Re: LEKARZE TO MORDERCY BO ...

From: "vampik" <f...@g...pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: LEKARZE TO MORDERCY BO ...
Date: Thu, 19 Apr 2001 07:46:44 +0200

Zobaczcie jakiego dokonalem odktycia(?)niechcacy jak to zwykle przy
odkryciach bywa.
Otoz na naszej grupie marek napisal, pare osob mu odpowiadalo "LEKARZE TO
itd...
Ja na grupie pl.rec.turystyka.zorganizowana znalazlem post kamila i
odpowiedz na niego. Pozwole sobie wkleic w calosci. Najwyzej wywalcie jesli
nie chcecie, zeby to tu sie wyswietlalo. Wklejam bo wg mnie cos mi tu
pachnie jakims glupawym dowcipem, a my sie tu przejmujemy czasem niektorymi
postami.
I prosze przypominam ze ten post pojawil sie na grupie TURYSTYKA
ZORGANIZOWANA (u nas tez, oczywiscie bez riposty)

*****************************

Po Twoim poscie widac, ze sam chyba miales jakis zwiazek ze szpitalami dla
psychicznie chorych.
Zdradz mi pewien szczegol. Co do ciezkiej cholery Twoj post ma wspolnego z
zainteresowaniami
uzytkownikow takich grup jak turystyka.tramping
czy turystyka.zorganizowana (a pewnie takze innych, ktorym nie omieszkales
tego gowna poslac).
Jak czytam takie cos to samemu nachodza mnie mysli mordercze.

*******

Użytkownik kamil <k...@p...e.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9bcdbh$n6e$...@n...tpi.pl...
> LEKARZE TO MORDERCY BO MORDUJĄ RUTYNOWO LUDZI PSYCHICZNIE CHORYCH !!! Tak
> mają nakazane!
> WYSTARCZY PRZEŚLEDZIĆ LOSY TAKICH LUDZI W SZPITALACH.
> JAK KTÓRYŚ TAM TRAFI TO MA BARDZO MAŁE SZANSE, ŻE PRZEŻYJE BO TAK GO
> "LECZĄ".
> JEDNA Z METOD TO PODSUWANIE ŚRODKÓW NASENNYCH ŻEBY UMOŻLIWIĆ SAMOBÓJSTWO
> ORAZ NAPROWADZANIE NA TEMAT SAMOBÓJSTWA ŻEBY PODSUNĄĆ TAKĄ MYŚL.
> WIEM CO PISZĘ.
> TAK SIĘ ROBI I NIKT NIE POMOŻE, ŻADNA GAZETA, ŻADEN RZECZNIK PRAW, ŻADEN
> PROKURATOR.
> [...]

*********
Przyznam ze naglowek postu o LEKARZACH TO ... przyciagnal moja uwage tu na
grupie :(((((