Kara smierci powinna byc przywrocona !

11. Data: 2001-01-29 07:08:04

Temat: Re: Kara smierci powinna byc przywrocona !
Od: "Jacek Kruszniewski (IT)" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Inwalida wrote:

> [...]
> natychmiast.
> Tu zaczyna się właśnie kara:
> 1. izolacja
> 2. próby złagodzenia wyroku, odwołania
> (walczy o własną dupę i ma czas na rozmyślenia)
> 3. po kilku latach decyzja ostateczna - śmierć
> (załamanie, walka bezzkuteczna)
> 4. oczekiwanie na egzekucję, czasami miesiące a czasami lata
> (sporo czasu na przemyślenia, każden ruch przy drzwiach
> powoduje że tyłek ze strachu wciąga do środka)
> 5. egzekucja
> (przeważnie pacjent jest niespokojny, ma możliwość poczuć
> to co ofiara - własną niemoć i brak litości)

Ten punkt 5. powtórzyłbym kilka razy :-)
Wiem że to byłyby już tortury psychiczne - ale o by była kara :), i nie
wiedziałby czy ją wykonają czy nie.

Jacek K.

12. Data: 2001-01-29 07:57:31

Temat: Odp: Kara smierci powinna byc przywrocona !
Od: "Rafał Zieliński" <r...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
W sumie mialem sie nie wypowiadac w kwestii kary smierci, i morderstwa tego
4 letniego dziecka, ale...
Użytkownik algraf <a...@i...org.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:000201c08957$a39b5500$fd1da0d4@arkadiua...
> Oj, Olku jestes za bardzo zbulersowany :-)
>
> Po pierwsze - wyroku jeszcze nie wydano, prawda ? Wyrok jak narazie wydaly
> media - i to mnie martwi. W mediach mozna niezle tylek obrobic nawet
> niewinnemu czlowiekowi.

Wiecie co zauwazam, ze w Polsce co jakis czas (przewaznie przy okazji
jakiegos morderstwa) robi sie ogromna nagonke w mediach, ze polkie prawo
jest do d.... (przepraszam za wulgaryzmy), ze policja nic nie robi, urzadza
sie "czarne marsze", ale przeciez to nic nie zmienia. Przez jakis czas jest
glosno, pozniej wszystko cichnie i tak jest do nastepnego razu. Dla mnie to
jest bledne kolo.

> [...]
> uwazam ze jest to bardziej straszna kara od smierci i jestem w stanie
> pogodzic sie z wydatkami jako czlonek spoleczenstwa.

Moze i nic nie zmieni, ale moze wreszcie ktos zastanowi sie nastepnym razem,
zanim pojdzie i zabije.

> Jak by nasz system byl taki jak w Stanach to morderca siedzialby 300 lat i
> wtedy zadne amnestie by go nie obiely, a ciezkie wiezienia nie sa tam w
> stylu europejskim :-) no chyba ze wezmiemy pod uwage Turcje :-)

No tak, ale w Polsce jest tyle osadzonych, ze sie zmienia kodeks karny i
lagodzi kary wprowadza amnestie tylko po to, zeby jakos te wiezienia mogly
pomiescic wszystkich.

I na koniec jeszcze jedno przemyslenie. Wyobrazcie sobie reakcje srodowiska
katolickiego, na wiesc o tym, ze Parlament uchwalil kare smierci, a
prezydent ja podpisal, przeciez to by wywolalo ogromna burze polityczna i
sam nie wiem czym by sie skonczylo

Pozdrawiam

Rafal Zielinski

13. Data: 2001-01-29 08:16:26

Od: rl <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

14. Data: 2001-01-29 10:12:41

Od: "Bodzio" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Ja też jestem za przywróceniem kary śmierci dla morderców.
Z tego co wiem to jak do więzienia pójdzie pedofil czy gwałciciel to nie ma
tam życia. taka osoba jest cały czas gnębiona przez współwięźniów i inne
takie rzeczy.
Niestety matka tego dziecka nie jest zdrowa psychicznie. Każdy rodzic
powinien kochawoje dziecko i chcieć mu dać wszystko co tylko możliwe, a nie
zabijać je.
Ja cały czas nie mogę zrozumieć ludzi, którzy wymyślają swoim dzieciom od
najgorszych itp. Mam takich paru znajomych i szczerze im wspólczuję. Nie
rozumiem jak ojciej moze powiedziec do córki, że jest ubrana jak k...
Moja dziewczyna ubrała się w spódniczkę i bluzeczkę ze sporym dekoltem, a
jej ojciej jej z takim tekstem wyjechał. Wg mnie rodzice powinni wspierac
własne dzieci, a nie mówić: "Ty szego nie nadajesz" itp.
Jak już pisałem na początku jestem za przywróceniem kary śmierci. Może inni
będą się bardziej zastanawiali i będzie mniej morderstw, rozbojów, gwałtów i
innych przestępstw.

