002-02-05 00:59:44

Temat: LECYTYNA-czy warto?
Od: SunWoj <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hello...
Jestem studentem... i teraz jest sesja :-(
Czy lecytyna faktycznie wspomaga pamiec/koncentracje? Czy to tylko dla
"starszych" ludzi, ktorzy ja traca? :-)))
Widzialem lecytyne w aptece za chyba 15 zl, czy warto to brac...

Jestem kompletnie "zielony" w tym temacie... a moze lepiej wiecej
czekolady jesc... wyjdzie na to samo?

Pozdrawiam.
Wojtek

2. Data: 2002-02-05 08:24:29

Temat: Re: LECYTYNA-czy warto?
Od: "[benY]" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tez jestem studentem , i tez kupilem lecytyne, tylko... ze w pazdzierniku.

faktycznie, pomaga sie skoncentrowac (moje wlasne spostrzezenia) ale nie
dziala "od tak" musialem przyjmowac przez ok 1,5 tyg. by poczuc rezultaty
( lecitine 1200 ortisa- 14,90 PLN)

3. Data: 2002-02-05 08:44:40

Od: "Jan F. Kurkiewicz" <j...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "SunWoj" <s...@w...pl> napisal w wiadomosci
> Hello...
> Jestem studentem... i teraz jest sesja :-(
> Czy lecytyna faktycznie wspomaga pamiec/koncentracje?

Duze dawki, ale nie miligramach tylko w gramach... Na studia polecam
preparat Firmy Puritan's Pride o nazwie Multi M.
jfk

4. Data: 2002-02-05 09:46:18

Od: "Piotr Szklarski" <p...@d...depfa-it.com> szukaj wiadomości tego autora

> Duze dawki, ale nie miligramach tylko w gramach... Na studia polecam
> preparat Firmy Puritan's Pride o nazwie Multi M.

Mozesz powiedziec o tym cos wiecej ???
co to jest, jak dziala ??

Pozdrawiam
P.Sz

5. Data: 2002-02-05 11:51:24

Od: "ula p." <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

SunWoj wrote:

> [...]
> "starszych" ludzi, ktorzy ja traca? :-)))
> Widzialem lecytyne w aptece za chyba 15 zl, czy warto to brac...

Przez całe studia popijałam Lecitan (produkcji polskiej). Polecam. W
płynie, smaczne i na alkoholu (może dlatego tak to lubiłam:).
Zadnego egzaminu nie oblałam.

pozdr.
--
ula

6. Data: 2002-02-05 17:35:15

Od: "Jan F. Kurkiewicz" <j...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Szklarski" <p...@d...depfa-it.com> napisał
w wiadomości news:a3o9a5$gq6$1@helios.domdata.com...
> Mozesz powiedziec o tym cos wiecej ???
> co to jest, jak dziala ??

...między innymi zawiera kwas glutaminowy. Trza zaufać i zakupić w aptece.
Poprosic o ulotkę :-)
Lecytynę granulowaną można zakupić w puszkach !!! w dobrych sklepach
spożywczych... pakowana jest w Polsce przez firmę z Łodzi. Koszt do 30 PLN -
to jest przy tej ilości darmo. W całej cywilizowanej Europie lecytynę jada
sie łyżkami, jeżeli ma skutkować. U nas jest w miligramach. No comment...
jfk

7. Data: 2002-02-06 04:43:30

Od: jotem <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"Jan F. Kurkiewicz" wrote:

> ...między innymi zawiera kwas glutaminowy.

Przykro mi,ale lecytyna to fosfatydylocholina i kwasu glutaminowego nie
zawiera.Być może są preparaty, zawierające obok lecytyny kwas
glutaminowy. Jednak skuteczność obu związków jest dość wątpliwa.
jotem

8. Data: 2002-02-06 07:12:21

Od: "Jan F. Kurkiewicz" <j...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jotem" <j...@p...com> napisał w wiadomości

> [...]
> zawiera.Być może są preparaty, zawierające obok lecytyny kwas
> glutaminowy. Jednak skuteczność obu związków jest dość wątpliwa.

A kto kiedykolwiek mówił coś o tym, że lecytyna zawiera
acidum glutaminicum ? Ostatnio w szkołach pojawiła się nowa dyscyplina :
czytanie ze zrozumieniem.... może nauczyciele maja rację :-)
jfk

Pewien nietypowy problem, chociaz moze typowy - pytanie do seksuologa/ginekologa.
mieszkanie pod nadajnikiem GSM
Nadżerka
bóle kończyn
Wykrywanie dysleksji przy pomocy programu