Kara smierci powinna byc przywrocona !

1. Data: 1969-12-31 23:59:59

Temat: Re: Odp: Kara smierci powinna byc przywrocona !
Od: Czesław Klott <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Super, za oglądanie się na ulicy za ładną spudniczką proponuję wydłubać
^^^^^^^^^^^^
> oczy.
> Kto pierwszy dłubie?

A jaka za bledy ortograficzne? ;)

--
Pozdrowienia Czeslaw <c...@w...pl>

2. Data: 2001-01-27 18:06:59

Temat: Kara smierci powinna byc przywrocona !
Od: "Aleksander" <o...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

W Wisle utopiono czteroletniego chłopczka. Zrobil to konkubent matki ze
swoim kolega za namowa matki ktora chciala w ten sposob wyludzic
odszkodowanie. Za ten haniebny czyn dostanie prawdopodobnie tylko dozywocie
i bedzie zyla na koszt spoleczenstwa. Dla takich osob w polskim prawie
powinna byc kara smierci, pisze o tym swiadomie, ogladajac przed chwila
pogrzeb tego bezbronnego dziecka.
Pomimo uplywu kilku dni od tej wielkiej zbrodni trudno mi sie z tym faktem
pogodzic.
Pozdrawiam
Olek

3. Data: 2001-01-27 21:52:52

Temat: Re: Kara smierci powinna byc przywrocona !
Od: "Inwalida" <i...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aleksander" <o...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
> W Wisle utopiono czteroletniego
chłopczka.......................................

Pobożne życzenie, nawet gdyby była, nic to nie daje.
Wiekszość skazanych egzekucja ominie, zawsze była na pokaz.
Większa część skazanych doczekała by się złagodzenia kary.
My idziemy w przeciwnym kierunku, staramy się umilić
więżniom pobyt w więzieniu. Jest ogólna tendencja do tego.
Więżniowie bardzo często nie obawiają się kary, bo w zakładzie
mają lepiej niż w domu.
Czasy lochów i łańcuchów minęły.
Teraz serwujemy niskie wyroki i dbamy o skazańców.
Przecież to biedni ludzie którym zabraliśmy wolność,
dlatego dajemy im przepustki, siłownie i inne obiekty
rekreacyjne. Mają biblioteki, telewizje i wypożyczalnie kaset.
A w czasie pobytu uczą się, pod okiem kolegów z doświadczeniem
jak nie dać się złapać następnym razem.

Pozdrawiam I...@a...net

P.S. Część z nas prowadzi podobne życie ;-D
Jest pozbawiona wolności (podjazdy, windy, opiekunów)
i spedza dzień podobnie jak skazaniec tylko brak współwiężniów.
Cała rozrywka to telewizor, książki i emaile.

4. Data: 2001-01-28 11:07:42

Od: <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pogrzeb tego bezbronnego dziecka.
> Pomimo uplywu kilku dni od tej wielkiej zbrodni trudno mi sie z tym faktem
--------------

Czesc Wszystkim!!!

Zgadzam sie z powyzsza opinia,gdyz na bestialstwo "matki" tego chlopca nie ma
tlumaczenia.Karze smierci powinni rowniez podlegac pedofile,gwalciciele i ci
najbardziej brutalni mordercy.Wlasciwie to nie jest nasza rzecza odbierac zycie,ale
jednostki zagrazajace zyciu innych ludzi powinny byc usowane ze spoleczenstwa,a
dozywocie i warunki panujace w wiezieniach powinny byc zaostrzone.Czesto wiezniowie
maja lepiej niz wjsko i dzieci z domu dziecka ich stawka zyiweniowa jest znacznie
wyzsza,a podobno odbywaja kare.
Tez wstrzasnela mna tragedia tego malca i zastanawiam sie czy ona potrafila
kochac to dziecko?!Jezeli byla matka nie powinna kierowac sie swoimi materialnymi
potrzebami,ale dobrem dziecka.Zastanawiam sie tez co tez czuje,jezeli uswiadomila
sobie swoj czyn?Czy wogole cos czuje?