Pozdrawiam
Bodzio

Bogusław Troczewski
tel. +48 501-752-168
:)))
UIN: 40132941
gadugadu: 474112
------------

15. Data: 2001-01-29 12:34:55

Od: "Marian L" <m...@x...bielsko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Rozsierdzony na przestępców Inwalida <i...@a...net>
na moje spostrzeżenia :

Napisał:

> Chodzi o wyeliminowanie bydlaka u którego brak uczuć wyższych.
> Pozostałym sama edukacja nic nie pomoże.

Sama edukacja nie pomoże, jak nie pomoże sama kara, same
wyróżnienia, sama praca,

> Należysz widzę do tej części społeczeństwa która chce edukować.

No wiesz jeżeli już to lepsza edukacja przez naukę niż tylko przez
pracę. Był już jeden taki co zapewniał nawet wolność tylko przez pracę.
Dla tego nie śmiem głosić herezji że tylko przez edukację do dobrobytu.

> Niestety nie bierzesz pod uwagę faktu że wiekszość ludzi to bydło.

Coś mi się wydaje że próbujesz mnie tutaj na coś nabrać :-((.
Zbyt skrajne prezentujesz poglądy by mogły być twoimi.

Pozdrawiam
Marian L

16. Data: 2001-01-29 14:18:43

Od: "Marcin Łangowski" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Inwalida" <i...@a...net> napisał w wiadomości
> Niestety nie bierzesz pod uwagę faktu że wiekszość ludzi to bydło.
> Jak chodzą w zaprzęgu jest OK. Jeżeli do tego zaczynają myśleć
> jest jeszcze lepiej.
> Niestety u bydła zaprzęg uwiera i na początek trzeba bydlaka
> wytresować. Potem może zacznie samodzielnie myśleć.
> W przeciwnym razie skutek jest mizerny.
> Uczysz takiego, on udaje że to do niego trafia i myśli: kiedy ten
> dupek się odwali. A jak go nie widzisz zapomina czego się uczył.
>
> Pozdrawiam I...@a...net

Żeby bydlaka wychować trzeba go najpierw zidentyfikować, skoro większość
ludzi to bydlaki kto miałby to robić. Nie mówiąc już o "tresowaniu".
Jakaś specjalna komisja, ale kto miałby wchodzić w jej skład?
Ja nie wiem, ale chyba Ty wiesz.

Oświeć mnie proszę.

Marcin
m...@p...onet.pl

17. Data: 2001-01-29 15:57:34

Od: "Aleksander" <o...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Inwalida napisał(a) w wiadomości: <3a7349c2$1@news.vogel.pl>...

>Przecież to biedni ludzie którym zabraliśmy wolność,
>dlatego dajemy im przepustki, siłownie i inne obiekty
>rekreacyjne. Mają biblioteki, telewizje i wypożyczalnie kaset.
>A w czasie pobytu uczą się, pod okiem kolegów z doświadczeniem
>jak nie dać się złapać następnym razem.

Smutna rzeczywistosc, ale rzeczywistosc.
Zapomniales tylko o przepustakach na ktorych to maja mozliwosc dokonywania
nastepnych przestepstw.
Pozdrawiam
Olek

18. Data: 2001-01-29 16:31:31

Od: "Prometeusz" <x...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

N I E !!!!!!
N I E !!!!!!
N I E !!!!!!
N I E ZGADZAM SIE !

19. Data: 2001-01-30 05:57:44

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

AZ MNIE CIARKI PO PLECACH PRZECHODZA.
wystraszony
Arek

> [...]

5. egzekucja
(przeważnie pacjent jest niespokojny, ma możliwość poczuć
to co ofiara - własną niemoć i brak litości)

Powinno się też pokazywać jak wygląda kara śmierci i oczekiwanie.
Wtedy przyszły bandyta wiedzałby co go czeka.

Pozdrawiam I...@a...net

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.soc.inwalidzi

20. Data: 2001-01-30 06:21:04

Od: "Inwalida" <i...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marian L" <m...@x...bielsko.pl> napisał w
wiadomości news:953o52$60o$1@news.tpi.pl...
:

> Sama edukacja nie pomoże, jak nie pomoże sama kara, same
> wyróżnienia, sama praca,

Czy ja wspominałem coś o pracy?

> No wiesz jeżeli już to lepsza edukacja przez naukę niż tylko przez
> pracę. Był już jeden taki co zapewniał nawet wolność tylko przez pracę.
> Dla tego nie śmiem głosić herezji że tylko przez edukację do dobrobytu.

Nie wciskaj mi proszę czegoś czego nie powiedziałem ;-D
Jeżeli napisałem coś, to tyczyło się to najmłodszych i zabawy.
Starszych trzeba wytresować.

> Coś mi się wydaje że próbujesz mnie tutaj na coś nabrać :-((.
> Zbyt skrajne prezentujesz poglądy by mogły być twoimi.

Niestety tak myślę. Myśle że może 20% to ludzie inteligentni, reszta
to albo totalne bezmózgi, albo tacy którym myślenie sprawia ból ;-D

Pozdrawiam I...@a...net

LEKARZE TO MORDERCY BO ...
Czy ktoś wie coś na temat Fundacji Ducha?
Prośba o pomoc
Zapraszamy na nowy chat dla niepełnosprawnych
Sport ON