Re: Kara smierci powinna byc przywrocona !

From: "Marcin Łangowski" <m...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: Kara smierci powinna byc przywrocona !
Date: Sun, 28 Jan 2001 13:50:43 +0100
Sender: [marceli6 friko.onet.pl]@pi194.warszawa.ppp.tpnet.pl

news:3a7349c2$1@news.vogel.pl...

> [...]
> mają lepiej niż w domu.
> Czasy lochów i łańcuchów minęły.
> Teraz serwujemy niskie wyroki i dbamy o skazańców.
> Przecież to biedni ludzie którym zabraliśmy wolność,
> dlatego dajemy im przepustki, siłownie i inne obiekty
> rekreacyjne. Mają biblioteki, telewizje i wypożyczalnie kaset.
> Pozdrawiam I...@a...net
>
> P.S. Część z nas prowadzi podobne życie ;-D
> Jest pozbawiona wolności (podjazdy, windy, opiekunów)
> i spedza dzień podobnie jak skazaniec tylko brak współwiężniów.
> Cała rozrywka to telewizor, książki i emaile.

Cześć Wam.
Prawdę mówiąc zawsze byłem przeciwny karze śmierci, oczywiście kiedy w
mediach słyszałem o takich potwornościach jak morderstwo tego chłopczyka to
miałem olbrzymie wątpliwości.
Jednak pod wpływem tego co przeczytałem na grupie zmieniłem zdanie.
Brak kary śmierci powoduje, że wydaje się olbrzymie fundusze na tych
zbrodniarzy. Nadal jednak moim zdaniem kara śmierci jest nieludzka.
Ale czy to w jaki sposób traktuje się w naszym kraju nas ,osoby
niepełnosprawne, można w każdym przypadku nazwać traktowaniem ludzkim? Moim
zdaniem nie można.
Więc skoro mam wybierać, z powodu braku pieniędzy, między ludzkim
traktowaniem dzieciobójców, pedofilów itp. a na przykład osób
niepełnosprawnych i sierot to wybieram tych drugich.

Od dzisiaj jestem za przywróceniem kary śmierci.

Marcin
m...@p...onet.pl

28.01 algraf
28.01 Jacek Kruszniewski
28.01 Marian L
28.01 Inwalida
28.01 Inwalida
29.01 Jacek Kruszniewski (IT)
29.01 Rafał Zieliński
29.01 rl
29.01 Bodzio
29.01 Marian L
29.01 Marcin Łangowski
29.01 Prometeusz
30.01 algraf
30.01 algraf
29.01 Aleksander
Autotranskrypcja dla niedosłyszących
is it live this group at news.icm.edu.pl
Witam
Zlecę wykonanie takiego chodzika
Czy mozna mieszkać w lokalu użytkowym
karta parkingowa
stuck puck
Chodzik 3 kołowy
zlecenie na chodzik 3 kołowy
Fan club chodzik
Podejście usługodawców do niepełnosprawnych
cicho sza
Chodzik 3 kołowy zmaina kół na wieksze.
halo
Usenet z googla