Czy ktoś wie coś na temat Fundacji Ducha?

1. Data: 1969-12-31 23:59:59

Temat: Czy ktoś wie coś na temat Fundacji Ducha?
Od: Agata Kopeć <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś wie coś na temat Fundacji Ducha na Rzecz Rehabilitacji
Naturalnej Osób Niepełnosprawnych w Toruniu?
Ja wiem jedynie że robią obozy wspinaczkowe dla on i że jest tam również hipoterapia.
Jezeli ktoś wie wiecej np zna na nich namiary,albo był na takim obozie to proszę o
informację na adres: a...@w...pl
Pozdrawiam
Agata

2. Data: 2001-01-16 13:27:53

Temat: Odp: Czy ktoś wie coś na temat Fundacji Ducha?
Od: "Rafał Zieliński" <r...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agata Kopeć <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych na
pisał:941ah8$eim$...@i...cnt.pl...
> Czy ktoś wie coś na temat Fundacji Ducha na Rzecz Rehabilitacji
> Naturalnej Osób Niepełnosprawnych w Toruniu?
> Ja wiem jedynie że robią obozy wspinaczkowe dla on i że jest tam również
hipoterapia.

To jest bardzo ciekawe i moze byc intrygujace a poza tym wspinaczka, ten d
reszczyk emocji jesli ktos cos znajdzie to niech to rzuci na grupe

> Jezeli ktoś wie wiecej np zna na nich namiary,albo był na takim obozie to
> [...]

Pozdrawiam

Rafal Z.

Prośba o pomoc
Zapraszamy na nowy chat dla niepełnosprawnych
Sport ON
[bez tematu]
Prosba o pomoc