LEKARZE TO MORDERCY BO ...

1. Data: 1969-12-31 23:59:59

Temat: Re: LEKARZE TO MORDERCY BO ...
Od: Czesław Klott <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> > LEKARZE TO MORDERCY

Wrecz przeciwnie. Wlasnie wyrwali mi zeby.
Co za ulga. Nie ma zebow - nie ma bolu.

--
Pozdrowienia Czeslaw <c...@w...pl>

2. Data: 2001-03-25 19:57:43

Temat: LEKARZE TO MORDERCY BO ...
Od: "kamil" <k...@p...e.pl> szukaj wiadomości tego autora

LEKARZE TO MORDERCY BO MORDUJĄ RUTYNOWO LUDZI PSYCHICZNIE CHORYCH !!!
WYSTARCZY PRZEŚLEDZIĆ LOSY TAKICH LUDZI W SZPITALACH.
JAK KTÓRYŚ TAM TRAFI TO MA BARDZO MAŁE SZANSE, ŻE PRZEŻYJE BO TAK GO
"LECZĄ".
JEDNA Z METOD TO PODSUWANIE ŚRODKÓW NASENNYCH ŻEBY UMOŻLIWIĆ SAMOBÓJSTWO
ORAZ NAPROWADZANIE NA TEMAT SAMOBÓJSTWA ŻEBY PODSUNĄĆ TAKĄ MYŚL.
WIEM CO PISZĘ.
TAK SIĘ ROBI I NIKT NIE POMOŻE, ŻADNA GAZETA, ŻADEN RZECZNIK PRAW, ŻADEN
PROKURATOR.
WSZYSCY CHYBA UWAŻAJĄ, ŻE TAK JEST LEPIEJ, TYLKO CIEKAWE DLA KOGO?!
co gorsze prywatny szpital też nikomu takiemu nie pomoże za kasę.

3. Data: 2001-03-25 21:37:28

Od: "Apik" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kamil" <k...@p...e.pl> napisał w wiadomości
> LEKARZE TO MORDERCY BO MORDUJĄ RUTYNOWO LUDZI PSYCHICZNIE CHORYCH !!!

ciach

Nie dość że spamuje to jeszcze się drze

3mka Pozdrawiam
Apik
a...@c...pl

4. Data: 2001-03-26 21:54:45

Od: "Inwalida" <i...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Czesław Klott" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

> Wrecz przeciwnie. Wlasnie wyrwali mi zeby.
> Co za ulga. Nie ma zebow - nie ma bolu.

A mi noge obcieli, dzieki czemu jeszcze troche pozyje ;-D

Pozdrawiam I...@a...net

5. Data: 2001-04-13 22:30:47

Od: "Marek" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "kamil" <k...@p...e.pl> napisał w wiadomości
>
> ciach

Nieprawda, skoro Ty żyjesz.

6. Data: 2001-04-16 12:27:11

Od: "swd" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Marek napisał(a) w wiadomości: <9b7uo5$g0e$1@ufik.idn.org.pl>...

LEKARZE TO MORDERCY BO MORDUJĄ RUTYNOWO LUDZI PSYCHICZNIE CHORYCH !!!
ale lekarz też czlowiek i myli się jak inni ludzie więc .... trocze
szacunku ale nie za dużo

7. Data: 2001-04-19 05:46:44

Od: "vampik" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zobaczcie jakiego dokonalem odktycia(?)niechcacy jak to zwykle przy
odkryciach bywa.
Otoz na naszej grupie marek napisal, pare osob mu odpowiadalo "LEKARZE TO
itd...
Ja na grupie pl.rec.turystyka.zorganizowana znalazlem post kamila i
odpowiedz na niego. Pozwole sobie wkleic w calosci. Najwyzej wywalcie jesli
nie chcecie, zeby to tu sie wyswietlalo. Wklejam bo wg mnie cos mi tu
pachnie jakims glupawym dowcipem, a my sie tu przejmujemy czasem niektorymi
postami.
I prosze przypominam ze ten post pojawil sie na grupie TURYSTYKA
ZORGANIZOWANA (u nas tez, oczywiscie bez riposty)

*****************************

Po Twoim poscie widac, ze sam chyba miales jakis zwiazek ze szpitalami dla
psychicznie chorych.
Zdradz mi pewien szczegol. Co do ciezkiej cholery Twoj post ma wspolnego z
zainteresowaniami
uzytkownikow takich grup jak turystyka.tramping
czy turystyka.zorganizowana (a pewnie takze innych, ktorym nie omieszkales
tego gowna poslac).
Jak czytam takie cos to samemu nachodza mnie mysli mordercze.

*******

Użytkownik kamil <k...@p...e.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9bcdbh$n6e$...@n...tpi.pl...
> [...]
> co gorsze prywatny szpital też nikomu takiemu nie pomoże za kasę.
> tacy ludzie muszą uważać żeby nie dać się wciągnąć w żaden ryzykowny sport
> przez "kolegów" bo wtedy będą mieli "wypadek" a lekarze dopilnują reszty.
> muszą też uważać żeby nie dać się sprowokować do pobicia kogokolwiek
> (szczególnie dziecka, kogoś starszego z rodziny) jeśli
> nie są zaatakowani bo to będzie później dodatkowy pretekst do morderstwa.
> muszą też uważać na podsyłanie nieletnich dziweczek.
> wszystkie te prowokacje są robione bardzo profesjonalnie.

*********
Przyznam ze naglowek postu o LEKARZACH TO ... przyciagnal moja uwage tu na
grupie :(((((

8. Data: 2001-04-19 12:52:45

Od: "Inwalida" <i...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vampik" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
> Zobaczcie jakiego dokonalem odktycia(?)niechcacy jak to zwykle przy
> odkryciach bywa.
> Otoz na naszej grupie marek napisal, pare osob mu odpowiadalo "LEKARZE TO
> itd...
[ciap]

Nie chcę wydawać diagnozy (lekarzem nie jestem),
ale po przeczytaniu tego co napisałeś???
Komuś się zdrowo pod kopułą grzeje ;-D

Pozdrawiam I...@a...net

Czy ktoś wie coś na temat Fundacji Ducha?
Prośba o pomoc
Zapraszamy na nowy chat dla niepełnosprawnych
Sport ON
[bez tematu]