Zbulwersowana
Marta

----------------------------
e:mail
p...@p...onet.pl
tel.kom.501807440
ul.Zelazna53/4
53-427 Wroclaw

5. Data: 2001-01-28 12:50:43

Od: "Marcin Łangowski" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i spedza dzień podobnie jak skazaniec tylko brak współwiężniów.
> Cała rozrywka to telewizor, książki i emaile.

Cześć Wam.
Prawdę mówiąc zawsze byłem przeciwny karze śmierci, oczywiście kiedy w
mediach słyszałem o takich potwornościach jak morderstwo tego chłopczyka to
miałem olbrzymie wątpliwości.
Jednak pod wpływem tego co przeczytałem na grupie zmieniłem zdanie.
Brak kary śmierci powoduje, że wydaje się olbrzymie fundusze na tych
zbrodniarzy. Nadal jednak moim zdaniem kara śmierci jest nieludzka.
Ale czy to w jaki sposób traktuje się w naszym kraju nas ,osoby
niepełnosprawne, można w każdym przypadku nazwać traktowaniem ludzkim? Moim
zdaniem nie można.
Więc skoro mam wybierać, z powodu braku pieniędzy, między ludzkim
traktowaniem dzieciobójców, pedofilów itp. a na przykład osób
niepełnosprawnych i sierot to wybieram tych drugich.

Od dzisiaj jestem za przywróceniem kary śmierci.

Marcin
m...@p...onet.pl

6. Data: 2001-01-28 18:25:29

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Oj, Olku jestes za bardzo zbulersowany :-)

Po pierwsze - wyroku jeszcze nie wydano, prawda ? Wyrok jak narazie wydaly
media - i to mnie martwi. W mediach mozna niezle tylek obrobic nawet
niewinnemu czlowiekowi.
Po drugie - kara smierci NIC nie zmieni - jako kara. Ja uwazam ze smierc
jest dla mordercy wybawieniem od klopotow. Jak ktos kto zabil bedzie
siedzial sam w celi (bez wygod,np.telewizor) bedzie musial wczesniej czy
pozniej myslec o tym co zrobil, i tak dzien za dniem, dzien za dniem, to
uwazam ze jest to bardziej straszna kara od smierci i jestem w stanie
pogodzic sie z wydatkami jako czlonek spoleczenstwa.
Jak by nasz system byl taki jak w Stanach to morderca siedzialby 300 lat i
wtedy zadne amnestie by go nie obiely, a ciezkie wiezienia nie sa tam w
stylu europejskim :-) no chyba ze wezmiemy pod uwage Turcje :-)
Na koniec, - nie wiez mediom ! - jak zaczniesz im wierzyc to z domu nie
wyjdziesz bo napadaja, bo sa wypadki, bo morduja :-)
pozdrawiam i czekam na wyrok
Arek

Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.soc.inwalidzi

7. Data: 2001-01-28 19:32:40

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

algraf napisał(a):

> [...]
>
> Po pierwsze - wyroku jeszcze nie wydano, prawda ? Wyrok jak narazie wydaly
> media - i to mnie martwi. W mediach mozna niezle tylek obrobic nawet

niestety - tak to jest :-(

Należy poczekać na wyrok sądu - w innym przypadku trzeba się trzymać zasady
"in dubio pro reo" (z razie wątpilowści na rzez oskarżoneg)

> [...]
> uwazam ze jest to bardziej straszna kara od smierci i jestem w stanie
> pogodzic sie z wydatkami jako czlonek spoleczenstwa.

Tak - to jest dużo gorsza kara - w USA są takie zakłady z izolatkami - 1 program
w TV (edukacyjny), 2 godzny tygodniowo spacer.
Przy takich warunkach więźniowie odczuwają karę.

> Jak by nasz system byl taki jak w Stanach to morderca siedzialby 300 lat i
> wtedy zadne amnestie by go nie obiely, a ciezkie wiezienia nie sa tam w
> stylu europejskim :-) no chyba ze wezmiemy pod uwage Turcje :-)

Oj tutaj jest różnie

Z pozdrowieniami

Jacek K.

