LED - bardzo powazne pytania

1. Data: 2005-01-03 17:28:14

Temat: LED - bardzo powazne pytania
Od: dorkasa <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Pisze na te grupe po raz pierwszy. Choruje ne LED - czyli toczen
rumieniowaty ukladowy.
Czy jest na tej grupie doktor, ktory zajmuje sie takimi chorobami?
Czy ktos zna ewentualnie takiego doktora, a moze wie gdzie znajduje sie
jakas specjalistyczna poradnia prywatna lub panstwowa?
Za wszelkie informacje dziekuje.

pozdrawiam, Dorkasa

2. Data: 2005-01-04 01:16:41

Temat: Re: LED - bardzo powazne pytania
Od: z...@a...com (Zadaria) szukaj wiadomości tego autora

Subject: LED - bardzo powazne pytania
From: dorkasa d...@w...pl
Date: 1/3/2005 9:28 AM Pacific Standard Time

> [...]
Czy ktos zna ewentualnie takiego doktora, a moze wie gdzie znajduje sie
jakas specjalistyczna poradnia prywatna lub panstwowa?

Serdecznie ci wspolczuje, moja corka choruje na te sama chorobe. Jest
asktualnie w remisji od czterech lat. Ma bardzo dobrych lekarzy wlasciwie
profesorow ale w Lublinie. Nie wiem gdzie ty mieszkasz. Jeslich chcesz ja
wypytam jej o szczegoly. Jesli bys chcial/chciala zapytac cos na stronie pisz
do mnie smialo na private. Nie wiem czy cie to cos kosztuje jesli piszesz do
USA, ja stad pisze. Pozdrawiam cie serdecznie Daria

3. Data: 2005-01-09 02:46:04

Od: z...@a...com (Zadaria) szukaj wiadomości tego autora

Witam Dorotko, Sylwia czeka na telefon od ciebie i doczekac sie nie moze. Ona
tez chetnie wymieni doswiadczenia. Pozdrowienia i zdrowka zycze Daria

Na czym polega to badanie???
Rozdzielenie blizniakow
bardzo wysoka gorączka u 4 latka
Gastroenterocolitis...