8. Data: 2001-01-28 20:44:57

Od: "Marian L" <m...@x...bielsko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Aleksander napisał :

> [...]
> pogrzeb tego bezbronnego dziecka.
> Pomimo uplywu kilku dni od tej wielkiej zbrodni trudno mi sie z tym faktem

Wszystko to prawda nie można wytłumaczyć zbrodni.

Myślę jednak że sprawcy tej zbrodni byli wychowywani
przez rodzinę, szkołę, zapewne chodzili kiedyś do
jakiegoś kościoła. Gdzieś pracowali, mieszkali, mieli
przyjaciół, znajomych. Sprawcy zostaną ukarani ale by
taka zbrodnia się już nigdy nie wydarzyła nie wystarczy
ukarać sprawców. Trzeba by w społeczeństwie doskonaliły
się systemy wartości eliminujące możliwość takiej zbrodni.
To jest ważniejsze niż tylko kara obojętnie jaka by nie była.

Nie chodzi przecież tylko o zemstę i zapłatę.

Marian L

9. Data: 2001-01-28 23:29:54

Od: "Inwalida" <i...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "algraf" <a...@i...org.pl> napisał w wiadomości

[ciap]
> [...]
> uwazam ze jest to bardziej straszna kara od smierci i jestem w stanie
> pogodzic sie z wydatkami jako czlonek spoleczenstwa.

Popieram karę śmierci nie dlatego by ukatrupić jakiegoś dupka.
Raczej po to by miał o czym myśleć, kara nie jest wykonywana
natychmiast.
Tu zaczyna się właśnie kara:
1. izolacja
2. próby złagodzenia wyroku, odwołania
(walczy o własną dupę i ma czas na rozmyślenia)
3. po kilku latach decyzja ostateczna - śmierć
(załamanie, walka bezzkuteczna)
4. oczekiwanie na egzekucję, czasami miesiące a czasami lata
(sporo czasu na przemyślenia, każden ruch przy drzwiach
powoduje że tyłek ze strachu wciąga do środka)
5. egzekucja
(przeważnie pacjent jest niespokojny, ma możliwość poczuć
to co ofiara - własną niemoć i brak litości)

Powinno się też pokazywać jak wygląda kara śmierci i oczekiwanie.
Wtedy przyszły bandyta wiedzałby co go czeka.

Pozdrawiam I...@a...net

10. Data: 2001-01-28 23:59:04

Od: "Inwalida" <i...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marian L" <m...@x...bielsko.pl> napisał w
wiadomości news:9520b6$qat$1@news.tpi.pl...

> [...]
> To jest ważniejsze niż tylko kara obojętnie jaka by nie była.
>
> Nie chodzi przecież tylko o zemstę i zapłatę.

Chodzi o wyeliminowanie bydlaka u którego brak uczuć wyższych.
Pozostałym sama edukacja nic nie pomoże.
Pozostałym trzeba dać zajęcie i wprowadzić odstraszające kary.
Potrzebna jest szersza interwencja w rodzinach patologicznych,
By dzieci nie były wychowywane przez meneli i złodzieji.
Zorganizowanie zajęć dla takich dzieci, by nie wychowywała
ich ulica.
Zaostrzenie kar, by gówniarz bał się łazić z kolegami lubiącymi
nieodpowiednie rozrywki ;-D

Należysz widzę do tej części społeczeństwa która chce edukować.
Niestety nie bierzesz pod uwagę faktu że wiekszość ludzi to bydło.
Jak chodzą w zaprzęgu jest OK. Jeżeli do tego zaczynają myśleć
jest jeszcze lepiej.
Niestety u bydła zaprzęg uwiera i na początek trzeba bydlaka
wytresować. Potem może zacznie samodzielnie myśleć.
W przeciwnym razie skutek jest mizerny.
Uczysz takiego, on udaje że to do niego trafia i myśli: kiedy ten
dupek się odwali. A jak go nie widzisz zapomina czego się uczył.

Pozdrawiam I...@a...net

LEKARZE TO MORDERCY BO ...
Czy ktoś wie coś na temat Fundacji Ducha?
Prośba o pomoc
Zapraszamy na nowy chat dla niepełnosprawnych
Sport ON